Hop til indhold

Recommended Posts

Filsen skrev, for 2 timer siden:

Nogen der har prøvet den nye på billederne ved høngthaimassage, har prøvet den gamle som kun giver en håndtrold, måske mere hos den nye?

Hvilke billeder????????????????????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, den 8/11/2019 at 15:49:

Billede 1 lægger op til, at der måske kan gives mere end en håndtrold. Ellers er der vel ingen grund til, at vise en pige i en minibikini.

Mvh

:shock:

hun er måske ved at skifte tøj, der ligger jo en rød trusse på sengen ;)

 

Redigeret af Keeper
Billede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos den nye (Cat) 2 gange nu. Har sjældent fået så fantastisk B2B og sex, hun er enestående.

Ejeren, Na (der giver original thaimassage) har fået lavet et lukket rum med skillevægge, hvor man kan blive masseret mere privat end bag gardinerne :-)

1. time fik jeg en fin massage, der blev afsluttet med B2B incl. pussyslide og HJ (1000).

2. time fik jeg Fuld Pakke, dvs. massage+B2B+sex (1500).

Hun er smilende, nærværende, forførende og jeg fik lov til at røre hende og kysse hendes bryster, dog ikke på munden.

Skal helt sikkert se hende igen :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Hearthug skrev, for 22 minutter siden:

Jeg har været hos den nye (Cat) 2 gange nu. Har sjældent fået så fantastisk B2B og sex, hun er enestående.

Er Cat på billederne på EG-siden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Cat her til aften lige før lukketid,det vil sige hun lukkede lige som jeg kom,men fik heldigvis lov til at komme ind:) Ville bare have en gang dansk og det var helt iorden og til en ganske fair pris endda.Cat er på mange måder lidt som Deer,som en del vist kender,bare på en lidt mere uskyldig måde.Fik den dejligste gang kæreste sex,meget intenst og nærværende med små kys.Skal lige siges at jeg er bodybuilder og det var Cat helt elektrisk over.Så kemien var vildt god,måske det spiller ind.Men et fantastisk besøg hos en super dejlig pige,syntes hun er en del kønnere end på hendes billeder og så er hun vildt charmerende.Hun snakkede fint engelsk og lavede også lidt sjov og spas:)Mine to favoritter Bee og Deer har fået sig noget af en rival der:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 2 timer siden:

Nogen ide om Cat's alder? ;)

Mon de har droppet b2b? det er ikke på deres side mere :(

Højst 30 år. Fik B2B igår :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun sagde til mig hun var 30 år, i min verden kunne hun sagtens være 25.Jeg fik 15 minutters dansk til 600 kr.hun var ikke fedtet med tiden:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske nogen skulle have deres oplevelser under anmeldelser, da det lyder som gode oplevelser.

Det er skrevet i stor respekt for alle her i tråden og som en hjælp til stedet i Høng om udbredelse af kundekredsen.

God aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, den 14.11.2019 at 15:01:

Er det ordene efter et besøg, eller?

En mand sf få ord ;-)

fik massage og tilbud om hj. Ganske udemærket det hele, overVejer da et besøg mere, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...