Hop til indhold

Recommended Posts

TorbenT skrev, for 14 minutter siden:

derudover så skynder hun på sine kunder for at blive færdig og få den ud af døren.

Du har simpelt hen talt med dem allesammen? Eller generaliserer du bare ud fra din egen oplevelse?

Jeg husker ikke at have læst om det fra de mange kunder, der har skrevet herinde.

TorbenT skrev, for 16 minutter siden:

Venter nu på en shitstorm fra forelskede fanboys og falske profiler fra hendes pimp

Jeg er ingen af delene, men bare allergisk over for vås.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har vi balladen igen... Torben Troll har endnu engang belemret en stakkels kvinde med sin tilstedeværelse. (Jeg har heller aldrig besøgt Lena, men føler mig helt fristet nu)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenT skrev, for 6 timer siden:

Du skal dog vide at Lena er meget ældre end billeder hentyder til, derudover så skynder hun på sine kunder for at blive færdig og få den ud af døren.

Der findes mange som er bedre end hende til den pris.

Venter nu på en shitstorm fra forelskede fanboys og falske profiler fra hendes pimp... 

hehe okay fair nok, hun ser ellers sød ud på billederne. Kan du ikke lige komme med et andet bud på en god første udenlandsk pige så? Gerne lidt petit :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
TorbenT skrev, for 7 timer siden:

Venter nu på en shitstorm fra forelskede fanboys og falske profiler fra hendes pimp... 

Så Hvis man ej er enig med dig, er man fanboy, falsk eller pimp :wacko:.

Du kan sätta viket epitet du vill på mig, men jag er helt oenig. 

Bokade två timmar, och fick en fantastisk upplevelse med en pige som gav meget av sig själv..

Men som alltid handlar det om kemi och hur man bemöter / behandlar pigen ;).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jamesb
silask94 skrev, for 2 timer siden:

hehe okay fair nok, hun ser ellers sød ud på billederne. Kan du ikke lige komme med et andet bud på en god første udenlandsk pige så? Gerne lidt petit :D

Tag du roligt afsted og besøg Lena. En gennemført sød og dejlig pige som er til lidt af hvert. Og har hun den gule kjole på, når hun åbner døren, vil du tabe både næse og mund....:D Og jeg har ikke oplevet noget tidspres hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenT skrev, den 6.12.2019 at 10:40:

Du skal dog vide at Lena er meget ældre end billeder hentyder til, derudover så skynder hun på sine kunder for at blive færdig og få den ud af døren.

Der findes mange som er bedre end hende til den pris.

Venter nu på en shitstorm fra forelskede fanboys og falske profiler fra hendes pimp... 

Det er fair nok at du har haft en dårlig oplevelse, men jeg kan absolut ikke genkende det du skriver.

Ja hun er et par år ældre, men mega smuk, dejlig krop og fantastisk energi. Og det var absolut intet tidspres. Jeg var ude af døren efter en time på den mest naturlige måde.

Måske du bare har været uheldig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...