Hop til indhold
Guest Kim Petersen

Alice & Jessy -2 tornadoer!

Recommended Posts

Guest Kim Petersen

IKKE enig med Soppe.

Så vidt jeg kan se er der ingen som i denne tråd har skrevet at pigerne er slanke fotomodeller.

Det er rigtigt at billederne i annoncen nok er nogle år gamle og photo shoppede, men hvem har overhovedet kommenteret det? Personligt synes jeg at Alice og Jessy er dejlige, uanset at man kan finde smukkere kvinder som dog normalt ikke er lige så gode i sengen som de er.

Der er tale om billeder af pigerne selv, og de giver den altså vanvittigt meget gas når man er sammen med dem. Det er vist rigtigt at Alice har tatoveringer, men det er der heller ikke nogen der har skrevet noget om.

Så jeg er slet ikke enig i, at der er vildledende oplysninger i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med @Kim Petersen godt skrevet, og jeg er ikke enig med @Soppe

Jeg har besøgt dem og, jeg havde læst indlæg fra soppe før besøg og taget det med i overvejelserne, jeg blev så positiv overrasket da jeg mødte Alice og Jessy er meget pænere end soppe gav udtryk for og servicen var fanamonal! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soppe skrev, den 31.7.2020 at 20:14:

Hej alle

Jeg mistænker, at der florerer en del falske anmeldelser herinde. Efter anbefalingen i denne tråd og i en anden tråd om, at pigerne er skønne, billederne er retvisende - og at det ene billede ligner “en til en” tog jeg chancen med et besøg.

Den ærlige beskrivelse er, at de slet ikke ligner billederne, der er stærkt redigerede. Alice er decideret tyk med hængemave og store tatoveringer på bryst og ryg.

De går til den seksuelt, men det er nogle korpulente damer med et udseende noget mindre opløftende end på billederne.

Det er min fuldstændigt objektive oplevelse. Man kan simpelthen ikke påstå, at billederne er retvisende. Det er snyd og humbug.

Når vi laver anbefalinger af pigerne for at hjælpe hinanden, er det altså bedst, at vi er ærlige i vores beskrivelser. Alt andet er usselt.

Jeg har også lagt denne besked ind i den anden tråd, så de gode folk herinde advares.

God vind til alle.

Okay, det fik mig straks til at aflyse mit planlagte besøg. Tak skal du have. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...