Hop til indhold
Gæst

Ladyboy Alice og Ticha Dybølsgade 66 st.

Recommended Posts

Gæst

Nogen der kender disse to ladyboys?? Er de værd at besøge? Alice har ikke fået de bedste anmeldelser, men hvad med Ticha? Håber at høre fra nogen der har besøgt enten den ene eller den anden for nylig??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kender disse to ladyboys?? Er de værd at besøge? Alice har ikke fået de bedste anmeldelser, men hvad med Ticha? Håber at høre fra nogen der har besøgt enten den ene eller den anden for nylig??

Hvilken by i Tyskland ligger denne gade i, for jeg formoder det er dernede , da efterlysningen ligger i Anmeldelser fra Tyskland.

Det er virkelig flot gjort. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nåh nåh nåh.. Det er en fejl. Men den kunne du ikke lige regne ud? Det må du sgu undskylde, og undskyld til jer andre herinde også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåh nåh nåh.. Det er en fejl. Men den kunne du ikke lige regne ud? Det må du sgu undskylde, og undskyld til jer andre herinde også.

Det var kun for at gøre dig opmærksom på fejlen, For at du kan være sikker på, ikke at få en skideballe af organizer.

¨

Venligst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

BD, du er bare min ven, god pointe med glimt i øjet, men da ikke alle forstår, at mine små spydigheder også er skrevet med det samme glimt, så vil jeg stille og roligt stoppe med den slags _ _ _ _ og så i stedet skide folk sønder og sammen via PB. :D

Og Steven, jeg har ledt og ledt efter de 2 i Sønderborg, for da Dybbøl er én af byens forstæder, må det da være der, jag skal søge, ikke?

Og det var så dagens udladning til ære for BigDick. :D:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

BD, du er bare min ven, god pointe med glimt i øjet, men da ikke alle forstår, at mine små spydigheder også er skrevet med det samme glimt, så vil jeg stille og roligt stoppe med den slags _ _ _ _ og så i stedet skide folk sønder og sammen via PB. :D

Og Steven, jeg har ledt og ledt efter de 2 i Sønderborg, for da Dybbøl er én af byens forstæder, må det da være der, jag skal søge, ikke?

Og det var så dagens udladning til ære for BigDick. :D:D:D

Tak for de venlige ord, og nej jeg har også læst og forstået, at det ikke er alle der forstår at dine kommentarerne er skrevet med et glimt i øjet. Men hvis man som jeg kan læse indenad(den var svær) forstår man det godt

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...