Hop til indhold

Ladyboy Alice og Ticha Dybølsgade 66 st.

Featured Replies

Skrevet

Nogen der kender disse to ladyboys?? Er de værd at besøge? Alice har ikke fået de bedste anmeldelser, men hvad med Ticha? Håber at høre fra nogen der har besøgt enten den ene eller den anden for nylig??

Skrevet

Nogen der kender disse to ladyboys?? Er de værd at besøge? Alice har ikke fået de bedste anmeldelser, men hvad med Ticha? Håber at høre fra nogen der har besøgt enten den ene eller den anden for nylig??

Hvilken by i Tyskland ligger denne gade i, for jeg formoder det er dernede , da efterlysningen ligger i Anmeldelser fra Tyskland.

Det er virkelig flot gjort. :oops:

Skrevet

Nåh nåh nåh.. Det er en fejl. Men den kunne du ikke lige regne ud? Det må du sgu undskylde, og undskyld til jer andre herinde også.

Skrevet

Nåh nåh nåh.. Det er en fejl. Men den kunne du ikke lige regne ud? Det må du sgu undskylde, og undskyld til jer andre herinde også.

Det var kun for at gøre dig opmærksom på fejlen, For at du kan være sikker på, ikke at få en skideballe af organizer.

¨

Venligst.

Skrevet

BD, du er bare min ven, god pointe med glimt i øjet, men da ikke alle forstår, at mine små spydigheder også er skrevet med det samme glimt, så vil jeg stille og roligt stoppe med den slags _ _ _ _ og så i stedet skide folk sønder og sammen via PB. :D

Og Steven, jeg har ledt og ledt efter de 2 i Sønderborg, for da Dybbøl er én af byens forstæder, må det da være der, jag skal søge, ikke?

Og det var så dagens udladning til ære for BigDick. :D:D :D

Skrevet

BD, du er bare min ven, god pointe med glimt i øjet, men da ikke alle forstår, at mine små spydigheder også er skrevet med det samme glimt, så vil jeg stille og roligt stoppe med den slags _ _ _ _ og så i stedet skide folk sønder og sammen via PB. :D

Og Steven, jeg har ledt og ledt efter de 2 i Sønderborg, for da Dybbøl er én af byens forstæder, må det da være der, jag skal søge, ikke?

Og det var så dagens udladning til ære for BigDick. :D:D:D

Tak for de venlige ord, og nej jeg har også læst og forstået, at det ikke er alle der forstår at dine kommentarerne er skrevet med et glimt i øjet. Men hvis man som jeg kan læse indenad(den var svær) forstår man det godt

Venligst

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.