Hop til indhold
Pappa-Oscar

Magnolie..... Tantra ekspert i Randers

Recommended Posts

Oldspice skrev, for 3 timer siden:

Være klar til at afsløre din identitet (privat telefonnummer, LinkedIn-profil) hvis du vil blive betragtet som en aftale med hende.

Vil du underbygge din udtalelse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldspice skrev, den 9.12.2019 at 16:59:

Være klar til at afsløre din identitet (privat telefonnummer, LinkedIn-profil) hvis du vil blive betragtet som en aftale med hende.

Jeg synes det er uværdigt og uacceptabelt at komme med svinagtige beskyldninger - Denne site er forhåbentlig ikke lavet for at man kan skrive og tilsvine GP'er grundløst (evt. fordi man ikke lykkedes at mødes med hende eller hvad ellers grunden kunne være)

Nu synes jeg at Magnolie er en fantastisk kvinde og let at lave aftale med - men det er faktisk sagen uvedkommende - selve tilsvining burde ikke kunne forekomme uanset !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, den 9.12.2019 at 20:18:

Vil du underbygge din udtalelse ?

No, he can't justify because it does not correspond the facts. The fact is I date only gentlemen who treat me with respect. Men who think that dignity of a human being is also for sale have no chance with me either. He did not get an appointment, but does not say that in public, because that does not allow him his hurty vanity, which means that he prefers to put lies into the world, which can certainly be regarded as intentional reputational damage. Actually, the task of the administrator is to remove such lies, or here any propaganda news may conceive and spread about other person(?)...

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 50 minutter siden:

Jeg synes det er uværdigt og uacceptabelt at komme med svinagtige beskyldninger - Denne site er forhåbentlig ikke lavet for at man kan skrive og tilsvine GP'er grundløst (evt. fordi man ikke lykkedes at mødes med hende eller hvad ellers grunden kunne være)

Nu synes jeg at Magnolie er en fantastisk kvinde og let at lave aftale med - men det er faktisk sagen uvedkommende - selve tilsvining burde ikke kunne forekomme uanset !! 

You are a real gentleman. Thank you for your words:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra skrev, for 5 timer siden:

No, he can't justify because it does not correspond the facts. The fact is I date only gentlemen who treat me with respect. Men who think that dignity of a human being is also for sale have no chance with me either. He did not get an appointment, but does not say that in public, because that does not allow him his hurty vanity, which means that he prefers to put lies into the world, which can certainly be regarded as intentional reputational damage. Actually, the task of the administrator is to remove such lies, or here any propaganda news may conceive and spread about other person(?)...

You are right - and such things will destroy this good site if they don’t stop it at moderator. 

There are so many fake announcers so let’s treat all the serious GP with respect. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Confused skrev, den 11.11.2019 at 11:04:

You are a prostitute (nothing wrong with that) who saw a market in giving handjobs and calling it tantra, those prices are what some of the top tantra RETREATS demands, never for sessions, never have i seen 3000 for 1 half hour or 4500 for two hours. But ey you are the master of your own prices, so kudos yo you, but that is basically all you are the master of.. :-)))) only love to you, have a nice day :-)))) 

A pity with that attitude, @Confused.  Magnolie deserves respect for being probably the only Tantra-provider in Denmark who knows what she is talking about. I have visited other providers who were exactly like you describe - very disappointing. But Magnolie is different and her service is worth every crown.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

AHHHH det er nu nok at stramme den. 

 

Den eneste, der ved, hvad hun taler om? Måske har du ret. Jeg kender en i Aarhus, der kommer i nærheden af, men ellers er jeg ikke bekendt med nogen, der har taget hele uddannelsen og arbejdet med det i 12 år.  Der er mange, der tilbyder tantramassage, men Magnolie tilbyder tantrasex, hvor hun som den naturligste del i verden bruger sin egen nøgne og skønne krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Watanabe skrev, for 9 minutter siden:

Den eneste, der ved, hvad hun taler om? Måske har du ret. Jeg kender en i Aarhus, der kommer i nærheden af, men ellers er jeg ikke bekendt med nogen, der har taget hele uddannelsen og arbejdet med det i 12 år.  Der er mange, der tilbyder tantramassage, men Magnolie tilbyder tantrasex, hvor hun som den naturligste del i verden bruger sin egen nøgne og skønne krop.

Du skiver  "Eneste tantra udbyder." Det var det jeg reagerede på. Jeg ved ikke hvilken uddannelse hun har - gør du?. Der er jo ingen autoriserede uddannelser indenfor tantra. Der er et væld af "skoler" og alle er vel på hver sin måde ok. Tantra includerer ikke nødvendigvis penetrations sex, men kan gøre det. Og der er da fint hun gør det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Du skiver  "Eneste tantra udbyder." Det var det jeg reagerede på. Jeg ved ikke hvilken uddannelse hun har - gør du?. Der er jo ingen autoriserede uddannelser indenfor tantra. Der er et væld af "skoler" og alle er vel på hver sin måde ok. Tantra includerer ikke nødvendigvis penetrations sex, men kan gøre det. Og der er da fint hun gør det. 

Fair nok, @Aarhuselsker, du har ret, der er et væld af skoler, og der er næppe heller nogen autoriseret uddannelse. Jeg har selv læst bøger om Tantra, og jeg har talt med Magnolie og besøgt hende, og det er min vurdering, at hun ved, hvad hun taler om og har en lang uddannelse bag sig. Men det er mit ord mod en masse andres, og længere kommer vi vel ikke med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trucker skrev, for 2 timer siden:

Kan hun stadig træffes i Randers?

Nej, lige nu er hun i Aalborg. Hun har annonce her på siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

mmmm... alt den snak om autoriseret Tantra eller ej ... Om hun er den "eneste" eller ej ... (Jeg har lige besøgt hende i går .... SUK ... Jeg skriver lige en anmeldelse senere :) )

Det tema her handler vel om at vi alle skriver her hvis vi mener noget bør fremhæves så alle kan få en god oplevelse. (og fortælle hinanden hvis det er noget der er fake)

Jeg har tidligere prøvet (hvad jeg troede var Tantra) - og er totalt overbevist nu om at det intet havde med Tantra at gøre .... det var måske hand job who knows - Så vil I være på en oplevelse hvor I svæver ind i den verden.... ja så vil jeg unde dig - Aarhuselsker - og kun anbefale at du aflægger et besøg.... så tænker jeg der bliver ro herfra denne tråd ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 2 minutter siden:

mmmm... alt den snak om autoriseret Tantra eller ej ... Om hun er den "eneste" eller ej ... (Jeg har lige besøgt hende i går .... SUK ... Jeg skriver lige en anmeldelse senere :) )

Det tema her handler vel om at vi alle skriver her hvis vi mener noget bør fremhæves så alle kan få en god oplevelse. (og fortælle hinanden hvis det er noget der er fake)

Jeg har tidligere prøvet (hvad jeg troede var Tantra) - og er totalt overbevist nu om at det intet havde med Tantra at gøre .... det var måske hand job who knows - Så vil I være på en oplevelse hvor I svæver ind i den verden.... ja så vil jeg unde dig - Aarhuselsker - og kun anbefale at du aflægger et besøg.... så tænker jeg der bliver ro herfra denne tråd ;) 

Jeg opponerer ikke mod pigen, det har du misforstået. Jeg opponere blot mod at hun udnævnes som den eneste der er rigtig tantra massør, og mod at nogen tror at tantra kun er én skole. Jeg har mange fine tantra oplevelser i kufferten, og de var langt fra blot et HJ :) 

Du har helt ret i at mange, der tilbyder tantra, blot giver lidt blød massage og et HJ, især inden for thai verdenen. 

I øvrigt ser jeg ikke mine, eller andres bemærkninger, som uro? 

Jeg er helt sikker på hun er en fantastisk oplevelse, og jeg kunne sagtens selv finde på at besøge hende, idet min tantra går i retning af den sensuelle tantra,  hvor lysten og selviagttagelsen er forrest. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Jeg opponerer ikke mod pigen, det har du misforstået. Jeg opponere blot mod at hun udnævnes som den eneste der er rigtig tantra massør, og mod at nogen tror at tantra kun er én skole. Jeg har mange fine tantra oplevelser i kufferten, og de var langt fra blot et HJ :) 

Du har helt ret i at mange, der tilbyder tantra, blot giver lidt blød massage og et HJ, især inden for thai verdenen. 

I øvrigt ser jeg ikke mine, eller andres bemærkninger, som uro? 

Jeg er helt sikker på hun er en fantastisk oplevelse, og jeg kunne sagtens selv finde på at besøge hende, idet min tantra går i retning af den sensuelle tantra,  hvor lysten og selviagttagelsen er forrest. 

I think you didn't understand something: I'm not just what you call me, a Tantric masseuse. I am a tantra master and also a tantra teacher. It is "a little" different.
And please ???? Since when and with what ulterior motives have derogatory insults and reputation-damaging lies been described as simple comments (?) .... I can only shake my head at this point ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra skrev, for 50 minutter siden:

Since when and with what ulterior motives have derogatory insults and reputation-damaging lies been described as simple comments (?) ...

You are completely misunderstanding me. 

 I will leave it there :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 30 minutter siden:

You are completely misunderstanding me. 

 I will leave it there :) 

 

You don't expect me to be grateful (?) ... and don't worry, I understood everything very well. You don't like me, but that's ok, but always susceptible to writing against me or deliberately trivializing insignificant insults or calling lies that damage the reputation as normal ... Sorry, but that's too conspicuous and goes too far, in principle is this an indirect "invitation" for underprivileged people to come up with more shabby lies ... In my eyes it is just shameful...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra skrev, for 3 minutter siden:

You don't expect me to be grateful (?) ... and don't worry, I understood everything very well. You don't like me, but that's ok, but always susceptible to writing against me or deliberately trivializing insignificant insults or calling lies that damage the reputation as normal ... Sorry, but that's too conspicuous and goes too far, in principle is this an indirect "invitation" for underprivileged people to come up with more shabby lies ... In my eyes it is just shameful...

I do not know you, so I do not know if I like you or not. 

What I wrote is not about you - it is about the understanding of tantra, and it´s many faces :) 

The only thing I mentioned about you, is that you are not the only real tantra provider in Denmark - sonst nichts. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 39 minutter siden:

I do not know you, so I do not know if I like you or not. 

What I wrote is not about you - it is about the understanding of tantra, and it´s many faces :) 

The only thing I mentioned about you, is that you are not the only real tantra provider in Denmark - sonst nichts. 

 

It's not just shameful, it's extremely sad ...
Whether you just don't like me or are just antiphatic for some dubious reason is the same! Your excuse is thin ... There was no talk of tantra providers, you deliberately downgraded me and called me tantra provider / massage therapist, but I am also a tantra master and also a tantra teacher. In addition, you described derogatory statements and also lying-damaging lies against me as normal ... Sorry, you contradict each other ... Such stubbornness is otherwise only known from envious women and their pimps :huh:... I find it really strange that a "customer "is employed against a single woman ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Watanabe skrev, for 22 timer siden:

A pity with that attitude, @Confused.  Magnolie deserves respect for being probably the only Tantra-provider in Denmark who knows what she is talking about. I have visited other providers who were exactly like you describe - very disappointing. But Magnolie is different and her service is worth every crown.

It was not me who called you a provider ;) That was Watanabe. I just quoted him. 

Magnolia, I will not post more in this string. You are fare to aggressive for me, and misunderstand most of what I write. 

Wish you all the best. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhus Liebhaber schrieb vor 2 Stunden:

Sie Ich habe nicht als Anbieter bezeichnet ;) , Sondern als Watanabe. Ich habe gerade Zitate zitiert. 

Magnolia durfte in dieser Reihenfolge nicht mehr posten. Du bist zu aggressiv für mich und verstehst, dass die meisten, die ich geschrieben habe, falsch sind. 

Ich wünsche euch allen alles 

Incredible and Ridiculous! When I write facts, you don't go into them at all, and you defame me with sophisticated untruths. Your privocation, no matter what dubious motives that will arise, will NEVER ever upset me The ONLY agresive person in the thread for the past few days is YOU!

Redigeret af Tantra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bitte Magnolie/ @Tantra, es gab am Anfang dieser Thread eine Person, die dich zu einer einfachen Hure herabsetzte, die unter dem Namen "Tantra" Handjobs lieferte. Das war nicht @AarhuselskerIch habe dich verteidigt. Du kennst mich (Mittwoch). @Aarhuselsker war sehr fair und keineswegs negativ. Ich denke, Google Translate oder was auch immer vermittelt Dir einen falschen Eindruck davon, was gerade passiert ist. Deshalb spreche ich Dir auf Deutsch an. In einer Antwort auf die Person, die Dir herabgesetzt hat, sagte ich, dass "Du wahrscheinlich der einzige Tantra-Anbieter in Dänemark bist, die weiß, wovon sie spricht". Tut mir Leid, wenn das Wort "Anbieter" an sich negativ scheint. ist. Es war meine Absicht nicht. Aarhuselsker hat Dich in keiner Weise in Frage gestellt, er hat meine Aussage in Frage gestellt, weil es viele Definitionen von Tantra gibt - viele Schulen. Du bist der Experte in diesem Bereich und können uns belehren. Gerne helfe ich Dich, etwas auf Dänisch oder Englisch zu formulieren, das Abhilfe schafft. Aber in diesem Thread ist es wahrscheinlich keine gute idee. Viele Leute haben Dich verteidigt. Nur ein oder zwei Persone sind negativ aber sie kennt dich nicht.

Redigeret af Watanabe
kosmetisk rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi dear Watanabe, thank you for your nice words:wub:....
Nevertheless, I understood everything very well, even if the Danish translation is actually sometimes misleading, your wording does not come across as negative, you write very nicely, a real gentleman <3 Only the Aarhuseler used your wording to put it in the negative. I also heard Confused's insults at that time and also OldSpice's lies, which Aarhuseler in turn calls "normal". Sorry, that's just another tactic (strategy) from Aarhuseler ...

Thank you again for the wonderful time I should spend with you and for the beautiful words that you found for me.<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...