DJX 800 Skrevet 6. November, 2019 Havde en oplevelse i går, som jeg bare er nødt til at dele med nogen. Så det blev jer her på EG. Faldt over en annonce med en kvinde i start 40erne, der efterlyste massage. Skrev for sjov på den meget korte annonce at jeg ikke var uddannet, men kunne da lidt tricks. Det var åbenbart fint og vi endte med at aftale at jeg skulle kigge forbi sent tirsdag aften. Der var ikke aftalt detaljer andet end en god mellemhård massage af ryg og lænd efterfulgt af en let pirrende berøringsmassage hvor man bare kommer let rundt. Mødte op som aftalt uden nogen forventninger til hvad der skulle ske, andet end at give en halv times massage. Intet ved hende var min type. Lidt ældre end jeg foretrækker, noget tungere end jeg foretrækker osv. Men skide sød. Ingen reaktion overhovedet i pikkefar, trods hun smed tøjet ret hurtigt. Hun lagde sig på maven, fik hende oliet ind og begyndte efter en hurtig opvarmning af massere. Fandt hurtigt et par steder der kunne løsnes og gik grundigt til værks. Baller og inderlår kom også med i sidste runde af den lidt blødere massage, og pludselig spredte hun benene helt, stadig liggende på ryggen og sagde at jeg måtte massere lige hvor jeg havde lyst. Begyndte at pirre og og strejfede engang imellem hendes glatte fisse, og efter et par minutter lidt mere fokuseret. Godt oliet ind masserede jeg hendes skød uden nogen fokus på klitoris, men bare stadig de masserende trækkende bevægelser. Det lød det til hun godt kunne lide, så jeg skruede lidt op for intensiteten. Hun var drivvåd af sig selv og min olierede tommelfinger gled lige op i hende. Det var åbenbart noget hun kunne lide, så hun skød røven lidt op og spændte i underlivet. Så jeg placerede min ene håndflade på hendes lænd og holdt hende let nede, imens den anden hånd tommelfingerkneppede hende og de andre fingre legede med klitoris og skamlæberne. Hun stønnede højere og højere, og lige pludselig fik hun en kæmpe sprøjteorgasme så jeg drev af væsker langt op af armen. Fik jeg lige en sprøjteorgasme gispede hun. Jep, og en ret stor en af slagsen svarede jeg kækt. Hun struttede lidt med røven igen og den invitation tog jeg imod. Samme procedure, bare lidt hårdere og mere intenst. Det blev til et par sprøjteorgasmer mere og jeg blev lidt mere beskidt i munden og hendes baller fik nogle smæk. Det var åbenbart også noget hun kunne lidt, så der kom flere orgasmer og sprøjteorgasmer mens hun stønnede og næsten hylede højt "jaaaaaa".. Efter 8 styks stoppede jeg med at tælle. Det gik der nogen tid med, indtil jeg fik krampe i armen. Så efter en god våd orgasme og en arm der var sprøjtet ind helt op til albuen, smuttede jeg ud og vaskede mine hænder og arme. Er sikker på at hvis jeg havde hevet pikken frem, så havde jeg fået både det ene og andet, men hendes udseende tændte mig slet ikke. Så jeg sagde tak for i aften og spurgte om hun var tilfreds med massagen. Ja for pokker svarede hun med et stort og udmattet smil. Jeg drønede ud i natten med et smil på læben, det var sgu en sjov og anderledes oplevelse - ikke for mig frækt eller liderligt eller tilfredsstillende. Men alligevel med en følelse af glæde over et veludført "arbejde" og belønningen i at se en tilfredsstillet kvinde. Oplevelsen var sgu meget lækker. Tak til Ladymylena, for at lære lidt tricks om sprøjteorgasmer i sin tid. På vej hjem, kom jeg i tanke om at den sidste jeg knaldede også var en våd omgang. 69 med Gib, hvor vi kom samtidigt - hun dog noget mere end mig. Fik munden fyldt et par gange og ansigt og skæg gennemblødt. Glædelig onsdag til jer, nu vil jeg forsøge at hale en aftale i land hvor jeg skal tømmes et par gange. Mys. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gamer 47 Skrevet 6. November, 2019 DJX skrev, for 6 minutter siden: Havde en oplevelse i går, som jeg bare er nødt til at dele med nogen. Så det blev jer her på EG. Faldt over en annonce med en kvinde i start 40erne, der efterlyste massage. Skrev for sjov på den meget korte annonce at jeg ikke var uddannet, men kunne da lidt tricks. Det var åbenbart fint og vi endte med at aftale at jeg skulle kigge forbi sent tirsdag aften. Der var ikke aftalt detaljer andet end en god mellemhård massage af ryg og lænd efterfulgt af en let pirrende berøringsmassage hvor man bare kommer let rundt. Mødte op som aftalt uden nogen forventninger til hvad der skulle ske, andet end at give en halv times massage. Intet ved hende var min type. Lidt ældre end jeg foretrækker, noget tungere end jeg foretrækker osv. Men skide sød. Ingen reaktion overhovedet i pikkefar, trods hun smed tøjet ret hurtigt. Hun lagde sig på maven, fik hende oliet ind og begyndte efter en hurtig opvarmning af massere. Fandt hurtigt et par steder der kunne løsnes og gik grundigt til værks. Baller og inderlår kom også med i sidste runde af den lidt blødere massage, og pludselig spredte hun benene helt, stadig liggende på ryggen og sagde at jeg måtte massere lige hvor jeg havde lyst. Begyndte at pirre og og strejfede engang imellem hendes glatte fisse, og efter et par minutter lidt mere fokuseret. Godt oliet ind masserede jeg hendes skød uden nogen fokus på klitoris, men bare stadig de masserende trækkende bevægelser. Det lød det til hun godt kunne lide, så jeg skruede lidt op for intensiteten. Hun var drivvåd af sig selv og min olierede tommelfinger gled lige op i hende. Det var åbenbart noget hun kunne lide, så hun skød røven lidt op og spændte i underlivet. Så jeg placerede min ene håndflade på hendes lænd og holdt hende let nede, imens den anden hånd tommelfingerkneppede hende og de andre fingre legede med klitoris og skamlæberne. Hun stønnede højere og højere, og lige pludselig fik hun en kæmpe sprøjteorgasme så jeg drev af væsker langt op af armen. Fik jeg lige en sprøjteorgasme gispede hun. Jep, og en ret stor en af slagsen svarede jeg kækt. Hun struttede lidt med røven igen og den invitation tog jeg imod. Samme procedure, bare lidt hårdere og mere intenst. Det blev til et par sprøjteorgasmer mere og jeg blev lidt mere beskidt i munden og hendes baller fik nogle smæk. Det var åbenbart også noget hun kunne lidt, så der kom flere orgasmer og sprøjteorgasmer mens hun stønnede og næsten hylede højt "jaaaaaa".. Efter 8 styks stoppede jeg med at tælle. Det gik der nogen tid med, indtil jeg fik krampe i armen. Så efter en god våd orgasme og en arm der var sprøjtet ind helt op til albuen, smuttede jeg ud og vaskede mine hænder og arme. Er sikker på at hvis jeg havde hevet pikken frem, så havde jeg fået både det ene og andet, men hendes udseende tændte mig slet ikke. Så jeg sagde tak for i aften og spurgte om hun var tilfreds med massagen. Ja for pokker svarede hun med et stort og udmattet smil. Jeg drønede ud i natten med et smil på læben, det var sgu en sjov og anderledes oplevelse - ikke for mig frækt eller liderligt eller tilfredsstillende. Men alligevel med en følelse af glæde over et veludført "arbejde" og belønningen i at se en tilfredsstillet kvinde. Oplevelsen var sgu meget lækker. Tak til Ladymylena, for at lære lidt tricks om sprøjteorgasmer i sin tid. På vej hjem, kom jeg i tanke om at den sidste jeg knaldede også var en våd omgang. 69 med Gib, hvor vi kom samtidigt - hun dog noget mere end mig. Fik munden fyldt et par gange og ansigt og skæg gennemblødt. Glædelig onsdag til jer, nu vil jeg forsøge at hale en aftale i land hvor jeg skal tømmes et par gange. Mys. WOW fantalastisk oplevelse skønt at du deler den med os og at du trods alt leverer varen .... det er sådan det skal gøres DJX skrev, for 5 minutter siden: Havde en oplevelse i går, som jeg bare er nødt til at dele med nogen. Så det blev jer her på EG. Faldt over en annonce med en kvinde i start 40erne, der efterlyste massage. Skrev for sjov på den meget korte annonce at jeg ikke var uddannet, men kunne da lidt tricks. Det var åbenbart fint og vi endte med at aftale at jeg skulle kigge forbi sent tirsdag aften. Der var ikke aftalt detaljer andet end en god mellemhård massage af ryg og lænd efterfulgt af en let pirrende berøringsmassage hvor man bare kommer let rundt. Mødte op som aftalt uden nogen forventninger til hvad der skulle ske, andet end at give en halv times massage. Intet ved hende var min type. Lidt ældre end jeg foretrækker, noget tungere end jeg foretrækker osv. Men skide sød. Ingen reaktion overhovedet i pikkefar, trods hun smed tøjet ret hurtigt. Hun lagde sig på maven, fik hende oliet ind og begyndte efter en hurtig opvarmning af massere. Fandt hurtigt et par steder der kunne løsnes og gik grundigt til værks. Baller og inderlår kom også med i sidste runde af den lidt blødere massage, og pludselig spredte hun benene helt, stadig liggende på ryggen og sagde at jeg måtte massere lige hvor jeg havde lyst. Begyndte at pirre og og strejfede engang imellem hendes glatte fisse, og efter et par minutter lidt mere fokuseret. Godt oliet ind masserede jeg hendes skød uden nogen fokus på klitoris, men bare stadig de masserende trækkende bevægelser. Det lød det til hun godt kunne lide, så jeg skruede lidt op for intensiteten. Hun var drivvåd af sig selv og min olierede tommelfinger gled lige op i hende. Det var åbenbart noget hun kunne lide, så hun skød røven lidt op og spændte i underlivet. Så jeg placerede min ene håndflade på hendes lænd og holdt hende let nede, imens den anden hånd tommelfingerkneppede hende og de andre fingre legede med klitoris og skamlæberne. Hun stønnede højere og højere, og lige pludselig fik hun en kæmpe sprøjteorgasme så jeg drev af væsker langt op af armen. Fik jeg lige en sprøjteorgasme gispede hun. Jep, og en ret stor en af slagsen svarede jeg kækt. Hun struttede lidt med røven igen og den invitation tog jeg imod. Samme procedure, bare lidt hårdere og mere intenst. Det blev til et par sprøjteorgasmer mere og jeg blev lidt mere beskidt i munden og hendes baller fik nogle smæk. Det var åbenbart også noget hun kunne lidt, så der kom flere orgasmer og sprøjteorgasmer mens hun stønnede og næsten hylede højt "jaaaaaa".. Efter 8 styks stoppede jeg med at tælle. Det gik der nogen tid med, indtil jeg fik krampe i armen. Så efter en god våd orgasme og en arm der var sprøjtet ind helt op til albuen, smuttede jeg ud og vaskede mine hænder og arme. Er sikker på at hvis jeg havde hevet pikken frem, så havde jeg fået både det ene og andet, men hendes udseende tændte mig slet ikke. Så jeg sagde tak for i aften og spurgte om hun var tilfreds med massagen. Ja for pokker svarede hun med et stort og udmattet smil. Jeg drønede ud i natten med et smil på læben, det var sgu en sjov og anderledes oplevelse - ikke for mig frækt eller liderligt eller tilfredsstillende. Men alligevel med en følelse af glæde over et veludført "arbejde" og belønningen i at se en tilfredsstillet kvinde. Oplevelsen var sgu meget lækker. Tak til Ladymylena, for at lære lidt tricks om sprøjteorgasmer i sin tid. På vej hjem, kom jeg i tanke om at den sidste jeg knaldede også var en våd omgang. 69 med Gib, hvor vi kom samtidigt - hun dog noget mere end mig. Fik munden fyldt et par gange og ansigt og skæg gennemblødt. Glædelig onsdag til jer, nu vil jeg forsøge at hale en aftale i land hvor jeg skal tømmes et par gange. Mys. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johannes 56 Skrevet 6. November, 2019 Hvor fandt du den annonce . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 6. November, 2019 Der var engang noget der hed "De Grå Sider" i Ugen Rapport. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 6. November, 2019 AalborgLook skrev, for 30 minutter siden: Der var engang noget der hed "De Grå Sider" i Ugen Rapport. Jeg blev for nylig gjort opmærksom på af en her på siten at de skam stadig findes, bare online: https://www.rapport.dk/Erotik/de-graa-sider/ Håber ikke at de er blevet klistret sammen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 6. November, 2019 Jeg lukkede øjnene og tænkte, det lyder rigtigt godt og ja hvorfor ikke jeg kunne godt tænke mig at prøve, jeg elsker selv massage. Der findes jo mange forskellige piger derude med mange forskellige ydelser og da DJX har mange år på bagen her vælger jeg at tro på hans fortælling, selvom den ligger under hyggesnak og ikke anmeldelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 6. November, 2019 Altså hvis jeg kunne have succes med at lægge en annonce ud et eller andet sted og så få en helt fremmed kvinde ud og massere mig og lillemand ganske gratis, så havde jeg sgu gjort det Tænker ikke at kvinder er så anderledes, ved da at mine veninder elsker, når jeg giver dem sådan en behandling og den ene af dem er også ret glad for at give igen og så er hun tilligemed pisse god til det Ved ikke hvordan, men hun ved lige præcis hvor tæt jeg er på og hvornår hun skal "sætte tempoet ned" Hun evner at holde mig kørende så længe at jeg tilsidst nærmest tigger om at få lov til at komme Tror sgu det er det hun kan lide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 6. November, 2019 Rolias skrev, for 2 timer siden: Der findes jo mange forskellige piger derude med mange forskellige ydelser og da DJX har mange år på bagen her vælger jeg at tro på hans fortælling, selvom den ligger under hyggesnak og ikke anmeldelser Da hverken kvinde er linket eller nævnt, og ingen penge har skiftet hænder, så tænkte jeg naturligvis at den skulle være under hyggesnak. Det var egentlig bare en våd historie med overraskende afslutning om at man skal gribe chancen engang imellem og se hvad der sker. Og selvom man ikke selv får lettet trykket som mand, kan det stadig være en skøn og mindeværdig oplevelse. Men ved nærmere eftertanke, så burde jeg i fremtiden nok tage lidt for det. 50kr pr sprøjteorgasme er vel meget rimeligt 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4976 Skrevet 6. November, 2019 Tak for en super god beskrivelse af din aften, fedt at du deler den - også selvom det måske ikke er nogen decideret anmeldelse, men det gør den i min optik ikke ringere... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg