Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Thaismile Slagelse flere gange on/of men vender stadig tilbage til hende den dansk talende hende der er lidt buttet, hende skal i tag en tur med ind i det lukke rum,/herreværelset jeg ved ikke hvor tit hun arbejder der kunne forstå på en af de andre thai piger hun har andet arbejde ved siden af men ring og hør hvornår hun arbejder....men uha hun er god har fået HJ og oko BJ og så må der pilles..... kan anbefales:)....….….….…..https://www.eroguide.dk/thaimassage/Thai+Smile/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selve deres hjemmeside virker ikke, har du et andet link så man kan se stedet/pigerne.

Tænker at tage til Slagelse i denne uge og ville gerne have en oplevelse af god massage med blow til sidst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Micropik skrev, for 25 minutter siden:

Selve deres hjemmeside virker ikke, har du et andet link så man kan se stedet/pigerne.

Tænker at tage til Slagelse i denne uge og ville gerne have en oplevelse af god massage med blow til sidst

prøv evt. på Facebook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo ikke ringe og spørge efter en person, hvis ikke man ved hvad hun hedder, en lidt buttet der er dansk talende, er jo lidt nedladende at spørge efter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Smeden50 skrev, den 6.11.2019 at 09:19:

hende den dansk talende hende der er lidt buttet

På billedet: https://www.facebook.com/847731152027476/photos/rpp.847731152027476/1826520137481901/?type=3&theater
er det ejeren (Anna) i midten. Hun giver et godt øko-blow (uanset om det er i det lukkede eller bare bag et gardin :D). Er det hende du mener?
Hende til venstre, Nan har jeg kun fået af HJ af nogle gange.
Hende til højre kender jeg ikke (måske endnu et 3-måneders vidunder?).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende der omtales som den buttede, er hende th på Facebook.

Jeg har besøgt hende et par gange og den ene af gangene kørte jeg udelukkende for hendes skyld, var heldig hun var der.

Jeg mener hun hedder Bibi, men der er mange navne. Ejeren i midten på foto hedder Ann og Oum.

Bibi er dejlig og meget berøringsklar.

Jeg spurgte om vi kunne droppe massagen og om jeg istedet kunne slikke hende og hun skulle være helt nøgen. Ingen problem i det.  Hun er dejlig og med store øko bryster.

Nan er startet op med vejen forretning andet sted i Slagelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nan er det hende der taler flydende dansk og er en spinkel pige , jeg har fået rigtig god massage af hende for et stykke tid siden , ved du hvilken butik hun er i nu , da jeg rigtig gerne vil besøge hende igen når jeg er på de kanter

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 23 timer siden:

Ja det er Nan.

Hun har Reya butikken 

Tak for info , hende må jeg besøge i hendes nye sted når jeg kommer på de kanter næste gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hooot skrev, for 55 minutter siden:

Tak for info , hende må jeg besøge i hendes nye sted når jeg kommer på de kanter næste gang 

Det vil Nan nok blive glad for, der er jo vildt gang i Thai massage steder i Slagelse. 

Så måske hun har mere på menu kortet:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 22 timer siden:

Det vil Nan nok blive glad for, der er jo vildt gang i Thai massage steder i Slagelse. 

Så måske hun har mere på menu kortet:P

Det kan man håbe på hun bliver , og ja kunne være spændende har fået hj og måtte røre uden på tøjet samtidig , ville elske hvis hun var nøgen samtidig ;-) ved du om det er mulighed for bad før/ efter massage , jeg har set efter om der er kommet nyt på hjemmesiden med kan ikke se de er ændret så man kan se det nu er Nan kun når man går ind i booking ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hooot skrev, for 17 minutter siden:

Det kan man håbe på hun bliver , og ja kunne være spændende har fået hj og måtte røre uden på tøjet samtidig , ville elske hvis hun var nøgen samtidig ;-) ved du om det er mulighed for bad før/ efter massage , jeg har set efter om der er kommet nyt på hjemmesiden med kan ikke se de er ændret så man kan se det nu er Nan kun når man går ind i booking ? 

Jeg ved ikke om der er mulighed for bad, så du må spørge ;) men hvis servicen er ok, så er det vel en mulighed.

Hun er en flot pige, jeg har haft fornøjelsen af at se og kæle for hendes bryster, de er pæne men hjulpet til en størrer størrelse :D, lidt hårde, men hun er dejlig og sød.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden50 skrev, den ‎06‎-‎11‎-‎2019 at 09:19:

Har besøgt Thaismile Slagelse flere gange on/of men vender stadig tilbage til hende den dansk talende hende der er lidt buttet, hende skal i tag en tur med ind i det lukke rum,/herreværelset jeg ved ikke hvor tit hun arbejder der kunne forstå på en af de andre thai piger hun har andet arbejde ved siden af men ring og hør hvornår hun arbejder....men uha hun er god har fået HJ og oko BJ og så må der pilles..... kan anbefales:)....….….….…..https://www.eroguide.dk/thaimassage/Thai+Smile/

Er Bibi stadig hos Thai Smile og hvad gir du for øko BJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tømreren skrev, den 17.3.2020 at 15:48:

1500,- så er det sku også betalt....

Åhhh jow...  Det er pænt betalt. og specielt hvis der ikke engang er fuld pakke.
Men går den så går den jo..!! :shock:
Havde tænkt på at kikke forbi dem på et tidspunkt, men da i hvert fald ikke nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slagelse 2 skrev, den 16.3.2020 at 20:33:

Bibi er der stadig og jeg har givet 1500 for massage og økoBJ. Er der nogen der ved om Cat også er til HJ og måske mere. 

Så er det da betalt. 
Jeg giver 1000,- for at knalde hende - med afslutning i munden. 
Det bliver godt når der kommer gang i den igen - trænger efterhånden meget til en god massage - også blot for massagens skyld :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten1 skrev, for 8 minutter siden:

Mon ikke de er ved at åbne oppe på Thai  Smile  i der spørg om Cat er til mere end HJ det er hun ,ingen problemer at få hende til at smide tøjet:P det er hende i den guld farvet bluse dem der i tvivl    https://www.facebook.com/Thai-Smile-Massage-847731152027476/  

I albummet "Personen" er det hende der er forrest?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, den 6.4.2020 at 22:12:

Så er det da betalt. 
Jeg giver 1000,- for at knalde hende - med afslutning i munden. 
Det bliver godt når der kommer gang i den igen - trænger efterhånden meget til en god massage - også blot for massagens skyld :) 

Er det så for 45 min eller en time?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...