Hop til indhold
gry

Sex uden kondom ?

Recommended Posts

Røvslikker skrev, for 1 time siden:

Ok...du syntes ikke det er normalt, så kan du jo også fortælle os hvad der er normalt ?

Jeg forstår ikke, hvor du vil hen med dit indlæg? TS spørger om det er normalt at GP’er tilbyder sex uden gummi. Jeg skriver, at jeg ikke TROR det er så normalt. Underforstået, at de fleste GP’er kun tilbyder sex MED gummi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Nu læser jeg sjældent annoncer, medmindre der er linket til dem i anmeldelser. Men alligevel synes jeg, at jeg påfaldende ofte støder på vendingen "without comdom". Det siger vel lidt om det segment, der tilbyder det, for danske piger ville vel skrive tilbuddet på dansk?

Tag du et smut på annoncelight og søg på uden kondom. Du finder nemt en håndfuld danske piger/kvinder der tilbyder samleje uden kondom i dagens annoncer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om pigerne tilbyder uden kondom, må de selvom. Bare de som ikke gør, aldrig gør. Så jeg trygt kan vælge dem.

Jeg har en gang prøvet pussy slide hos en thaipige som lige fandt på det under en b2b. Det var ikke aftalt. Det er vel reelt "uden". Thaipiger kan være skønne, men også ret uforudsigelige. 

Redigeret af mignuigen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 8 timer siden:

Jeg kan da ikke lade være med at tænke at du har en bagtanke med dit indlæg .

Er du ude på at fjerne en bestemt konkurrent siden du formulere dit spørgsmål som du gør?

Hvorfor skulle dine såkaldte gæster dele den viden at de kommer hos den samme gp udover dig?

Jeg tror og håber da at det ikke er så udbredt som der gives udtryk for.

Uanset hvor lækker den pik er så kommer den ikke i nærheden af mine nedre regioner uden kondom. Så bør man overveje at finder et andet erhverv . Bare min holdning.

Fjerne en konkurrent 

åh bestemt ikke, jeg mener og håber der er plads til os alle.

de kunder der har nævnt det, har spurgt om det var muligt uden kondom hos mig pga det har de fået hos en anden GP mod et mindre tillæg. 
har så måttet skuffe dem og sige det ikke var muligt hos mig.

jeg undrer mig blot over at nogle GP vil tilbyde dette, mener man løbet en stor risiko 

Del dette indlæg

Link til indlæg

pussy slide =

Skamlæber kørers op og ned af penisskaft “som en pølse i et hotdogbrød” :shock:

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg

Link til indlæg
bigfoot skrev, 1 time siden:

pussy slide =

Skamlæber kørers op og ned af penisskaft “som en pølse i et hotdogbrød” :shock:

Skamlæber kørers op og ned af penisskaft  =  John Holmes med lædervest

"som en pølse i et hotdogbrød” :shock:  Rødby-Puttgarden, - nu med pontoner

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
gry skrev, for 11 timer siden:

jeg undrer mig blot over at nogle GP vil tilbyde dette, mener man løbet en stor risiko 

Jojo...men hvilken part løber den største risiko ??, jeg mener i de fleste tilfælde at det er kunden, taget i betragtning af antallet af partnere....her kommer sorteringen til sin ret, personligt besøger jeg kun piger hvor hygiejnen er i top, og modtager 1 til 2 bukke, samt går til løbende kontrol ...dem som opsøger samle bånds ræs, minut stønnere, penge maskiner, maskine sex osv, der vokser risikoen ;)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 2 timer siden:

personligt besøger jeg kun piger hvor hygiejnen er i top, og modtager 1 til 2 bukke, samt går til løbende kontrol ...

Hvordan screener du så dem? Spørger du i telefonen, eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kam det da godt være at jeg spørger dumt, men er der forskel på slimhinderne i de 3 frække huller ???

Jeg tænker da, at Super fransk - Super Dansk - Super græsk kan gå ud på et, i forhold til køns sygdomme Gonnerre, Klamydia, Herpes  osv. (ikke Hiv) 

Dobbelt morale , har altid været dobbelt  så godt & Græsk drøn frækt.

Håber i alle får en dejlig dag og passer på hinanden.

Madame Elisabeht

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
underdog40 skrev, for 55 minutter siden:

Hvordan screener du så dem? Spørger du i telefonen, eller?

No probs...bad skal være til rådighed, 100% privat diskret koncept mange piger er gået p/d og modtager kun få besøg på hotel eller dele lejlighed....ok, tiden og prisen er også på et andet plan. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 16 minutter siden:

No probs...bad skal være til rådighed, 100% privat diskret koncept mange piger er gået p/d og modtager kun få besøg på hotel eller dele lejlighed....ok, tiden og prisen er også på et andet plan. :)

Modtaget. Men det eneste du så kan vide dig sikker på er vel badet. Antallet af kunder pr dag og regelmæssige lægetjek kan kun være en mavefornemmelse eller fordi pigen har fortalt det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 47 minutter siden:

Nu kam det da godt være at jeg spørger dumt, men er der forskel på slimhinderne i de 3 frække huller ???

Jeg tænker da, at Super fransk - Super Dansk - Super græsk kan gå ud på et, i forhold til køns sygdomme Gonnerre, Klamydia, Herpes  osv. (ikke Hiv) 

Dobbelt morale , har altid været dobbelt  så godt & Græsk drøn frækt.

Håber i alle får en dejlig dag og passer på hinanden.

Madame Elisabeht

Ifølge sexlinien kan klamydia smitte fra kønsdele til mund, men ikke den anden vej. Det er ikke en oplysning der stopper mig i forhold til at give fransk/sorte kys til pigen, for så kunne jeg lige så godt være på egen hånd.

https://www.sexlinien.dk/emnesider-sexsygdomme/klamydia.aspx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej allesammen 

Jeg har faktisk undrede mig over det hele tiden, sex uden kondom, i den internet tiden og alle oplysninger om Hiv og aids osv. at nogle mennesker alligevel er villig at løbe risiko med sex uden, tænkte often hvad det er galt med det, tænkte at det må være at de som tilbyder det er i forvejen smittet men de er under behandling eller får medicin så de kan ikke smitter videre, jeg har rejst maget i Afrika og så mennesker som er smittet med Aids men alligevel få de sunde og raske børn, fordi de er medicineret, og kan have sex uden at smitte andre 

Så når jeg ser sådan annoncer med tilbuddet om uden beskyttelse, jeg tænker med det samme det er sådan en slags, personlig vil aldrig komme til sådan en GP, men alle har mulighed for at valgte man det er strafbart at smitte andre 

Håber at alle få en god dag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 2 timer siden:

Ahahahahaha ja og det er jo selvfølgelig altid hele sandheden, de skriver :rolleyes:

Personligt er jeg ligeglad med risikoen, der er så mange andre ting her i livet der er mindst lige så farlige, men tanken om at alle jer liderbukke har været der før mig og besudlet min frokost, den kan jeg sgu ikke have :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Modtaget. Men det eneste du så kan vide dig sikker på er vel badet. Antallet af kunder pr dag og regelmæssige lægetjek kan kun være en mavefornemmelse eller fordi pigen har fortalt det. 

Hvis det er en thai man vil knalde uden kondom, så er bad tilstrækkeligt. Og vådservietter. Det beskytter imod alt og det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Toddy skrev, for 1 minut siden:

Ahahahahaha ja og det er jo selvfølgelig altid hele sandheden, de skriver :rolleyes:

Personligt er jeg ligeglad med risikoen, der er så mange andre ting her i livet der er mindst lige så farlige, men tanken om at alle jer liderbukke har været der før mig og besudlet min frokost, den kan jeg sgu ikke have :huh:

Hehe..hygiejne er et must, piger der kun modtager max 2 ...så skulle den ged være barberet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, Lige nu:

Hehe..hygiejne er et must, piger der kun modtager max 2 ...så skulle den ged være barberet.

Max 2 af gangen ??

Max 2 om dagen ??

Max 2 i timen ??

Rimeligt nemt for en pige at skrive lige hvad hun har lyst til i sin annonce

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Hvis det er en thai man vil knalde uden kondom, så er bad tilstrækkeligt. Og vådservietter. Det beskytter imod alt og det hele.

Hmmm...så er det nok derfor at Netto altid har udsolgt af vådservietter....er det kun hos thaier ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 1 minut siden:

Hmmm...så er det nok derfor at Netto altid har udsolgt af vådservietter....er det kun hos thaier ?

Ja, det er nok kun hos thai'er som det beskytter mod alle sygdomme. Og ikke alle thai'er; ikke hos dem der har været herboende nogle år. Mærkeligt:huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Toddy skrev, for 57 minutter siden:

Max 2 af gangen ??

Max 2 om dagen ??

Max 2 i timen ??

Rimeligt nemt for en pige at skrive lige hvad hun har lyst til i sin annonce

Lige som kan skrive som man har lyst til her på EG....men max 2 om dagen, så kom gruppetoen vist i mål :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 3 timer siden:

Ifølge sexlinien kan klamydia smitte fra kønsdele til mund, men ikke den anden vej. Det er ikke en oplysning der stopper mig i forhold til at give fransk/sorte kys til pigen, for så kunne jeg lige så godt være på egen hånd.

https://www.sexlinien.dk/emnesider-sexsygdomme/klamydia.aspx

Syntes jeg da bestemt heller ikke at du skal undlade, det er er jo din frække lyst - :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...