Hop til indhold

Pas på jer selv piger

Featured Replies

Skrevet

Hej piger,

her til aften har to kliniker haft besøg af en flok unge indvandrere med knive og pistoler, det menes, at de er ude efter beskyttelsespenge...

Så pas nu på jer selv.

mvh

c

Skrevet

Trist nyhed, var det på Sjælland eller jylland/Fyn?

Ja pas på derude piger.

Skrevet
  • Author

åh ja, det er i København, og politiet er sat på sagen...

Skrevet

Godt at hører at politiet er sagt på sagen. Håber de fanger dem.

Skrevet

Føj hvor ubehageligt!!

Det er godtnok ved at tage overhånd med de beskyttelsespenge!!

Godt du er ude at advare Charlotte!!

MH SHugo

Skrevet

er der nogle der ved hvem der var så uheldige at blive overfaldet i går aftes

syntes ikke jeg kan finde noget på nette om det

mvh 8-)

Skrevet

øvv hvor er det træls i skal have det at tumle med. men er glad for politiet tager jer seriøst.

håber virkelig pigerne er okay :cry: .. pas på hinanden der over og tak fordi i gider melde ud omkring det..

Skrevet

er der nogle der ved hvem der var så uheldige at blive overfaldet i går aftes

syntes ikke jeg kan finde noget på nette om det

mvh 8-)

Hej Bager!

Det var Pussy Galores på Frederiksberg som var de første til at få besøg, af en gruppe afstumpede unge. I følge B.T er der tale om unge indvandre fra det hård kogte Nørrebro.

SMS-planet har valgt at flytte til Griffenfeldsgade, midt i krigszonen... :? Jeg ville næppe føle mig tryg, hverken som gæst, telefondame eller pige på stedet.

Håber sgu de sidder for en billig husleje.. :)

VH Ludvig.

Skrevet

Fra artiklen i BT

- Jeg er rystet og bange. Hvis jeg havde været ansat i en forretning havde jeg fået krisehjælp. Men jeg er nødt til at gå på arbejde igen, jeg har vagt frem til mandag. Politiet siger vi skal slå alarm, men det er også politiet, der truer med at sigte os, selv om alt er lovligt og vi betaler skat og moms, siger den ansatte, der arbejder som telefondame på et af bordellerne til bt.dk.

Hos sex-arbejdernes interesseorganisation er man rystet over truslerne, og kræver nu at justitsminister Morten Bødskov kommer b.la. telefondamerne til undsætning.

- Flere sexarbejdere og telefondamer tør ikke gå til politiet. De er bange for, at de på den måde selv bliver mål for indsatsen mod 'prostitutionens bagmænd', siger Jelena Estella fra Sexarbejdernes Interesse Organisation (SIO).

Dette udsnit fra omtalen i BT viser i sin uhyggelige enkelhed hvorfor der politisk burde findes bred opbakning til at sikre i blandt telefondamers retssikkerhed i branchen, som et mindstemål når nu man ikke vil tage skridtet fuldt ud og afskaffe rufferi paragraffen.

Men i den forenede forbudsfløjs afstumpede optik udgør i blandt retsløse telefondamer et tilbageværende aktiv for dem, nu hvor de har lidt et tilbageslag i kraft af at de ikke i denne omgang lykkedes med at gøre det kriminelt at købe sex.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.