Rejsenetværk 9745 Skrevet 3. November, 2019 Nogle brugere har et fast citat i deres indlæg nederst når de skriver - åbenbary en funktion under ens profil? Eksempelvis brugeren Loser, som skriver: https://www.eroguide.dk/forum/profile/44468-loser/ Oftest er en GPs interesse for mig høj fra første henvendelse til pengene har skiftet hænder. Derefter forsvinder den som dug fra solen. Interessant Hvor udbredt er denne oplevelse som kunde? Mon ikke at profilen på en sådan GP er en udenlandsk, som surfer rundt mellem landene, og som kommer og rejser med måneders mellemrum. Mens det modsat er kendte bordeller med danske piger, og privat diskret kendinge der behandler deres gæster, som nogle de forventer vil kunne komme igen. Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 3. November, 2019 Spændende opslag og med relevant indhold Rejse, selv oplever jeg det ikke, og dog, en thai hule eller to har vist “anden interesse” efter betaling var faldet forud, og ikke hele aftalen blev overholdt, men så bliver jeg bare væk..jeg har ikke oplevet det med danske gp` ere eller med den enkelte afrikanske kvinde jeg frekventerede temmelig heftigt men hun var noget særligt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 3. November, 2019 Jeg har ingen erfaring med udenlandske piger, kun danske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2840 Skrevet 3. November, 2019 @Rejsenetværk du har vist selv givet svaret. 99% er det en udenlandsk pige der rejser rundt i Europa. og hånden på hjertet, kan sku godt forstå de tager lidt let på kundeplejen,hvis de fleste af døgnets timer går med at tilfredsstille liderlige mænd ,som både kunne være deres far eller bedstefar aldersmæssigt. nægter at tro det er deres livsdrøm, at rejse sådan rundt, for at betjene os der har penge til at betale for det vi ikke kan få på frivillig måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyS 129 Skrevet 3. November, 2019 Jeg tror ikke det er noget der har noget at gøre med hvorvidt det er udenlandske eller danske piger. De udenlandske har ligeså stort incitament til kundepleje som de danske, for på trods af at de turnerer rundt i verden, før eller senere ender tilbage i Danmark også, når rundturen har ført dem dertil. Hvis de opbygger en solid gruppe af stamgæster grundet deres kundepleje, så er det jo blot endnu mere grund til at arbejde i Danmark. Elendig service eksisterer, uanset om det er danske piger eller udenlandske piger, ligesom fremragende service også gør det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 3. November, 2019 Jeg har oplevet det med både danske og udenlandske piger. Der er dog længere imellem de dårlige oplevelser. Når man har været i det her game i noget tid, så bliver man bedre til at spotte de tvivlsomme annoncer. Piger med meget lave priser, som knepper uden kondom og har åbent døgnet rundt, dem undgår jeg. Der tænker jeg at pigen måske ikke altid er her helt frivilligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 3. November, 2019 (edited) Jeg har kun oplevet det med udenlandske piger - men dér har jeg til gengæld prøvet det (for) mange gange. Det er klart, at man bliver skuffet, irriteret eller sur, når man føler, at man har smidt penge i en isterning med hul. Personligt bliver jeg faktisk mere trist end sur, fordi jeg netop ikke har lyst til denne intimitet med et menneske, der åbenlyst hader hvert et minut sammen med mig - selvom jeg faktisk er en ret flot og venlig mand. Men vi må også have forståelse for de piger - og selv tage ansvar. Mange af de udenlandske piger, ikke mindst dem med de billigste priser, er omrejsende voksen-tivolier. Dagen går med at kneppe så meget som muligt og sove den resterende tid, der er tilbage af døgnet. Hvorfor pigerne gør dét er der nok forskellige grunde til - men helt sikkert er det - at de ikke gør det fordi de er liderlige og elsker sex. Det siger sig selv, at man bliver slidt, når man i døgndrift arbejder med at sælge sig selv. På den måde bliver det desværre ofte som at putte penge i en maskine. Hvis man sammenligner med de etablerede danske bordeller i Hovedstadsområdet, så har pigerne her ofte få vagter om måneden. Priserne er høje - og derfor må man selvfølgelig også kun forvente en bedre service og oplevelse her. Redigeret 3. November, 2019 af tzatiki Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 3. November, 2019 Nu er min signatur blevet fortolket på en anden måde end oprindeligt tænkt, men det er jo ok, for den 'nye' fortolkning er jo også interessant. Men det jeg tænkte da jeg skrev den var nu mere det forhold der er imellem pigens interesse fra jeg først starter med at vise interesse og så til efter seancen er overstået. Så fader interessen bare ud. Og det er måske for hende helt naturligt da vores forretning jo er overstået, men for mig er det der sker efter mødet jo optakten til næste aftale. Det var såmænd bare det, og i grunden ikke noget jeg forventede den helt store debat omkring, bare min egen lille frustrations ventil. Jeg søger stadig efter den GP der kan det, og som jeg så vil holde godt og grundig fast i som stamgæst. God søndag, nyd den, plænen er alligevel alt for våd til at blive slået. Måske konen er våd? Men undlad venligst at slå hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Therese 218 Skrevet 3. November, 2019 Loser skrev, for 20 minutter siden: Nu er min signatur blevet fortolket på en anden måde end oprindeligt tænkt, men det er jo ok, for den 'nye' fortolkning er jo også interessant. Men det jeg tænkte da jeg skrev den var nu mere det forhold der er imellem pigens interesse fra jeg først starter med at vise interesse og så til efter seancen er overstået. Så fader interessen bare ud. Og det er måske for hende helt naturligt da vores forretning jo er overstået, men for mig er det der sker efter mødet jo optakten til næste aftale. Det var såmænd bare det, og i grunden ikke noget jeg forventede den helt store debat omkring, bare min egen lille frustrations ventil. Jeg søger stadig efter den GP der kan det, og som jeg så vil holde godt og grundig fast i som stamgæst. God søndag, nyd den, plænen er alligevel alt for våd til at blive slået. Måske konen er våd? Men undlad venligst at slå hende. Nu bliver jeg sikkert skydt....Men er det så ikke mere en elskerinde/sugarbabe du så søger ? Når jeg en sjælden gang imellem har haft en kunde er det helt ok han skriver Tak for denne gang eller et eller andet, men videre kommunikation gider jeg ikke såsom godmorgen/godmiddag/godaften eller Hvad laver du?-beskeder. Han er velkommen til at skrive mht ny aftale men jeg gider ikke være veninder med folk. Jeg tænker også de piger der har en del flere kunder end mig + alm job, familie osv da heller ikke har tid til at hygge snakke/chatte/skrive i tide og utide med folk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 3. November, 2019 Therese skrev, for 12 minutter siden: Nu bliver jeg sikkert skydt....Men er det så ikke mere en elskerinde/sugarbabe du så søger ? Når jeg en sjælden gang imellem har haft en kunde er det helt ok han skriver Tak for denne gang eller et eller andet, men videre kommunikation gider jeg ikke såsom godmorgen/godmiddag/godaften eller Hvad laver du?-beskeder. Han er velkommen til at skrive mht ny aftale men jeg gider ikke være veninder med folk. Jeg tænker også de piger der har en del flere kunder end mig + alm job, familie osv da heller ikke har tid til at hygge snakke/chatte/skrive i tide og utide med folk Nej nej, vi skyder skam ingen her, og da slet ikke om søndagen. Som sagt, så var det ikke ment som et debatoplæg, bare min ventil. Og det er et emne der har været skrevet om før: https://www.eroguide.dk/forum/topic/109912-hvordan-skal-en-gfe-være-for-at-hun-opfylder-dine-drømme/page/3/?tab=comments#comment-1030240 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 3. November, 2019 Therese skrev, for 13 minutter siden: Nu bliver jeg sikkert skydt....Men er det så ikke mere en elskerinde/sugarbabe du så søger ? Når jeg en sjælden gang imellem har haft en kunde er det helt ok han skriver Tak for denne gang eller et eller andet, men videre kommunikation gider jeg ikke såsom godmorgen/godmiddag/godaften eller Hvad laver du?-beskeder. Han er velkommen til at skrive mht ny aftale men jeg gider ikke være veninder med folk. Jeg tænker også de piger der har en del flere kunder end mig + alm job, familie osv da heller ikke har tid til at hygge snakke/chatte/skrive i tide og utide med folk Den kommenterer jeg også lige. Det var nu ikke helt sådan jeg tolkede Losers signatur, at det skulle dreje sig om et efterspil til handlen. Det var mere det, om attituden skifter fra det øjeblik pengene skifter hænder, og varer sceancen ud mens der leveres for pengene. Det er vistnok det, som nogle oplever så snart der først er betalt, og mens der endnu ikke er leveret for pengene. Jeg har selv oplevet det på klub i Tyskland, at lige så stor interessen var for min person, for at jeg skulle købe, lige så hurtigt var den væk da vi kom på rum. Her betaler man først efter at man er færdig, men det gør ingen forskel, for i klub betaler du uanset før eller efter Det kan der nok godt komme lidt erfaringsudveksling af. Venlig hilsen Rejsenetværk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Therese 218 Skrevet 3. November, 2019 Rejsenetværk skrev, for 43 minutter siden: Den kommenterer jeg også lige. Det var nu ikke helt sådan jeg tolkede Losers signatur, at det skulle dreje sig om et efterspil til handlen. Det var mere det, om attituden skifter fra det øjeblik pengene skifter hænder, og varer sceancen ud mens der leveres for pengene. Det er vistnok det, som nogle oplever så snart der først er betalt, og mens der endnu ikke er leveret for pengene. Jeg har selv oplevet det på klub i Tyskland, at lige så stor interessen var for min person, for at jeg skulle købe, lige så hurtigt var den væk da vi kom på rum. Her betaler man først efter at man er færdig, men det gør ingen forskel, for i klub betaler du uanset før eller efter Det kan der nok godt komme lidt erfaringsudveksling af. Venlig hilsen Rejsenetværk Ok det kan jeg godt følge. Det er ikke ok service i min verden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Male 173 Skrevet 3. November, 2019 Vil sige at den dalende interesse efter betaling kan forekomme både hos danske gp, som hos udenlandske. Har dog alt i alt kun oplevet det 2 gange (måske jeg har været heldig). Første gang var tilbage i halvfemserne hos en dansk gp (hun er utroligt nok stadig aktiv), efter pengene var lagt var hendes opførsel og sexen så kold og maskinagtig, at selv en lolitadukke havde der været mere liv i. Hun kan selvfølgelig have haft en dårlig dag, men det resulterede i at jeg ikke kunne komme hvilket blot pissede hende af. Til sidst valgte jeg at stoppe legen og skride, og har aldrig besøgt hende igen. Anden gang var for et par år siden på et thai sted. Her faldt betalingen først bagefter, men da sedlerne havde skiftet hænder kunne det ikke gå hurtigt nok med at få mig ud af døren, og den næste kunde ind samtidig. Har primært altid benyttet mig af danske GP, og er meget sjældent blevet skuffet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 5. November, 2019 Når jeg læser sugar trådene, så er der rigtig mange “ advarsel” imellem. Er det ikke primært danske piger? Ja må ærligt erkende, jeg ikke har den store kendskab til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 6. November, 2019 (edited) Jeg har aldrig oplevet at interessen er dalet, efter at pengene har skiftet hænder, men nu er jeg også til "kort" kontakt. Så derfor har jeg også fået korte svar fra pigen. Oftest så er interessen faktisk steget eller i hvert fald positiv / samme interesse, som før pengene skiftede hænder. Der er da enkelte svipsere, men det har jeg kunnet fornæmme allerede i telefonen eller ved ankomst. Så er det jo min egen skyld at jeg ikke har brugt min 7. sans. Der kan muligvis også ligge noget i, hvor lang tid et besøg er aftalt at det skal vare. Sådan kæreste besøg 1 time eller måske flere timer, det ligger jo op til at man også har lidt verbal kontakt. Mens 10 min. quickie, det er måske der kommer manden for at lette trykket...men ok, der kan jo også være 8 minutter til at snakke i Redigeret 6. November, 2019 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg