Guest Thaimig Skrevet 2. November, 2019 Ja det kan i så tænk over, mit bud, er mænd pludselig har andre ting at tænke over, som feks konen min ? Ja blot tanke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet 2. November, 2019 Thaimig skrev, for 6 minutter siden: ... mit bud, er mænd pludselig har andre ting at tænke over, som feks konen min ? Så må din kone være ret ombejlet i aften 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 2. November, 2019 tror vi er en del ,der selv har valgt single livet. så vi med god samvittighed, kan nyde de fristelser der byder sig i livet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 3. November, 2019 sweetstone skrev, for 13 timer siden: tror vi er en del ,der selv har valgt single livet. så vi med god samvittighed, kan nyde de fristelser der byder sig i livet. Bulls eye. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 3. November, 2019 Der er faktisk en verden uden for EG! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 3. November, 2019 AalborgLook skrev, Lige nu: Der er faktisk en verden uden for EG! He he he he - den er bare ikke lige så sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 3. November, 2019 Tjaa jwg var på besøg hos min kæreste og vi har besluttet at flytte sammen efter jul, og så er jeg “historisk” på Eroguide..lige nu har jeg afsluttet mine sugar babes og drosler helt ned med de pd besøg, som jeg gennemfører efter aftale, der er indgået for et stykke tid siden, men jeg indgår ikke nye aftaler.. b4n Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 3. November, 2019 Alkoholikeren skrev, for 32 minutter siden: Tjaa jwg var på besøg hos min kæreste og vi har besluttet at flytte sammen efter jul, og så er jeg “historisk” på Eroguide..lige nu har jeg afsluttet mine sugar babes og drosler helt ned med de pd besøg, som jeg gennemfører efter aftale, der er indgået for et stykke tid siden, men jeg indgår ikke nye aftaler.. b4n Cool Alko Tillykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 3. November, 2019 NoBS skrev, for 2 timer siden: He he he he - den er bare ikke lige så sjov Hmm.... det er jeg så ikke helt enig i. Jeg bruger efterhånden mest EG til at blive chokeret ved at læse indlæg i det Politiske forum. Det er chokerende og skræmende hvad der bliver skrevet der inde. Alt andet er fåes bedere ude i den virkelige verden for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. November, 2019 Ja efter at selfie-trådene blev bandlyst, så var jeg også lige ved at trække stikket....... Men så faldt jeg over kattetråden, og fandt ud af der er folk der har det værre end mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 8. November, 2019 Butch skrev, den 3.11.2019 at 16:28: Ja efter at selfie-trådene blev bandlyst, så var jeg også lige ved at trække stikket....... Men så faldt jeg over kattetråden, og fandt ud af der er folk der har det værre end mig Selfie-tråde bandlyst? Det er simpelthen gået min næse forbi. Men så kan jeg da godt forstå, at jeg ikke har set de skønne billeder fra de lækre kvinder længe... Hvornår, hvad, hvorfor, hvordan, hvem, hvilket? Har der stået noget i en tråd, jeg har misset? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 8. November, 2019 indokarami skrev, for 39 minutter siden: Selfie-tråde bandlyst? Det er simpelthen gået min næse forbi. Men så kan jeg da godt forstå, at jeg ikke har set de skønne billeder fra de lækre kvinder længe... Hvornår, hvad, hvorfor, hvordan, hvem, hvilket? Har der stået noget i en tråd, jeg har misset? https://www.eroguide.dk/forum/topic/109614-eg-vælger-aktivt-at-bryde-lovgivningen/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 9. November, 2019 Lørdag igen igen, x'konen min, ja det har du selv valgt, Du sku måske ha valgt i tide, hva var bedst Åh jo, det vidste jeg jo ej? Åh jo, den tar vi en aften, og sådan fortsatte den lørdag efter lørdag i mange år Go lørdag aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg