Hop til indhold
Guest Token

Sandra Sommer nu også i Vojens

Recommended Posts

Guest Token

Havde fornøjelsen af at besøge min absolutte topdollar yndlings blondine Sandra Sommer i Vojens. Normalt er mit pastorat det nordlige Jylland, men når man har chancen for at møde Sandra skal man altid udnytte den...Basta!! Og da jeg alligevel var i det Sønderjyske kunne man ikke fordrive tiden bedre end med Sandra Sommer.

Sandra var som sædvanlig imødekommende, rar, snakkesalig, - og ikke mindst er hun et rigtigt godt knald. Jeg har besøgt Sandra et utal af gange gennem mere end 6 år og jeg må tilstå at hun er og bliver et stjerneskud på min himmel. Som jeg har skrevet før vil jeg allerhelst have søde Sandra helt for mig selv, men som logebrødre vi deler og samtidig kan man være sikker på at man har besøgt en principfast og solid DANSK pige med ben i næsen, der ikke er styret af en bagmand. Link til Sandras lækre ÆGTE billeder, hvor der dog er fjernet et par beskedne tatoveringer: https://www.vojensdream.dk/sandra-sommer 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Token skrev, for 24 minutter siden:

Havde fornøjelsen af at besøge min absolutte topdollar yndlings blondine Sandra Sommer i Vojens. Normalt er mit pastorat det nordlige Jylland, men når man har chancen for at møde Sandra skal man altid udnytte den...Basta!! Og da jeg alligevel var i det Sønderjyske kunne man ikke fordrive tiden bedre end med Sandra Sommer.

Sandra var som sædvanlig imødekommende, rar, snakkesalig, - og ikke mindst er hun et rigtigt godt knald. Jeg har besøgt Sandra et utal af gange gennem mere end 6 år og jeg må tilstå at hun er og bliver et stjerneskud på min himmel. Som jeg har skrevet før vil jeg allerhelst have søde Sandra helt for mig selv, men som logebrødre vi deler og samtidig kan man være sikker på at man har besøgt en principfast og solid DANSK pige med ben i næsen, der ikke er styret af en bagmand. Link til Sandras lækre ÆGTE billeder, hvor der dog er fjernet et par beskedne tatoveringer: https://www.vojensdream.dk/sandra-sommer 

 

Hmmm. Det er længe siden man har læst/set hende og hendes annoncer.

De såkaldte "ÆGTE billeder" er så voldsomt redigerede at de kunne forestille hvem som helst og selvfølgelig ikke beskriver det man får at se live. Så hellere pixelere enkelte områder end at fjerne enhver bums og mærke.

Redigeringen består vist bare af at pålægning af softfilter eller lignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token
Alfred12 skrev, for 30 minutter siden:

Hmmm. Det er længe siden man har læst/set hende og hendes annoncer.

De såkaldte "ÆGTE billeder" er så voldsomt redigerede at de kunne forestille hvem som helst og selvfølgelig ikke beskriver det man får at se live. Så hellere pixelere enkelte områder end at fjerne enhver bums og mærke.

Redigeringen består vist bare af at pålægning af softfilter eller lignende.

Mht. at "det er længe siden man har set hendes annonce" må det stå helt for din egen regning. Sandra har annoncer på både Sexpiger.dk og Annoncelight, som måske ikke bliver opdateret dagligt, men så i hvert fald jævnligt.

Hvad angår redigering  og pixelering af billeder er jeg ikke fagmand, men jeg kan kun stå inde for det syn der møder én når man står overfor dette stjerneskud af en blondine og det syn burde man unde sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Alfred12 skrev, for 9 timer siden:

De såkaldte "ÆGTE billeder" er så voldsomt redigerede at de kunne forestille hvem som helst og selvfølgelig ikke beskriver det man får at se live.

...hmmm har du mødt Sandra ??

...hendes billeder er redigeret, ja men ikke til det ukendelige, som man ser hos flere andre Danske piger. ;)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rebellen
Token skrev, for 11 timer siden:

Havde fornøjelsen af at besøge min absolutte topdollar yndlings blondine Sandra Sommer i Vojens. Normalt er mit pastorat det nordlige Jylland, men når man har chancen for at møde Sandra skal man altid udnytte den...Basta!! Og da jeg alligevel var i det Sønderjyske kunne man ikke fordrive tiden bedre end med Sandra Sommer.

Sandra var som sædvanlig imødekommende, rar, snakkesalig, - og ikke mindst er hun et rigtigt godt knald. Jeg har besøgt Sandra et utal af gange gennem mere end 6 år og jeg må tilstå at hun er og bliver et stjerneskud på min himmel. Som jeg har skrevet før vil jeg allerhelst have søde Sandra helt for mig selv, men som logebrødre vi deler og samtidig kan man være sikker på at man har besøgt en principfast og solid DANSK pige med ben i næsen, der ikke er styret af en bagmand. Link til Sandras lækre ÆGTE billeder, hvor der dog er fjernet et par beskedne tatoveringer: https://www.vojensdream.dk/sandra-sommer 

 

et par beskedne tatooveringer er vist så meget sagt ;)

jeg har besøgt Sandra Sommer en enkelt gang og gør det gerne igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beskedne tatoveringer...., ægte billeder..... ja hvis man er blind.

Besøgte S.S. i Haderup d. 16/07 og må sige at det var en af de største skuffelser i mange år.

Havde endelig en mulighed for at besøge hende og så meget frem til at møde hende, men må sige at de billeder

overhoveder ligner det man møder. S.S har en bleg og kedelig hud, og tatoveringer over alt !!! På lår både for og bagpå,

over missen, på hænder,l på ryggen.  Så at kalde det beskedne tatoveringer :lol:. Jeg skrev efter besøget

både til Haderuppigerne og Vojensdream  for at få dem skrive dette i profilen, hvilket hun nu oplyser i hendes annoncer .

Jeg så desværre ikke disse tatoveringer før hun tog kjolen af og det skete først da hun havde lagt sig på sengen og jeg gik på opdagelse.

Hende besøger jeg absolut ikke igen. 

Redigeret af Stabilizer
Detaljeret info om tatoveringer slettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser

Jeg har også besøgt Sandra, og det var da en god oplevelse hvor der blev givet godt med gas. Den eneste skuffelse jeg fik med derfra var de manglende kys, som jeg ellers havde set frem til. Men lige på det punkt havde vi måske bare ikke den rette kemi. Det havde vi til gengæld ved selve sex'en.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes billeder burde nok opdateres, og ja, hun har lidt for mange tatoveringer efter min smag.

Når det er sagt, så er hun en superlække berøringsvenlig kvinde, jeg har besøgt adskillige gange, og ser frem til at møde igen.

Vojensdreams lokaler er virkelig gode.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LunaStaar
Sportysex skrev, den 3/11/2019 at 15:09:

Beskedne tatoveringer...., ægte billeder..... ja hvis man er blind.

Besøgte S.S. i Haderup d. 16/07 og må sige at det var en af de største skuffelser i mange år.

Havde endelig en mulighed for at besøge hende og så meget frem til at møde hende, men må sige at de billeder

overhoveder ligner det man møder. S.S har en bleg og kedelig hud, og tatoveringer over alt !!! På lår både for og bagpå,

over missen, på hænder, en på ryggen.  Så at kalde det beskedne tatoveringer :lol:. Jeg skrev efter besøget

både til Haderuppigerne og Vojensdream  for at få dem skrive dette i profilen, hvilket hun nu oplyser i hendes annoncer .

Jeg så desværre ikke disse tatoveringer før hun tog kjolen af og det skete først da hun havde lagt sig på sengen og jeg gik på opdagelse.

Hende besøger jeg absolut ikke igen. 

Jeg forstår ikke?.... havde du en dårlig oplevelse fordi hun havde nogle tatoveringer i virkeligheden som du ikke kunne se på billederne, eller hvad var problemet? Ydermere så synes jeg faktisk det er mega dårlig stil af dig at sidde og beskrive hendes tatoveringers placering samt evt. motiver som stjernehimlen på ryggen!!... 

// LunaStar

Redigeret af LunaStaar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Token skrev, den 2/11/2019 at 21:38:

Havde fornøjelsen af at besøge min absolutte topdollar yndlings blondine Sandra Sommer i Vojens. Normalt er mit pastorat det nordlige Jylland, men når man har chancen for at møde Sandra skal man altid udnytte den...Basta!! Og da jeg alligevel var i det Sønderjyske kunne man ikke fordrive tiden bedre end med Sandra Sommer.

Sandra var som sædvanlig imødekommende, rar, snakkesalig, - og ikke mindst er hun et rigtigt godt knald. Jeg har besøgt Sandra et utal af gange gennem mere end 6 år og jeg må tilstå at hun er og bliver et stjerneskud på min himmel. Som jeg har skrevet før vil jeg allerhelst have søde Sandra helt for mig selv, men som logebrødre vi deler og samtidig kan man være sikker på at man har besøgt en principfast og solid DANSK pige med ben i næsen, der ikke er styret af en bagmand. Link til Sandras lækre ÆGTE billeder, hvor der dog er fjernet et par beskedne tatoveringer: https://www.vojensdream.dk/sandra-sommer 

 

Tak for sidst det var som altid mega hyggeligt <3 og tak for de søde ord <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Alfred12 skrev, den 2/11/2019 at 22:11:

Hmmm. Det er længe siden man har læst/set hende og hendes annoncer.

De såkaldte "ÆGTE billeder" er så voldsomt redigerede at de kunne forestille hvem som helst og selvfølgelig ikke beskriver det man får at se live. Så hellere pixelere enkelte områder end at fjerne enhver bums og mærke.

Redigeringen består vist bare af at pålægning af softfilter eller lignende.

Jeg opdatere mine annoncer næsten hver dag. Når man får taget proff billeder så ligger de sådan et filter på, men at sige de er så voldsomt redigeret at det kunne være hvem som helst er godt nok lige i overkanten. hvis jeg kunne finde en fotograf der ikke lagde det filter på ville jeg være rigtig glad, for jeg er glad for min krop og har ikke noget at skjule andet end mine tattoos

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
nuser9 skrev, for 3 minutter siden:

De mest retvisende billeder er nok selfies, hvor ansigtet og særlige kendetegn såsom tatoveringer er redigeret væk.

Helt enig men det er ikke så nemt når man har nogle tegninger man skal have dækket :-) Men jeg må jo se om jeg kan finde en app eller lign jeg kan finde ud af at bruge og så selv tage nogle billeder :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sportysex skrev, den 3/11/2019 at 15:09:

Beskedne tatoveringer...., ægte billeder..... ja hvis man er blind.

Besøgte S.S. i Haderup d. 16/07 og må sige at det var en af de største skuffelser i mange år.

Havde endelig en mulighed for at besøge hende og så meget frem til at møde hende, men må sige at de billeder

overhoveder ligner det man møder. S.S har en bleg og kedelig hud, og tatoveringer over alt !!! På lår både for og bagpå,

over missen, på hænder en på ryggen.  Så at kalde det beskedne tatoveringer :lol:. Jeg skrev efter besøget

både til Haderuppigerne og Vojensdream  for at få dem skrive dette i profilen, hvilket hun nu oplyser i hendes annoncer .

Jeg så desværre ikke disse tatoveringer før hun tog kjolen af og det skete først da hun havde lagt sig på sengen og jeg gik på opdagelse.

Hende besøger jeg absolut ikke igen. 

Nu ved jeg desvære ikke lige hvem du er, men du er og var åbenbart ikke  mand nok til at sige tingene direkte til mig selv da vi stod overfor hinanden, så hellere skynde dig hjem bag skærmen og skrive rundt :roll:  Du kunne sagtens have fortalt mig at du syntes ikke jeg lignede mine billeder, eller klage over mine tatoveringer face to face. 

Men jeg syntes godt nok det er mærkeligt du ikke kunne se jeg havde en "kedelig bleg" hud inden du betalte, eller ikke havde set nogle af mine tatoveringer, jeg hilser jo ikke på iført heldragt? De fleste der har et problem med tatoveringer plejer faktisk at spørger pigen eller teledamen inden man kommer på besøg, bare et godt råd til en anden gang, så du ikke igen skulle opleve at blive så skuffet!

Men nu skal det hele ikke være negativt, du får også lidt ros med på vejen, for at du kunne gemmenføre en "hyggestund" med en så stor skuffelse som jeg nu var, det er godt nok flot klaret..

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
nuser9 skrev, den 3/11/2019 at 17:35:

Hendes billeder burde nok opdateres, og ja, hun har lidt for mange tatoveringer efter min smag.

Når det er sagt, så er hun en superlække berøringsvenlig kvinde, jeg har besøgt adskillige gange, og ser frem til at møde igen.

Vojensdreams lokaler er virkelig gode.

Vil bare lige sige jeg har fået taget billeder for ca 6-8 mån siden så skulle mene de er opdateret :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token
sandrasommer skrev, for 13 timer siden:

Tak for sidst det var som altid mega hyggeligt <3 og tak for de søde ord <3 

Tak søde Sandra, - og godt du er gået ind og kommenteret den ikke altid konstruktive kritik der er kommet i den her tråd. Det har ikke givet anledning til at jeg ikke vil stå 110% inde for det jeg startede med at skrive i den her tråd. Jeg håber på at mødes med dig snart igen, men det bliver så i det nordjyske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige komme med et indspark om min kære kollega! <3 

Jeg har ikke set hende uden tøj på, desværre ;) For med de bryster må det være et syn for guder :D 

Når billeder er redigeret i forhold til tatoveringer, hår, særlige kendetegn osv. er det oftest fordi pigerne har et privatliv de ønsker at beskytte, det ville jo ikke være særlig fedt hvis ens onkel sad og genkendte en på en tatovering eller lignende. 

Men hvis man er ikke er interesseret i det man så møder når man dukker op, f.eks. pga. tatoveringer, så har man jo mulighed for at sige "Nej tak". Hellere det end, at gæsten går hjem og gemmer sig bag computerskærmen og skriver en kæmpe sviner? Endvidere. For at være 100% sikker når man bestiller tid hos pigen via telefondamen, kan man jo diskret spørge om pigen er over tatoveret, så har jeg kun oplevet at vores søde teledamer har givet et fyldestgørende svar :)

Så vil jeg lige afslutningsvis vende tilbage til min søde og dejlige kollega Sandra. Vi er enige. Billederne giver hende nemlig ikke al den credit hun burde have - hun er nemlig 100% smukkere i virkeligheden, og en af de mest omsorgsfulde og imødekommende piger du kan møde i denne branche! Klart et besøg værd i min optik! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sifpigen skrev, den 2/12/2019 at 11:58:

Vil lige komme med et indspark om min kære kollega! <3 

Jeg har ikke set hende uden tøj på, desværre ;) For med de bryster må det være et syn for guder :D 

Når billeder er redigeret i forhold til tatoveringer, hår, særlige kendetegn osv. er det oftest fordi pigerne har et privatliv de ønsker at beskytte, det ville jo ikke være særlig fedt hvis ens onkel sad og genkendte en på en tatovering eller lignende. 

Men hvis man er ikke er interesseret i det man så møder når man dukker op, f.eks. pga. tatoveringer, så har man jo mulighed for at sige "Nej tak". Hellere det end, at gæsten går hjem og gemmer sig bag computerskærmen og skriver en kæmpe sviner? Endvidere. For at være 100% sikker når man bestiller tid hos pigen via telefondamen, kan man jo diskret spørge om pigen er over tatoveret, så har jeg kun oplevet at vores søde teledamer har givet et fyldestgørende svar :)

Så vil jeg lige afslutningsvis vende tilbage til min søde og dejlige kollega Sandra. Vi er enige. Billederne giver hende nemlig ikke al den credit hun burde have - hun er nemlig 100% smukkere i virkeligheden, og en af de mest omsorgsfulde og imødekommende piger du kan møde i denne branche! Klart et besøg værd i min optik! 

<3 Tusind tak for de varme og søde ord Sif <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandra er en fantastisk dejlig kvinde, som jeg har besøgt mange gange. Altid tip top oplevelse, på en gang mega fræk og intenst og dejlig nærværende.

Hun har en super dejlig krop og hun smager dejlig forneden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token

Ligesom for at tage forskud på julens glæder, besøgte jeg Sandra Sommer imellem Støvring og Hobro da hun var på stedet kort før Jul. Selvom jeg har anmeldt hende før og jeg har besøgt hende et utal af gange, er det altid en fornøjelse at besøge hende.

Som Erosgal skriver har hun en superdejlig krop og smager ikke bare himmelsk forneden, men er simpelthen lige til at spise!! Kan se hun er i Vojens i morgen og det eneste der er galt ved det er at jeg har 3 timer i bil derhen, men er der andre der agter at besøge dejlige, smukke, sexede Sandra i Vojens eller andre steder så har skønheden altid min varmeste anbefaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...