Hop til indhold

Handikap hjælp til at finde damer

Featured Replies

Skrevet

Det er et rigtigt godt initiativ :!:

Hvad med om Admin tilbød et forum til Handi-Travel-Info.dk og et gratis banner?

Her kunne handicappede oprette sig og komme i direkte dialog med de pink brugere her, piger, klinikker og bureauer.

I samarbejde med Handi Travel, kunne klinikker der er opført på deres liste opnå en mærkat som de kan bruge i deres annoncering.

I Tyskland er der en del større FKK bordeller med gode handicap faciliteter. En mulighed kunne være at interesserede handicappede, der kan få deres egen hjælper med, kan rejse sammen med os andre, når vi besøger handicap egnede steder i Tyskland.

Særligt hvis Handi Travel kunne samle nok til en handicap bus, da det vistnok er sin sag i tog eller med fly for sig, hvis man er meget handicappet ?

Men spørgsmålet er om det er gennemførligt økonomisk, hvis det alene er for den handicappedes egen regning, men mon ikke hjælperen bare får betalt som vanlig, hvadenten han ledsager ude eller hjemme?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Rejse, du er fandeme utrolig. Ligegyldigt hvilket emne der kommer op i forum, så har du vupti en løsning der indeholder rejseplaner, det praktiske omkring rejsen og så naturligvis økonomi.

Ja, jeg ved det godt: Du gør det af et godt hjerte.

God Tysklandstur til dig, og måtte dit lem hænge i laser på vejen hjem. :P

Skrevet

Ja det er ikke en gang løgn, nu planlægger man at hjælpe handicappede til at finde piger der kan betjene dem
Er det da ikke sådan allerede? Jeg har da for mange år siden læst, at handicaphjælpere samt plejepersonale har været behjælpelige med den slags til især yngre.

Der var lidt blæst om det for et par år siden, da nogle hjælpere – vistnok – klagede over, at deres blufærdighedsgrænse blev overskredet. Korriger mig, hvis jeg husker forkert.

Skrevet

Er det da ikke sådan allerede? Jeg har da for mange år siden læst, at handicaphjælpere samt plejepersonale har været behjælpelige med den slags til især yngre.

Der var lidt blæst om det for et par år siden, da nogle hjælpere – vistnok – klagede over, at deres blufærdighedsgrænse blev overskredet. Korriger mig, hvis jeg husker forkert.

Nej din vaklende hukommelse svigter dig ikke denne gang. MEN det er de handikappede selv, der skal knytte forbindelsen - officielt. En veninde af huset her, er SOSU, og er tilknyttet handikappede personer. Hun har tit taget mændene med til en sød pige som for lidt penge har klaret det klart menneskelige behov.

Som hun sødt sagde. Kunne jo godt have gjort det selv for lidt penge, men tør ikke. Nå men sådan har handikappede mænd klaret problemet i mange år. Værre ser det ud for kvinderne - fortæller samme veninde. De får så hjælp til at købe lidt vibrator udstyr, men det er ikke alle der kan bruge det pga motoriske problemer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.