Hop til indhold
levemand80

Gorn Massage Kingosgade 15 Kælder (Ved Vesterbrogade)

Recommended Posts

PeeHairy skrev, for 36 minutter siden:

Diskusprolaps:

mener du at have rødvin med til at drikke sammen med hende? 

Eller sige ja tak hvis hun byder rødvin?

Hun har altid rødvin klar til gæster, så sig pænt tak, hvis du bliver budt.

Første gang jeg besøgte hende var der ingen FP, men en snak og 1 glas rødvin bagefter. Næste gang kunne hun huske mig, selvom der var gået noget tid, nok fordi vi hyggesnakkede bagefter. Så vankede der julegodter i massagerummet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 5 timer siden:

Er det sandt ? Bemærkningen med, at damen er over 70 år ?

Som thaiuser har skrevet skal det nok passe, spørger dog aldrig om en kvindes alder.

Da jeg var 20-25 havde hun ikke været interessant, men i dag er jeg omkring 50 og går efter oplevelsen fremfor tallet på dåbsattesten. Oplevelsen med Gorn er altid i top og hun holder sig pænt efter hendes alder. Et par tricks, som en forvirret såkaldt thaimassør på turistvisum med mere fokus på hendes nye mobil aldrig har hørt om, kan Gorn også berige besøget med ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 28 minutter siden:

Er det mig, der trods egen alder på 60+ er aldersfacistisk ? Men over 70 ? 

Tror bare vi er forskellige. 

Jeg har aldrig set en nøgen thai lady på over 70 år, det tænder mig. Jeg er selv 55 +

Jeg har nydt en del thai piger på 35 til 45  men  det der skrives om oplevelserne med Wan det lyder bare dejligt, så hun skal besøges.

Alder kan være positivt og det er det jeg læser om Wan.

Jeg tror ikke du er alderdfacistisk, men du vil hellere nyde en thai lady på din egen alder ;) nej nok en der er yngre. Det er skrevet med glimt i øjet.

God aften til alle os thai nydere, uanset egen alder og alder på dem vi besøger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er rigtigt, Wan er over 70, men hun holder sig godt og gør hendes job til ug+ og hun er rar at tale med både før under og efter 

God fornøjelse til jer alle når i besøger hende, håber i bliver lige så begejstret som jeg var og er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 6 timer siden:

Er det mig, der trods egen alder på 60+ er aldersfacistisk ? Men over 70 ? 

Nogle af de bedste massager jeg har fået er ikke af de smukke unge Thai kvinder, men af nogle som jeg ikke tænder på visuelt eller aldersmæssigt, men hvor det bare er magisk når de går i gang med at røre én. 

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, den 18/11/2019 at 09:48:

Er det sandt ? Bemærkningen med, at damen er over 70 år ?

Det er meget svært at vurdere ved thaier. Men hvis hun er det så holder hun sig super godt. Jeg ville ik have gættet på det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Møn den kære Wan ser med her på EG, for det er da noget som må give selvtillid og glæde, alt det der skrives om hendes person.

Glæder mig til at besøge hende, alt det jeg læser tænder mig bare.

Tak til jer der bidrager og som også har gjort opmærksom på at hun findes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt stedet nogle gange.

Lidt en rodebutik, men værelset hvor massagen foregår er fint og hyggeligt.

Massagen er super god. På et tidspunkt nærmer hendes fingre sig "bagdøren" som hun gerne vil lege med.

Er aldrig blevet tilbudt mere en HJ og BJ. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 21 timer siden:

Er det blæs uden gummi?

Har kun været der én gang for ca. 3 år siden og der fik jeg blæs uden gummi (og tænder - dem tog hun ud).

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 5 timer siden:

seriøst ? det med tænderne ?

Yeps, prøver ikke at være morsom, hun tog dem ud. Det er i øvrigt ikke specielt behageligt, da gummerne jo er hårde, så føles lidt som at stikke pikken i en brevsprække. Hun er sjov, skør og dejlig, men altså ikke en jeg havde behov for at besøge igen.

Redigeret af Rambuk

Del dette indlæg


Link til indlæg
storpikken skrev, for 2 timer siden:

hvad tager hun for olimassage  ?

Hun har en anderledes prisliste.

Når du er færdig med olie massagen så mener Wan, som hun hedder, at du skal betale hvad du synes.

En lidt anderledes måde.

Men betal hende ordentligt, ud fra markedspris på Olie massage eller hvad der nu er på programmet og den tid du er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, den 18.11.2019 at 22:20:

Nogle af de bedste massager jeg har fået er ikke af de smukke unge Thai kvinder, men af nogle som jeg ikke tænder på visuelt eller aldersmæssigt, men hvor det bare er magisk når de går i gang med at røre én. 

Kan kun sige Hvor har du da ret !. Har været her for 2 år siden,  ikke den bedste jeg har prøvet , men en af de bedre særligt i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skulle Wan, Gorn Massage, være i Danmark igen efter ferie i Thailand. 

Så mon ikke hun er fyldt af ny energi og klar til at give julemassage, måske med melodien Bjældeklang. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...