Onslow 15846 Skrevet 15. Februar, 2013 Alle børn spiste bøf, undtagen Rikke. Det var nemlig hendes krikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Februar, 2013 Alle børn spiste bøf, undtagen Rikke. Det var nemlig hendes krikke. Åh ja. De var sjove de der vitser. Var det ikke i 70´erne de var populære. Alle børnene kiggede ind i vaskemaskinen, undtagen Knud. Han kiggede ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. Februar, 2013 Alle børn spiste bøf, undtagen Rikke. Det var nemlig hendes krikke.Jeg kan se, at Rosinante er ved at komme i farezonen. Forhåbentlig passer ridderne godt på hende og gemmer hende til vejrmøllerne :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 15. Februar, 2013 Alle børnene var på vej hjem fra skydebanen, undtagen Gert. Han havde vendt sit gevær forkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Theodor fælgen 37 Skrevet 15. Februar, 2013 Alle børnene elskede lasagne,undtaget Conny. det var hendes pony. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 15. Februar, 2013 Alle børnene elskede sexualundervisning, undtagen Grete. Det var hendes ben, de spredte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Februar, 2013 Ok ok så den helt slemme Alle børnene slikkede, undtagen Nic, det var hans pik. OG så nogle år senere kom der en serie i stil med denne: Lille Peter. Hvad sker der når man slikker på en elefant tissemand? Ved ikke hr lærer. Joeee, Peter så får man elefant sperm i munden! Lille Ulla. Hvad sker der så når man slikker på en giraf tissemand? Det har jeg aldrig prøvet, ved det ikke hr lærer. Jo så får man jo giraf sperm i munden! OK Lille Lise. Hvad sker der når man slikker på en lærer tissemand? Jo, så får man lærer sperm i munden. Rigtig Lille Lise!!! og et lille stykke chokolade! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 15. Februar, 2013 I øvrigt var det ikke i 70'erne, de florerede. Bogen "UndtagenÅse" udkom faktisk første i 1990 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 15. Februar, 2013 Uffe der var kendt som lidt af en buk stod for at skulle giftes! Hans kommende svigermor der var en smuk og sexet kvinde sagde til ham: ”Uffe – du ved jeg er helt vild med dig – kunne du ikke tænke dig at vi to vi bollede inden du nu bliver gift?” Hun vendte sig og gik hen mod soveværelset mens Uffe resolut vendte ryggen til hende og stilede mod døren. Da han åbnede den stod svigerfar udenfor og smilede bredt: ” Vi frygtede at du ville være vores datter utro, derfor denne lille test, som vi er lykkelige for at du bestod” sagde han. – ”Også jeg” sagde Uffe og tænkte. Fandme heldigt at jeg glemte kondomerne i bilen. ! Gud har humor: derfor opfandt han skedesvamp, så kvinder også kan mærke hvordan det er at leve sammen med en sur fisse…..!!! En muslimsk mand stod og bankede sit ægte persiske tæppe i haven da naboen på den anden side af hækken spurgte; - ”Hvad fanden Mustafa”, vil lortet ikke starte,,,,? Hvad kan en ko som en kvinde ikke kan…? - - - - - - - - - - - Stå i vand til patterne uden at få våd fisse - God weekend.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 15. Februar, 2013 Alle børnene kiggede ind i ovnen - undtagen knud han kiggede ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg