Hop til indhold

Recommended Posts

Det ser ud til at være et ret seriøst sted. Hjemmesiden virker noget "tør", og der er ingen billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sirri, hun har tidligere været på Vigerslevvej mener jeg det var.
Stedet/butikken er helt nyt og firmaet oprettet i september i år, så hun er nok gået selvstændig.

Sirri er en moden kvinde nok i ca. 45-50'erne, meget kompetent til at massere, men jeg tror umiddelbart ikke hun tilbyder andet "ekstra" end massage.
Jeg har ikke selv været på det nye sted,  men måske er der andre ansatte, som tilbyder "ekstra"


 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Borende X skrev, for 34 minutter siden:

Er dette link, hvad man kan forvente i trådstarters link?

Ja det vil jeg mene udover priserne, som jo var en Special Åbnings Deal og som er udsolgt nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Er dette link, hvad man kan forvente i trådstarters link?

Forstår ikke spørgsmålet. Spørger du om man havner samme sted som i hans link?

Ellers kan man altid klikke på links. De bider ikke og er aldeles ufarlige. Det sørger browserne producenter altid for, så hold altid browseren opdateret.

I  dette tilfælde er downtown.dk et tilbudsportal med billede af massøsen og deres priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 8 timer siden:

Ja det vil jeg mene udover priserne, som jo var en Special Åbnings Deal og som er udsolgt nu

Og prof billeder af massøren og kunde/model hvor huden ser normal ud. Det kunne mange danske piger lære af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alfred12 skrev, for 3 timer siden:

Forstår ikke spørgsmålet. Spørger du om man havner samme sted som i hans link?

Ellers kan man altid klikke på links. De bider ikke og er aldeles ufarlige. Det sørger browserne producenter altid for, så hold altid browseren opdateret.

I  dette tilfælde er downtown.dk et tilbudsportal med billede af massøsen og deres priser.

Nej, jeg er bare lidt forvirret ovet, at trådstarter spørger til stedet og anfører et link, hvorefter en anden bruger anfører et andet link med billeder. Jeg savner en forklaring på forbindelsen imellem disse to links.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Nej, jeg er bare lidt forvirret ovet, at trådstarter spørger til stedet og anfører et link, hvorefter en anden bruger anfører et andet link med billeder. Jeg savner en forklaring på forbindelsen imellem disse to links.

Hvis du scroller lidt ned på 2 link kan du se det er samme sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 54 minutter siden:

Nej, jeg er bare lidt forvirret ovet, at trådstarter spørger til stedet og anfører et link, hvorefter en anden bruger anfører et andet link med billeder. Jeg savner en forklaring på forbindelsen imellem disse to links.

Det er  ikke  svært. Trådstarters link er til stedets hjemmeside, som du selv beskriver som "tør". Mit link er til en tilbudsside med samme kliniks tilbud med priser og med billeder af massør på klinikkens. Så er "tørheden" formindsket.

Det er bare yderligere forbrugerinformation.  Kan det ikke bruges så ignorerer man det bare.

 

Redigeret af Alfred12
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK, men det er lidt forvirrende, at samme klinik har to hjemmesider. Hvis jeg har forstået det rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 43 minutter siden:

OK, men det er lidt forvirrende, at samme klinik har to hjemmesider. Hvis jeg har forstået det rigtigt.

Den opfattelse havde jeg slet ikke set komme. Du har IKKE forstået det rigtigt.

Har du klikket https://www.downtown.dk/kbh/deals/142198 ?

Hvis ja - det er bare en portal hvor klinikken præsenterer sine tilbud. En slags annonce. Den er ikke længere.

Hvis nej - træk vejret og klik. Er browseren opdateret så kan der aldrig ske  noget slemt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alfred12 skrev, for 19 minutter siden:

Den opfattelse havde jeg slet ikke set komme. Du har IKKE forstået det rigtigt.

Har du klikket https://www.downtown.dk/kbh/deals/142198 ?

Hvis ja - det er bare en portal hvor klinikken præsenterer sine tilbud. En slags annonce. Den er ikke længere.

Hvis nej - træk vejret og klik. Er browseren opdateret så kan der aldrig ske  noget slemt.

Så bryder jeg sammen og tilstår: Jeg havde ikke opfattet det rigtig. Men det er vel også en ærlig sag? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Så bryder jeg sammen og tilstår: Jeg havde ikke opfattet det rigtig. Men det er vel også en ærlig sag? :)

Absolut :) Men du fortalte ikke om du havde klikket eller ej.

Mange tror nemlig de får alskens virus og lign. når de går ind på en "farlige" hjemmeside.Det kan kun ske hvis man ikke holder sin browser opdateret.

Downtown.dk er bare et tilbudsportal som mange andre og har eksisteret i nogle år. I virkeligheden var det et link til en annonce som du også ser her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hubbi skrev, den 25/11/2019 at 12:09:

Stadig ingen der kan berette noget fra Siri-Wellness?

Jeg er også stadig nysgerrig efter en beretning, eller om man skal et andet sted hen for at få lidt hånd? :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...