Hop til indhold
Liv

En forsigtig forespørgsel vedr sexparty / gangbang i Odense

Recommended Posts

Forsigtig forespørgsel

Vil der mon være interesse i et sexparty / gangbang, hvor der betales en entré og der derefter er fri sex og hygge med pigerne?  Vi forestiller os at vi fester i tre timer og der hver time kommer friske piger ind, så der hele tiden er tre-fire piger i rummet. Pigerne / kvinderne er alle danske og fra ca 28 til 50 år. Der serveres snacks og lidt at drikke undervejs.

Vi leger i Odense City og har endnu ikke lagt fast om det bliver en weekenddag eller en hverdag, og om det bliver aften eller dagtimer. Umiddelbart satser vi på en hverdag kl 12-15.

Ved tilmelding lægges et depositum på 1000,- som trækkes fra de 2500,- som det koster at deltage. Der vil evt være mulighed for at nøjes med en time til 1000,- til de hurtige og dem i tidsnød. Depositum kan afleveres kontant ved tilmelding, hvis det er et problem at overføre.

Hvad siger I?

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtby skrev, for 10 minutter siden:

Lyder yderst interesant, følger..... kommer du selv ;)

 

Foreløbig er det bare en forsigtig føler for, om der er interesse for konceptet. Intet er fast endnu, men bliver det til noget deltager jeg naturligvis ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Jeg er også mere end frisk hvis det ikke kommer til at foregå MIDT på dagen, og også helst en weekend for mit vedkommende...<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Liv

 

Det lyder spændende med sexparty og Gangbang , det vil jeg bestemt være med til, skal bare snart have det at vede, for jeg skal så have fri for mit arbejde...knus fra Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 17 timer siden:

Vi summer lidt over projektet og vender tilbage :) 

Det tænder mig helt vild Liv, at denne fest vare i tre timer og der hver time kommer friske piger ind, så der hele tiden er tre-fire piger i rummet. Pigerne / kvinderne er alle danske og fra ca 28 til 50 år. Der serveres snacks og lidt at drikke undervejs. Ummm jeg tror vi fyrer også vil komme til, at  summer lidt på de smukke kvinder <3 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...