Hop til indhold
hornyguy

sex uden kondom.

Recommended Posts

hej, 

jeg søger piger som tilbyder sex uden kondom, gerne evt omkring randers eller århus. 

kender I nogen?

send gerne evt PM, hvis I ikke ønsker offentligt besked.

tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sebmus skrev, for 34 minutter siden:

Sorry kan ikke lade være 

Endnu en kamikaze mere :eek:

Hvis det er hvad han efterspørger så svar hvis du kender svaret eller hold dine meninger for dig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 12 minutter siden:

Link?

Altså hvis du gider ordne hende mens jeg ser Champions League - så vil det være til stor hjælp :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle brugere bør lige checke retningslinierne:

3.8 En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen. Så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 40 minutter siden:

Nogle brugere bør lige checke retningslinierne:

3.8 En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen. Så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag.

Sorry :( aldrig mere 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 1 time siden:

Altså hvis du gider ordne hende mens jeg ser Champions League - så vil det være til stor hjælp :D

I kampens hede... men bare rolig. Jeg er en rigtig multi-taskenspiller. Kig du bare på kampen, så laver jeg nogle hattricks i soveværelset dit.
Send gerne et billede på ... eh... målet (gerne med net bagtil) så jeg ved hvor jeg skal score.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Samson

Sugardating er vejen frem her.. Rigtig mange tilbyder sex uden gummi uden merpris. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...