hornyguy 37 Skrevet 30. Oktober, 2019 hej, jeg søger piger som tilbyder sex uden kondom, gerne evt omkring randers eller århus. kender I nogen? send gerne evt PM, hvis I ikke ønsker offentligt besked. tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 30. Oktober, 2019 Sorry kan ikke lade være Endnu en kamikaze mere 2 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 30. Oktober, 2019 Jeg kender IKKE nogen ….. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 30. Oktober, 2019 Hvad med en fast kæreste? De tilbyder det ret tit 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 158 Skrevet 30. Oktober, 2019 Sebmus skrev, for 34 minutter siden: Sorry kan ikke lade være Endnu en kamikaze mere Hvis det er hvad han efterspørger så svar hvis du kender svaret eller hold dine meninger for dig selv. 3 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 30. Oktober, 2019 NoBS skrev, for 58 minutter siden: Hvad med en fast kæreste? De tilbyder det ret tit Link? 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 30. Oktober, 2019 Bananas skrev, for 12 minutter siden: Link? Altså hvis du gider ordne hende mens jeg ser Champions League - så vil det være til stor hjælp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 30. Oktober, 2019 Nogle brugere bør lige checke retningslinierne: 3.8 En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen. Så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag. 4 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 30. Oktober, 2019 Sugardating er vejen frem for de klamydia interesserede, der var det mig der skulle huske kondom (hvilket jeg gjorde - dygtig!) De GP'er jeg fik besøgt, var ret obs på deres sundhed. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 30. Oktober, 2019 Jernsvinet skrev, for 40 minutter siden: Nogle brugere bør lige checke retningslinierne: 3.8 En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen. Så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag. Sorry aldrig mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 30. Oktober, 2019 NoBS skrev, for 1 time siden: Altså hvis du gider ordne hende mens jeg ser Champions League - så vil det være til stor hjælp I kampens hede... men bare rolig. Jeg er en rigtig multi-taskenspiller. Kig du bare på kampen, så laver jeg nogle hattricks i soveværelset dit. Send gerne et billede på ... eh... målet (gerne med net bagtil) så jeg ved hvor jeg skal score. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 22. November, 2019 Sugardating er vejen frem her.. Rigtig mange tilbyder sex uden gummi uden merpris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg