Igenigen 1 Skrevet 28. November, 2019 Hvordan er stedet/lejligheden? og hvordan virker det med bekræftelse af tid og sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Micropik 46 Skrevet 29. November, 2019 Hej IgenIgen Stedet er i et moderne lejlighedskompleks med elevator lige op til døren. Jeg tror ikke at bygningen er 10 år gammel, så alt er fint. Der er lidt fodkoldt men absolut pænt og rent da jeg var der. Du kan parkere få hundrede meter derfra imellem de andre boligblokke. Alt foregår over mail og de er ok hurtige til at svare. Jag forklarede udførligt at jeg ønskede at de modtog mig i det undertøj de har på et bestemt billede, at jeg ønskede at de ikke snakkede tjekkisk til hinanden og hvad jeg ønskede af service. Jeg er sindssyg ked af at jeg har meget svært ved at finde tid til et besøg hos dem i disse dage, men så næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenT 139 Skrevet 29. November, 2019 Softcore skrev, den 2.11.2019 at 15:40: @TorbenT "Selfølgelig er der en bagmand... " . "man skal ikke bilde sig ind at man bare støtter et par fattige stakkels studerende og så får lidt sex retur, de skal give mindst 50% .." du ævler som du har forstand. der er masser af piger som får gode kunder til at hjælpe med at betale for reklamer etc (og betaler dem tilbage). du får til at lyde som de piger er dumme. de fleste unge mennesker kan sagtens finde ud af købe billetter og airbnb/hotel . der er masser af piger som ikke har bagmænd/telefonpasser så stop med al det ævl når du ikke ved noget men bare formoder Jeg tror der er dig som ævler om noget du ikke har forstand på. Du ved jo ikke noget konkret (men det gør jeg). Det er korrekt at der er masser af piger uden bagmænd. MEN det gælder så ikke de her thresome sisters. Så husk at hvis du/i besøger disse piger går 50% til bagmanden. Tænkt lidt over det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 29. November, 2019 Softcore skrev, den 2.11.2019 at 15:40: @TorbenT "Selfølgelig er der en bagmand... " . "man skal ikke bilde sig ind at man bare støtter et par fattige stakkels studerende og så får lidt sex retur, de skal give mindst 50% .." du ævler som du har forstand. der er masser af piger som får gode kunder til at hjælpe med at betale for reklamer etc (og betaler dem tilbage). du får til at lyde som de piger er dumme. de fleste unge mennesker kan sagtens finde ud af købe billetter og airbnb/hotel . der er masser af piger som ikke har bagmænd/telefonpasser så stop med al det ævl når du ikke ved noget men bare formoder Jeg vil stærkt advarer imod at "hjælpe" med at betale noget som helst for nogen GPér, ja det lyder vanvittigt, med i Bent Betjents øje har du lige nøjagtigt stukket hånden ned i rufferi paragraffen. Ja det er oplevet på aller nærmeste hånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 30. November, 2019 jenslillemandhansenv2 skrev, for 17 timer siden: Jeg vil stærkt advarer imod at "hjælpe" med at betale noget som helst for nogen GPér, ja det lyder vanvittigt, med i Bent Betjents øje har du lige nøjagtigt stukket hånden ned i rufferi paragraffen. Ja det er oplevet på aller nærmeste hånd. Jeg opretter lige en tråd i generel debat og stiller dig et spørgsmål om dette indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg