Hop til indhold

Tantra Odense Grethe

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt hende en enkelt gang sidst hun var her, kan kun anbefales. 

Hun er indlevende og har god kontakt under seancen, modsat et par af de andre, der var direkte uinteressante. 

Skrevet

Hun er en af mine favoritter. Hun er lækker og dejlig... og fantastisk med sine fingre når hun giver prostata massage :)

Skrevet

Jeg har også besøgt Grethe fornylig. Var 100% tilfreds. Fik faktisk mere end forventet. Hun kommer vidst først til Odense igen i december, hvor jeg helt sikkert vil besøge hende. 

• 3 years later...
Skrevet

Jeg har prøvet Grethe pga de gode anmeldelser. Pæn, slank, kærlig dame. Det er dog en meget høj pris for btb og hj. 

Skrevet
fila skrev, for 18 timer siden:

Jeg har prøvet Grethe pga de gode anmeldelser. Pæn, slank, kærlig dame. Det er dog en meget høj pris for btb og hj. 

Ja , har læst om stedet flere gange , og der har været flotte piger, men må indrømme at jeg syntes prisen i forhold til ydelser ikke passer helt til hvad man kan få alle andre steder.   Men de må jo havde kunde når stedet kan blive ved med at køre.           Har tænkt på om de måske giver mere en det de skriver, selv om der står de ikke giver sexuelle ydelser ???

Redigeret af afløbsrenseren

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.