Hop til indhold

Recommended Posts

creampiamanden skrev, for 18 timer siden:

Jo bedre man overholder myndighedernes retningslinjer, jo før kan få fisse igen.

Helt enig, er for stor en risiko at mødes på den måde i denne tid. Liv og helbred er vigtigere end økonomi lige nu. Så må det andet dejlige hygge bare vente alt andet er uansvarligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Ejby på torsdag d 2/4er skønne danske Sofia at træffe❤️ Giv dig selv den ultimative GFE oplevelse❤️

 

Det tyder på, at hun stadig kører til Faaborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ullus skrev, den 4.3.2020 at 19:15:

Kanon røv. (uha det lugter)   Eller er det ikke det der menes.    Smil

 

Man må da ikke håbe, den er ladt! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 11 timer siden:

Ejby på torsdag d 2/4er skønne danske Sofia at træffe❤️ Giv dig selv den ultimative GFE oplevelse❤️

 

Det tyder på, at hun stadig kører til Faaborg.

At hun er i Ejby tyder på hun stadig kører til Faaborg? Hvordan drager du lige den konklusion eller hvad er det mon jeg har overset? ;-) 
Men what ever, jeg skal i hvert fald ikke besøger nogen sådan lige foreløbig. Tænk en masse penge jeg snart har sparet. Må hellere ned og shoppe noget lokalt og støtte butikkerne. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
22 cm and thick skrev, for 20 minutter siden:

At hun er i Ejby tyder på hun stadig kører til Faaborg? Hvordan drager du lige den konklusion eller hvad er det mon jeg har overset? ;-) 
Men what ever, jeg skal i hvert fald ikke besøger nogen sådan lige foreløbig. Tænk en masse penge jeg snart har sparet. Må hellere ned og shoppe noget lokalt og støtte butikkerne. :-) 

Du har helt ret. Fejl 40.

Og i øvrigt enig. Lav profil er nok fornuftigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved hende Sofiadulle stadig troligt køre til Faaborg hver torsdag eller fredag fra det jyske for at udføre jobbet. helt enig synes det er uforsvarligt og forstår simpelthen ikke 

at hun tør. Sætte sit eget eget og andre helbred på spil. Ved godt hun sikkert har brug for penegene men det må komme i anden række i denne periode. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Woww hun er for lækker, besøgte hende i Ejby midtby på Fyn her fornyelig. Hun er ofte på arbejde både torsdag og fredag.

Super dejlig krop meget smilende og imødekommende. Er stort set med på alt ... mums. 

Slet ikke sidste gang jeg har slået ruten ind omkring Ejby.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow en pige:P

Så fik jeg også besøgt Sofia i Ejby, om torsdagen (endda nogle gange).

Magen til indlevelse og liderlighed finder man ikke ret mange steder.

Hun er vild med sex kan man mærke og hun lægger ikke skjul på det.

Jeg elsker hendes hendes læber på min pik, og at hun sprøjter når man finder hendes G-punkt. Hun er næsten med på det hele (pånær anal, pga størrelsen), og jeg er ikke færdig med at udforske hendes menukort.

Sted: 8/10

Pigen: 10/10

Sexen (indlevelse): 11/10

Helhed : 9/10 (ville gerne prøve anal i hendes lækre røv):rolleyes::P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dellepude1970 skrev, for 8 timer siden:

Wow en pige:P

Så fik jeg også besøgt Sofia i Ejby, om torsdagen (endda nogle gange).

Magen til indlevelse og liderlighed finder man ikke ret mange steder.

Hun er vild med sex kan man mærke og hun lægger ikke skjul på det.

Jeg elsker hendes hendes læber på min pik, og at hun sprøjter når man finder hendes G-punkt. Hun er næsten med på det hele (pånær anal, pga størrelsen), og jeg er ikke færdig med at udforske hendes menukort.

Sted: 8/10

Pigen: 10/10

Sexen (indlevelse): 11/10

Helhed : 9/10 (ville gerne prøve anal i hendes lækre røv):rolleyes::P

Takker for anmeldelsen.....kan du prøve at beskrive hendes udseende....alder, ansigt, hår, kropsbygning, bryster, røv og væremåde før og under sexakten.

Mange hilsner fra GC :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er vel nærmest det man kan kalde en nips. Hun er er sted i 30’ erne (vil jeg tro, det er svært at sætte alder på).

Hun har langt mørkt hår og en rigtig timeglas figur, men en hjerteformet røv.

Hun er til GFE (kysse og nusseri), og er helt klart tilstede under hele akten. Man kan mærke at hun nyder det og hun er klart en topkandidat på min bucketliste.

Til sidst skal måske også nævnes at hun ikke bare SKAL have smidt dig ud efter  at du er kommet, hun elsker også at snakke lidt om læst og fast.

P.S. håber det gav lidt mere info.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror vist jeg tager en tur forbi Sofiadulle på torsdag....skal nok skrive en lille beretning efter 1 times hård kneppetur....håber jeg kan få lov til at nyde hendes stramme røv og fylde den med sperm :-) ....gerne nogle gange!!

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 39 minutter siden:

Tror vist jeg tager en tur forbi Sofiadulle på torsdag....skal nok skrive en lille beretning efter 1 times hård kneppetur....håber jeg kan få lov til at nyde hendes stramme røv og fylde den med sperm :-) ....gerne nogle gange!!

kan man være sammen med hende uden kondom???   er nysgerig efter at have læse hendes anmeldelser :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er desværre bare ikke god til at svare på mail, troede vi havde en aftale 5 timer senere en dag, men trods flere mails hvor jeg spurgte efter adresse fik jeg den aldrig, fik kun spørgsmål tilbage om vi stadigvæk havde en aftale

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexo skrev, for 2 timer siden:

Hun er desværre bare ikke god til at svare på mail, troede vi havde en aftale 5 timer senere en dag, men trods flere mails hvor jeg spurgte efter adresse fik jeg den aldrig, fik kun spørgsmål tilbage om vi stadigvæk havde en aftale

Bekræftede du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexo skrev, for 17 timer siden:

Hun er desværre bare ikke god til at svare på mail, troede vi havde en aftale 5 timer senere en dag, men trods flere mails hvor jeg spurgte efter adresse fik jeg den aldrig, fik kun spørgsmål tilbage om vi stadigvæk havde 

Måske er dine mail røget i hendes spam/uønsket mail !

Skrev du ikke en sms så ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 3 timer siden:

Jeg har lige booket en aftale til imorgen på hendes e-mail der skrev hun tilbage med det samme.. så jeg glæder mig til imorgen 

 

GIANT COCK skrev, den 19.1.2021 at 17:12:

Tror vist jeg tager en tur forbi Sofiadulle på torsdag....skal nok skrive en lille beretning efter 1 times hård kneppetur....håber jeg kan få lov til at nyde hendes stramme røv og fylde den med sperm :-) ....gerne nogle gange!!

I må godt fortælle lidt om stedet udover oplevelsen... om stedet er diskret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexo skrev, for 2 timer siden:

Ja bekræftede flere gange

Ja okay, jeg havde også det samme problem først gang jeg skulle besøg hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 1 time siden:

 

I må godt fortælle lidt om stedet udover oplevelsen... om stedet er diskret 

Jeg synes ikke det er diskret, men du tag mundbind og hætte/hue for at cover dit ansig ;). Sidste gang jeg besøgt hende, kiggede en mand på mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...