Lauersen 9844 Skrevet 27. Oktober, 2019 Jeg plejer at tage en spiller kl. 11 på arbejdet. Der er ikke så meget run på toiletterne, og ikke så mange der spørger efter mig lige på det tidspunkt. Mit issue er også at det er lidt svært at få noget fornuftigt gjort når jeg tænker på sex, og min fantasi har det gerne med at stikke helt af hvis jeg ikke får lagt låg på. Tager også gerne en godnatspiller (kan gøre det helt lydløst). Det er nærmest kun de gange jeg har prøvet at komme ud på et besøg at jeg har slappet lidt af med det et par dage op til. Jeg håber det lykkedes dig at gøre noget forløsende, man skal jo også kunne fungere i det daglige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 Toddy skrev, for 1 minut siden: Hjalp det Nope...Den tryne tror jeg vil kunne gøre underværker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Nope...Den tryne tror jeg vil kunne gøre underværker Ahaha ja jeg er sgu en dejlig en er jeg Og charme har jeg også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 21 minutter siden: Værsgo Det rækker ikke at skrive »værsgo« Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 M54Årh. skrev, for 1 minut siden: Det rækker ikke at skrive »værsgo« Havde glemt at trykke på send - det må koste et par røde baller eller anden passende straf næste gang vi mødes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Havde glemt at trykke på send - det må koste et par røde baller eller anden passende straf næste gang vi mødes Nu bliver jeg jo helt misundelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 209 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 26 minutter siden: Har lige været i gang - 3 gang i dag. Lige lidt hjælper det jan j skrev, for 24 minutter siden: så må du tage en gang mere for min skyld så kom dog igang din frække tøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Du kan få et i pb.. når jeg har fået trukket mine trusser ned Du er selvfølgelig også mere end velkommen til at spamme min indbakke med billeder. Også på andre tidspunkter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 8 minutter siden: Havde glemt at trykke på send - det må koste et par røde baller eller anden passende straf næste gang vi mødes Mmm, så er de gode fantasier i gang. Hvordan skal du ligge når der eksekveres? Har du evt. kigget i "The big bad book of spanking positions". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. Oktober, 2019 Lauersen skrev, for 1 minut siden: Mmm, så er de gode fantasier i gang. Hvordan skal du ligge når der eksekveres? Har du evt. kigget i "The big bad book of spanking positions". I min lille verden, så skal hun bare over knæet og så have klask med hånden, eller mens man tager hvad man vil have bagfra Foretrækker at bruge min hånd til den slags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lagaffe Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Jeg er jo også gammel og synes kun det bliver værre med alderen Nemtøs du er ikke gammel. Du er i 40’erne og kvinder i 40’erne er fantastiske, sexede og dejlige. At dit behov udvikler sig i disse år er vist ikke så unaturligt. Det seksuelle behov og den seksuelle bevidsthed hos kvinder bliver ofte større med alderen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johannes 56 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs kommer du ikke snart en tur til djæleøen . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 Toddy skrev, for 28 minutter siden: I min lille verden, så skal hun bare over knæet og så have klask med hånden, eller mens man tager hvad man vil have bagfra Foretrækker at bruge min hånd til den slags Jeg har faktisk aldrig fået en rigtig endefuld - en af de fantasier som gerne må blive udlevet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Jeg har faktisk tilbudt det til en mand som jeg har mødt et par gange.. afventer bare han invitere mig. HVA´Faen venter han da på.... havde smidt invitationen for længst.... desværre bor jeg jo helt herovre på Djævleøen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren1 50 Skrevet 27. Oktober, 2019 Den fantasi vil jeg da gerne hjælpe med Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 21 minutter siden: Jeg har faktisk aldrig fået en rigtig endefuld - en af de fantasier som gerne må blive udlevet Har uddelt en hel del "opdragelse" i min tid, inklusiv et par gode endefulde, h is tøsen har svært ved at lære eller ved at opføre sig "ordentligt" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Du kan få et i pb.. når jeg har fået trukket mine trusser ned Ja tak da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 NordFyr skrev, for 16 minutter siden: Ja tak da Værsgo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Værsgo Hmmm osse mig..noget lækkert at nyde inden formel 1 fra Mexico, ja dak søde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 174 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 18 minutter siden: Værsgo Jeg vil heller ikke snydes for lidt guf til eftermiddagskaffen, Nemtøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chefen 26 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Du kan få et i pb.. når jeg har fået trukket mine trusser ned Du sender bare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pachamama 7 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Værsgo Også til mig - please Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 Røvslikker skrev, for 28 minutter siden: Hmmm osse mig..noget lækkert at nyde inden formel 1 fra Mexico, ja dak søde Værsgo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Værsgo Os mig os mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Værsgo Du kan ikke se det, men sidder med hundehvalpe øjne og tungen hængende ud af munden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg