Hop til indhold
Guest Nemtøs

Kender I det..

Recommended Posts

Jeg plejer at tage en spiller kl. 11 på arbejdet. Der er ikke så meget run på toiletterne, og ikke så mange der spørger efter mig lige på det tidspunkt. Mit issue er også at det er lidt svært at få noget fornuftigt gjort når jeg tænker på sex, og min fantasi har det gerne med at stikke helt af hvis jeg ikke får lagt låg på. Tager også gerne en godnatspiller (kan gøre det helt lydløst).

Det er nærmest kun de gange jeg har prøvet at komme ud på et besøg at jeg har slappet lidt af med det et par dage op til.

Jeg håber det lykkedes dig at gøre noget forløsende, man skal jo også kunne fungere i det daglige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Toddy skrev, for 1 minut siden:

Hjalp det

Nope...Den  tryne  tror  jeg  vil  kunne  gøre  underværker  :-) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Nope...Den  tryne  tror  jeg  vil  kunne  gøre  underværker  :-) :-)

Ahaha ja jeg er sgu en dejlig en er jeg 

Og charme har jeg også :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest M54Årh.
Nemtøs skrev, for 21 minutter siden:

Værsgo 

Det rækker ikke at skrive »værsgo«

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
M54Årh. skrev, for 1 minut siden:

Det rækker ikke at skrive »værsgo«

Havde  glemt at  trykke  på  send  - det  må  koste  et  par  røde  baller  eller  anden  passende  straf  næste  gang  vi  mødes 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Havde  glemt at  trykke  på  send  - det  må  koste  et  par  røde  baller  eller  anden  passende  straf  næste  gang  vi  mødes 

Nu bliver jeg jo helt misundelig :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 26 minutter siden:

Har  lige  været  i  gang  - 3 gang  i dag. 

Lige  lidt  hjælper det 

jan j skrev, for 24 minutter siden:

så må du tage en gang mere for min skyld

så kom dog igang din frække tøs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Du  kan  få  et  i pb.. når  jeg  har  fået  trukket  mine  trusser ned 

Du er selvfølgelig også mere end velkommen til at spamme min indbakke med billeder. Også på andre tidspunkter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Mmm, så er de gode fantasier i gang. Hvordan skal du ligge når der eksekveres? Har du evt. kigget i "The big bad book of spanking positions".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Mmm, så er de gode fantasier i gang. Hvordan skal du ligge når der eksekveres? Har du evt. kigget i "The big bad book of spanking positions".

I min lille verden, så skal hun bare over knæet og så have klask med hånden, eller mens man tager hvad man vil have bagfra

Foretrækker at bruge min hånd til den slags 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lagaffe
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Jeg  er  jo  også  gammel  :-) og synes  kun  det  bliver  værre  med  alderen 

Nemtøs du er ikke gammel. Du er i 40’erne og kvinder i 40’erne er fantastiske, sexede og dejlige. At dit behov udvikler sig i disse år er vist ikke så unaturligt. Det seksuelle behov og den seksuelle bevidsthed hos kvinder bliver ofte større med alderen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Toddy skrev, for 28 minutter siden:

I min lille verden, så skal hun bare over knæet og så have klask med hånden, eller mens man tager hvad man vil have bagfra

Foretrækker at bruge min hånd til den slags 

Jeg  har  faktisk  aldrig  fået  en  rigtig  endefuld  - en  af  de  fantasier  som  gerne  må  blive  udlevet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg  har  faktisk  tilbudt det  til en  mand  som jeg  har  mødt  et  par gange.. afventer  bare  han  invitere  mig.  

HVA´Faen venter han da på.... havde smidt invitationen for længst.... desværre bor jeg jo helt herovre på Djævleøen.. :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 21 minutter siden:

Jeg  har  faktisk  aldrig  fået  en  rigtig  endefuld  - en  af  de  fantasier  som  gerne  må  blive  udlevet 

Har uddelt en hel del "opdragelse" i min tid, inklusiv et par gode endefulde, h is tøsen har svært ved at lære eller ved at opføre sig "ordentligt" :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest NordFyr
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Ja tak da:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Værsgo 

Hmmm osse mig..noget lækkert at nyde inden formel 1 fra Mexico, ja dak søde:razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Du sender bare :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 28 minutter siden:

Hmmm osse mig..noget lækkert at nyde inden formel 1 fra Mexico, ja dak søde:razz:

Værsgo 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Værsgo 

Du kan ikke se det, men sidder med hundehvalpe øjne og tungen hængende ud af munden :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...