Guest M54Årh. Skrevet 27. Oktober, 2019 Smid billeder op, tøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 Toddy skrev, for 2 minutter siden: Hold nu lige op Det er sgu ikke fair Lige netop det er Ikke fair jeg skal gå rundt med en våd fisse der dunker hele dagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 15 minutter siden: Jeg lover at være helt stille hvis jeg må give dig et blowjob mens du ser bold He he he he - bestemt pænt af dig, men jeg er ikke fan af BJ's - beklager. Men ved du hvad Nemtøs - jeg runder lige Q8 og køber nogle nye batterier til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 M54Årh. skrev, for 1 minut siden: Smid billeder op, tøs. Du kan få et i pb.. når jeg har fået trukket mine trusser ned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, Lige nu: Lige netop det er Ikke fair jeg skal gå rundt med en våd fisse der dunker hele dagen. Og så mener du at det er helt ok, at jeg skal rende rundt med stiv dunkende pik, ude af stand til at lave noget fornuftigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 NoBS skrev, for 1 minut siden: He he he he - bestemt pænt af dig, men jeg er ikke fan af BJ's - beklager. Men ved du hvad Nemtøs - jeg runder lige Q8 og køber nogle nye batterier til dig Jeg foretrækker mine fingre... så elkers tak til batterier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 Toddy skrev, Lige nu: Og så mener du at det er helt ok, at jeg skal rende rundt med stiv dunkende pik, ude af stand til at lave noget fornuftigt Du er mere heldig end jeg er, jeg mangler den stive pik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, Lige nu: Jeg foretrækker mine fingre... så elkers tak til batterier Uhmmm - ser det for mig. Og du er altid velkommen til at lege med dig selv lige ved siden af mens jeg ser fodbold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, Lige nu: Du er mere heldig end jeg er, jeg mangler den stive pik Og jeg mangler den våde, varme, dunkende fisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 27. Oktober, 2019 MizzAnne skrev, 1 time siden: Der er nu også noget ekstra frækt ved at gøre rent bundløs med en drivende våd mis og samtidig forestille sig, at naboen/viceværten banker på... det er en sund ting at have en god fantasi hvis det bliver FOR slemt, kan man jo altid tage en tur i sexklub og få lidt opmærksomhed Uh! Jeg går lige en tur op forbi Vimmersvej /naboen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 27. Oktober, 2019 Kender alt for godt det med at være så liderlig, at man ikke kan tænke på andet. Husker for noget tid siden, hvor jeg havde en aftale med en skøn tøs i Århus sidst på eftermiddagen. Jeg var så liderlig og spændt på mødet, at jeg slet ikke kunne tænke rationelt. Så computeren blev lukket tidligt den dag, da der alligevel ikke kom noget fornuftigt ud af at prøve. Ps. Heldigvis viste det sig at blive et fantastisk møde, med en helt igennem fantastisk kvinde men pyha, vente tiden var hård. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Jeg lover at være helt stille hvis jeg må give dig et blowjob mens du ser bold Åhhhh det må være drømmekvinden der gør den slags.. Me Like A LOT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 27. Oktober, 2019 Ja, og løsningen sidder mellem ørerne. Eller foran skærmen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 BlindBoy skrev, for 6 minutter siden: Åhhhh det må være drømmekvinden der gør den slags.. Me Like A LOT Jeg har faktisk tilbudt det til en mand som jeg har mødt et par gange.. afventer bare han invitere mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 209 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 58 minutter siden: Tvivler på du vil se fotos af en opsvulmet klitoris og en drivende våd fisse tror bare du skal komme igang med den fisse lige nu og sende en beskrivelse af hvor og hvordan du gør samt et par foto til mig også din liderlige tøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 M54Årh. skrev, for 59 minutter siden: Smid billeder op, tøs. Værsgo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 jan j skrev, for 1 minut siden: tror bare du skal komme igang med den fisse lige nu og sende en beskrivelse af hvor og hvordan du gør samt et par foto til mig også din liderlige tøs Har lige været i gang - 3 gang i dag. Lige lidt hjælper det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 niels123 skrev, for 11 minutter siden: Kender alt for godt det med at være så liderlig, at man ikke kan tænke på andet. Husker for noget tid siden, hvor jeg havde en aftale med en skøn tøs i Århus sidst på eftermiddagen. Jeg var så liderlig og spændt på mødet, at jeg slet ikke kunne tænke rationelt. Så computeren blev lukket tidligt den dag, da der alligevel ikke kom noget fornuftigt ud af at prøve. Ps. Heldigvis viste det sig at blive et fantastisk møde, med en helt igennem fantastisk kvinde men pyha, vente tiden var hård. Lyder som en god oplevelse du havde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 209 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Har lige været i gang - 3 gang i dag. Lige lidt hjælper det så må du tage en gang mere for min skyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Har lige været i gang - 3 gang i dag. Lige lidt hjælper det Jeg kan sende dig et billede af mig selv Ret sikker på at det så vil gå over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 Toddy skrev, for 1 minut siden: Jeg kan sende dig et billede af mig selv Ret sikker på at det så vil gå over Hit me Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren1 50 Skrevet 27. Oktober, 2019 Dagen derpå med tømmermænd så er jeg ekstrem liderlig og en ekstra tand kinky har altid haft det sådan. så dagen bliver nok lang men spændende og følge denne tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 Toddy skrev, for 1 minut siden: Flot tandsæt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Flot tandsæt Hjalp det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg