Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 Kender I til den konstante liderlighed som nogen gange er svær at slippe af med? Sådan en dag har jeg igen i dag. Jeg har onaneret et par gange, men bliver bare mere liderlig og dermed frustreret. Tænker på sex, selvom jeg faktisk har praktiske gøremål der skal foretages. Ved at det der hjælper enten er en god omgang sex eller at jeg simpelthen ignorere liderligheden og den stille og roligt forsvinder. Kan I genkende følelsen? Og hvad stiller I op med den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 27. Oktober, 2019 Jeg kender godt den der - jeg vælger ikke at blive frustreret over det men blot at nyde følelsen og trække den ud og lade være med at komme i lang tid - og så kanaliserer jeg den ekstra energi ind i andre gøremål, hvis jeg ikke lige kan få masser af god sex lige der - rengøring eller træning er godt - noget med masser af fysisk aktivitet - og så venter jeg så længe jeg kan, før jeg griber til legetøj og stimulerende filmklip og fræk chat 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lagaffe Skrevet 27. Oktober, 2019 Jeps kender absolut til følelsen. Har ofte haft dage som fuldstændig stod i liderlighedens navn. Jeg har løst problemet ved at blive gammel og affældig. Nu oplever jeg det ikke mere. Men da jeg var yngre havde jeg heller ingen anden løsning end dem du kommer med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Kender I til den konstante liderlighed som nogen gange er svær at slippe af med? Sådan en dag har jeg igen i dag. Jeg har onaneret et par gange, men bliver bare mere liderlig og dermed frustreret. Tænker på sex, selvom jeg faktisk har praktiske gøremål der skal foretages. Ved at det der hjælper enten er en god omgang sex eller at jeg simpelthen ignorere liderligheden og den stille og roligt forsvinder. Kan I genkende følelsen? Og hvad stiller I op med den? Ringer til en af mine veninder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 Lagaffe skrev, for 4 minutter siden: Jeps kender absolut til følelsen. Har ofte haft dage som fuldstændig stod i liderlighedens navn. Jeg har løst problemet ved at blive gammel og affældig. Nu oplever jeg det ikke mere. Men da jeg var yngre havde jeg heller ingen anden løsning end dem du kommer med. Jeg er jo også gammel og synes kun det bliver værre med alderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Jeg er jo også gammel og synes kun det bliver værre med alderen Eller bedre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 MizzAnne skrev, for 5 minutter siden: Jeg kender godt den der - jeg vælger ikke at blive frustreret over det men blot at nyde følelsen og trække den ud og lade være med at komme i lang tid - og så kanaliserer jeg den ekstra energi ind i andre gøremål, hvis jeg ikke lige kan få masser af god sex lige der - rengøring eller træning er godt - noget med masser af fysisk aktivitet - og så venter jeg så længe jeg kan, før jeg griber til legetøj og stimulerende filmklip og fræk chat Liderligheden blokere for alt fornuftig tankegang... får indre billeder af mine tidligere oplevelser blandet med fantasier ønsker til nye oplevelser. Normalt kan jeg bare onanere og være forløst... bare ikke sådan som jeg har det i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 MizzAnne skrev, for 1 minut siden: Eller bedre Helt klart sulten på en mere bevist måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, Lige nu: Liderligheden blokere for alt fornuftig tankegang... får indre billeder af mine tidligere oplevelser blandet med fantasier ønsker til nye oplevelser. Sådan har jeg også haft det, men har arbejdet med mig selv til at kunne bruge det til noget praktisk - ellers kunne man jo også bare ligge der stønnende, våd og konstant liderlig og ikke få noget som helst praktisk fra hånden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 27. Oktober, 2019 Det er svært at ignorere liderligheden, når den er så stædig, at den bare bliver værre.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 MizzAnne skrev, for 1 minut siden: Sådan har jeg også haft det, men har arbejdet med mig selv til at kunne bruge det til noget praktisk - ellers kunne man jo også bare ligge der stønnende, våd og konstant liderlig og ikke få noget som helst praktisk fra hånden Slemme dig, du fik lige gjort mig lidt ekstra liderlighed med det du har skrevet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs - du er ikke alene - The Plumber 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 27. Oktober, 2019 Der er nu også noget ekstra frækt ved at gøre rent bundløs med en drivende våd mis og samtidig forestille sig, at naboen/viceværten banker på... det er en sund ting at have en god fantasi hvis det bliver FOR slemt, kan man jo altid tage en tur i sexklub og få lidt opmærksomhed 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 27. Oktober, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 39 minutter siden: Jeg er jo også gammel og synes kun det bliver værre med alderen Huske, kvinde kan aldrig blive gammel, måske ældre, modne milf osv osv Redigeret 27. Oktober, 2019 af Sebmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 Sebmus skrev, for 1 minut siden: Huske, kvinde kan aldrig blive gammel, måske ældre, modne milf osv osv Det er sødt skrevet - betegner mig selv som moden - skøn alder at være medio 40. Når det nu er mig selv jeg omtaler er det ok at skrive at jeg er en gammel hejre - føler mig dog ikke gammel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 56 minutter siden: Kender I til den konstante liderlighed som nogen gange er svær at slippe af med? Sådan en dag har jeg igen i dag. Jeg har onaneret et par gange, men bliver bare mere liderlig og dermed frustreret. Tænker på sex, selvom jeg faktisk har praktiske gøremål der skal foretages. Ved at det der hjælper enten er en god omgang sex eller at jeg simpelthen ignorere liderligheden og den stille og roligt forsvinder. Kan I genkende følelsen? Og hvad stiller I op med den? Kan du ikke være stille - jeg skal se fodbold 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 NoBS skrev, for 1 minut siden: Kan du ikke være stille - jeg skal se fodbold Jeg lover at være helt stille hvis jeg må give dig et blowjob mens du ser bold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 27. Oktober, 2019 Nej, gu' er du ej gammel Og hvad gør jeg selv ...hvis liderligheden er i vejen og frustrerer, som du skriver, jeg spiller pik, kaster mig over praktiske gøremål og undgår at gå på Eg. Men heldigvis dyrkes liderligheden som oftest som en behagelig rus i kroppen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Det er sødt skrevet - betegner mig selv som moden - skøn alder at være medio 40. Når det nu er mig selv jeg omtaler er det ok at skrive at jeg er en gammel hejre - føler mig dog ikke gammel Selvom jeg har aldrig været din gæst, jeg synes efter din billede, du er en lækker milf, og håber på at snart kan selv tilføje en bedømmelse af dig efter personlige oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Jeg lover at være helt stille hvis jeg må give dig et blowjob mens du ser bold Jeg er ikke interesseret i fodbold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 M54Årh. skrev, for 2 minutter siden: Nej, gu' er du ej gammel Og hvad gør jeg selv ...hvis liderligheden er i vejen og frustrerer, som du skriver, jeg spiller pik, kaster mig over praktiske gøremål og undgår at gå på Eg. Men heldigvis dyrkes liderligheden som oftest som en behagelig rus i kroppen. Nok en god idé at onanere endnu en gang og så fokusere på andet end sex i et par timer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 27. Oktober, 2019 Et par timer?? Jamen, det kan jeg da ikke.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. Oktober, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Nok en god idé at onanere endnu en gang og så fokusere på andet end sex i et par timer Helt sikkert og kunne du så ikke være så venlig at sende mig et par foto af det, så jeg kan komme videre i livet, når nu du jo er skyld i, at jeg er gået helt i stå Redigeret 27. Oktober, 2019 af Toddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Oktober, 2019 Toddy skrev, for 3 minutter siden: Helt sikkert og kunne du så ikke være så venlig at sende mig et par foto af det, så jeg kan komme videre i livet, når nu du jo er skyld i, at jeg er gået helt i stå Tvivler på du vil se fotos af en opsvulmet klitoris og en drivende våd fisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, Lige nu: Tvivler på du vil se fotos af en opsvulmet klitoris og en drivende våd fisse Hold nu lige op Det er sgu ikke fair 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg