Onslow 15846 Skrevet 26. Oktober, 2019 Spildte rødvin i mit tastatur, så jeg var nødt til at købe et nyt. Da Logitech generelt er et højt estimeret mærke, valgte jeg et sådant. Nu opdager jeg så, t oppe i venstre hjørne mangler esc-tasten, som nok er faldet af og smidt ud med emballagen. Nogen, der kender en genvejstast, der erstatter tasten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 26. Oktober, 2019 (edited) Logitech bruger ofte klik-taster, der dels kan lirkes af med en lille skruetrækker og dels klikkes på igen. Hvis du har et Logitech-varenummer har jeg måske noget du kan bruge (har en 5-6 tastaturer stående til ophug). PM gerne. Redigeret 26. Oktober, 2019 af Tatra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 26. Oktober, 2019 Onslow skrev, for 21 minutter siden: Nogen, der kender en genvejstast, der erstatter tasten? Antager det er Windows. I nogle (og kun nogle) sammenhænge virker flg: Hold Alt nede, tast 27 på det nummeriske tastatur, og slip Alt igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4406 Skrevet 19. September, 2020 Onslow skrev, den 26.10.2019 at 13:43: Nu opdager jeg så, t oppe i venstre hjørne mangler esc-tasten Tastaturet kommer nok fra fængselsvæsenet. Der er det helt standard, at de indsatte ikke har en “escape”-knap. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 19. September, 2020 Den_glade_amatør skrev, 1 time siden: Tastaturet kommer nok fra fængselsvæsenet. Der er det helt standard, at de indsatte ikke har en “escape”-knap. Og hvis man mailer til en indsat må man vist heller ikke vedhæfte en fil. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg