Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj I forummet brødre og søstre

Her kommer er anmeldelse af den højt besungne Trine Tease. Lad mig bare slå fast med det samme at dette er en positiv anmeldelse af denne skønne kvinde. BLUF (Kære BorendeX jeg ved du har det svært med forkortelser - så det betyder Bottum line up front ;-) ) - Jeg kommer igen!!!! 

Så blev det endelig min tur til at besøge Trine (stor fed streg under endelig). Det har jeg villet mange gange, men enten har jeg ikke haft tid eller også har vagtplanen ikke passet. 

Uanset hvad jeg skriver I det følgende så er dette ment som en positiv anmeldelse, hvis du læser den som andet så har du ikke fanget min pointe.

Trine er naboens kønne kone du altid har drømt om at knalde… jeg skriver med vilje ikke datter da det indikerer en ung dame på ca. 20 år. Trine er en skøn kvinde der sagtens kunne være naboens kone. Hvis du leder efter en pige I starten af tyverne så stop med at læse nu!

Hvis du derimod er til en skøn kvinde; som giver dig en fuldendt GFE så er du på rette vej.

Da jeg stod og ventede på Trine skulle komme ind var jeg (I lyset af mange mange gode anmeldelser) lettere nervøs. Nu skulle jeg møde kvinden, der ved hvor David købte øllet.  Da Trine kom ind forsvandt nervøsiteten dog meget hurtigt. Hun var jo ikke overjordisk, men en skøn lækker kvinde….. med frække øjne der afslørede sult…..

Hun spurgte hvad jeg ønskede mig, fordi hun ville vide hvad hun skulle give mig……… God stil….. Men jeg svarede at det finder vi nok ud af sammen (og blinkede kækt)
Hun smuttede ud med pengene og kom ind ganske kort efter.

Vi startede med at kysse hinanden velkommen og da jeg elegant knipsede hendes BH af med en hånd kiggede hun forventningsfuldt på mig og sagde 'det har du prøvet før' :-D

Hendes "nye" bryster kom til syne og de reagerede positivt på min mund og kælne tunge. (Jeg så desværre aldrig de gamle)

Jeg lagde hende på sengen og begyndte langsomt at kysse hendes mave og inderlår….. hun stønnede godkendende….. Da jeg tog hendes nedre læber I munden og suttede på dem kunne jeg mærke, at det kunne hun også lide…… Jeg begyndte at slikke hende langsomt og roligt (hun stønnede passende) og jeg gjorde det bedste jeg har lært med tunge og fingre………. Der gik ikke længe før den første orgasme kom rullende…… og jeg skal love for at det tændte Trine.... (Skeptikerne kan sige at det ved du jo ikke om det var ægte, og nej det her I ret I, men det overbeviste mig)

Efter hun kom tog hun resolut om mine fingre og slikkede fisse safterne af….. nu vidste jeg hun var klar….

derefter kravlede jeg op for at bestige hende…. Hun greb ned for at guide den lille kanon I stilling, men jeg sagde til hende at den godt selv kunne finde vej…. og det kunne den....hvad der derefter skete kan jeg dårligt huske, men vi knaldede på livet løs…………. lige ind til det bankede på døren…. 

Jeg prøvede derefter at spille den af over hende, men desværre uden det store held...… Det var ikke hendes skyld for hun gjorde sig til på en ret liderlig måde.

Det var langt hen af vejen en super god oplevelse, den eneste malurt I bægeret var at hun kun havde almindelige kondomer med. De er lidt for stramme til den lille kanon, men der var ingen af os dr havde lyst til at hun skulle ud og hente nogen andre.

Da vores hede sex var færdig lå vi længe og talte om ting ved branchen hun var nysgerrig omkring. Hun roste også mine evner på lagnet. jeg svarede kækt at hun jo kunne lave en anmeldelse af mig ;-) hvorefter hun naturligvis spurgte om mit alias - det er første gang jeg har opgivet det. Og jeg tænker egentlig at jeg skulle have ladet være - da jeg nu ikke længere er anonymfor Trine og min anmeldelse derfor kan fremstilles som reklame. Jeg tanker dog at jeg efterhånden har både rost og det modsatte når jeg har anmeldt samt at jeg først gjorde efter vores sex. Trine har endvidere rigeligt med gode anmeldelser I dette forum til at jeg tænker min troværdighed er intakt.

Jeg håber derfor at I ærede brødre vil tage min anmeldelse som en sand "øjenvidne" beretning af en skøn kvinde.

Trine er derudover ikkeryger! Og smager skønt både foroven og forneden.

KOmmer jeg igen….. Hvad tror I....Ja gu fanden gør jeg så...

Redigeret af Kanon1
  • Synes godt om 20
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig skøn læsning Kanon1, og hvor kan jeg i den grad genkende det som du skriver.

Både Trine og jeg har jo under Hyggesnak, valgt at fortælle at vi har udviklet et nært personligt bekendtskab.

Uden nogensinde at have købt sex af Trine, men fordi jeg efterhånden har tilbragt så mange gode timer i selskab med hende, helt platonisk, der er jeg i stand til at bekræfte at du rammer så meget plet i din beskrivelse af Trine.

Købesex er den købte illusion, det er det også med Trine, men jeg kan forstå at jer der vælger en GFE oplevelse med Trine, kommer så tæt på den ægte vare, som det nu er muligt, når det er en købt oplevelse, tag den for det, og glæd jer til næste gang, I har råd til at forkæle jer selv med en stund sammen med Trine.

Vel er Trine pænt ældre end hende den unge pige, i forældre købs lejligheden, der er min flinke nabo, men hun er samtidig så meget yngre end jeg, at jeg føler mig virkelig privilegeret :)

Trine måtte gerne være min fraskilte nabo kone, den der med naboens kone kan vist give forviklinger ;)

Hvis jeg var ved muffen, hvad jeg ikke er, og hvis jeg var til GFE med substans, hvad jeg heller ikke er, så ville jeg i jeres sted ofre det som det koster, hvis det er muligt at invitere Trine på dinner date, med i operaen, eller anden berigende ledsagelse.

Jeg ved ikke om hun er frisk, I kan jo spørge hvis I har råd, og hvis ikke I har, eller hvis hun takker nej,  så er det blot at holde godt øje med hendes vagter, og så besøge hende rundt om i landet når lejlighed byder sig.

Og ja, Trine er idag en slankere udgave af sit tidligere jeg, og har nu fået mindre, men mere naturlige bryster.

Hvis det skulle betyde tab af nogle tidligere præference kunder, så kan jeg kun sige, at chancen er der for dem, som er til den petite kvinde som Trine nu syner af.

I mine øjne er det en positiv ændring, se bare hendes nye billeder som hun lige har fået taget :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 7
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
tindrumclonatu skrev, 1 time siden:

Miss Photoshop

Hentyder du til fotografen der har taget og retoucheret billederne?

Mig bekendt ( og jeg har mødt Trine) , så er billederne behandlet af en kvindelig fotograf, nemlig hende som stort set alle GP'er bruger.

Trine er  både køn , sexet og super sød, og hun  lægger ikke skjul på, at hendes tatoveringer er retoucheret bort, og det er vel god stil af hende.

Retouchering er et nødvendigt onde, for bortset fra øst pigerne og den modige Sofie Brandvarm (som jeg aldrig har mødt), bruger GP'erne jo forståeligt nok  ikke ansigts billeder. 

Men at jeg er enig i, at man ser lovlig meget over retouchering af GP'erne billeder, det ville ofte være bedre, hvis fotografen i stedet for at gå amok i photoshop, havde brugt poseringer og påklædning til skjule det pigen ikke vil vise og fremhæve det positive ved pigen.

Et godt amatør billede kan sagtens være mere pirrende og interessant, end et teknisk 'perfekt' men vild retoucheret foto taget af en proff.

Se bare på den søde Jennifer fra Romantica og hendes nu hedengangne  selfies med mere.(https://www.eroguide.dk/forum/profile/25745-jenniferromantica/)

Jeg gad godt låne et par GP'ere til en sjov fotoshoot i en lækker hotel suite, men jeg drømmer jo også om en tur i rummet (gad vide hvad der kommer først :D)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
tindrumclonatu skrev, for 2 timer siden:

Miss Photoshop

Kære @tindrumclonatu

Du har indtil videre lavet 4 indlæg her på EG, alle med negativ og nedladende vinkel. Kommentarer som dem du har givet her til @Trinetease og i en anden tråd til @SMukke danske Anna - Miss Photoshop og Miss Plejehjem giver ingen værdi for EG forum.

Iøvrigt er Trine meget åben i annoncerne om at billederne er retoucheret. 

Find på noget andet at bruge tiden på :wacko:

Redigeret af bigfoot
  • Synes godt om 8
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 10 timer siden:

 

Trine er derudover ikkeryger! Og smager skønt både foroven og forneden.

 

Ikke-rygere smager bare bedre :)

Tommel op for en fin og detaljeret anmeldelse. Man bliver sku så træt af at læse anmeldelser på 2 linjer, hvor der sluttes af med “resten er mellem xxxx og mig selv” (hvorfor så overhovedet lave en anmeldelse i første omgang).

Må indrømme at din anmeldelse gør at jeg overvejer om hun skal på to do listen.

 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Kære @Kanon1

TAK for dit besøg - Du var en oplevelse af kaliber ♥️

Et helt perfekt mix af grådige kys, fransk i verdensklasse og kyndige hænder, det er det som beskriver dig bedst ♥️

Kærligst Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Hr Lille Niels skrev, den 30/10/2019 at 17:34:

Vil du beskrive hendes nye bryster i flere deltaljer? Jeg kender kun de tidligere.

De er lidt små i det, og mit vægttab har bestemt ikke øget dem i Volume. De er bløde, og virkeligt åndsvagt glade :-) ♥️ De reagere så vildt, kontra før - hvor de var liiiidt langsomme i optrækket. Og vigtigst! Det tænder mig crazy meget at have små bryster.

Hvis det er ar efter min operation du mener - så ja det er der, men de bliver mere og mere utydelige, jeg heler heldigvis godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan af gode grunde ikke sammenligne dem med den tidligere version. Som Trine skriver kan man sagtens se at de er blevet opereret. Så hvis ar forskrækker dig bør du overveje om du skal genbesøge skønheden. 

Trine har ret i de stadig er ret responsive (om det er mere end tidligere ved jeg naturligvis heller ikke). 

Jeg kunne sagtens se “forbi” hendes ar og jeg havde masser af sjov med mine hænder på hendes bryster.

Men helt ærligt så var det for mig en god oplevelse hvor jeg ikke fokuserede på Trines bryster. Det havde jeg alt for “travlt” til.

Håber det svarer på spørgsmålet.

K

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også prøvet dejlige Trine Tease og har været ualmindeligt tilfredsstillet!

Tusinde tak Trine! Du er fantastisk!

Robert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, den 25/10/2019 at 19:50:

Halløj I forummet brødre og søstre

Her kommer er anmeldelse af den højt besungne Trine Tease. Lad mig bare slå fast med det samme at dette er en positiv anmeldelse af denne skønne kvinde. BLUF (Kære BorendeX jeg ved du har det svært med forkortelser - så det betyder Bottum line up front ;-) ) - Jeg kommer igen!!!! 

Så blev det endelig min tur til at besøge Trine (stor fed streg under endelig). Det har jeg villet mange gange, men enten har jeg ikke haft tid eller også har vagtplanen ikke passet. 

Uanset hvad jeg skriver I det følgende så er dette ment som en positiv anmeldelse, hvis du læser den som andet så har du ikke fanget min pointe.

Trine er naboens kønne kone du altid har drømt om at knalde… jeg skriver med vilje ikke datter da det indikerer en ung dame på ca. 20 år. Trine er en skøn kvinde der sagtens kunne være naboens kone. Hvis du leder efter en pige I starten af tyverne så stop med at læse nu!

Hvis du derimod er til en skøn kvinde; som giver dig en fuldendt GFE så er du på rette vej.

Da jeg stod og ventede på Trine skulle komme ind var jeg (I lyset af mange mange gode anmeldelser) lettere nervøs. Nu skulle jeg møde kvinden, der ved hvor David købte øllet.  Da Trine kom ind forsvandt nervøsiteten dog meget hurtigt. Hun var jo ikke overjordisk, men en skøn lækker kvinde….. med frække øjne der afslørede sult…..

Hun spurgte hvad jeg ønskede mig, fordi hun ville vide hvad hun skulle give mig……… God stil….. Men jeg svarede at det finder vi nok ud af sammen (og blinkede kækt)
Hun smuttede ud med pengene og kom ind ganske kort efter.

Vi startede med at kysse hinanden velkommen og da jeg elegant knipsede hendes BH af med en hånd kiggede hun forventningsfuldt på mig og sagde 'det har du prøvet før' :-D

Hendes "nye" bryster kom til syne og de reagerede positivt på min mund og kælne tunge. (Jeg så desværre aldrig de gamle)

Jeg lagde hende på sengen og begyndte langsomt at kysse hendes mave og inderlår….. hun stønnede godkendende….. Da jeg tog hendes nedre læber I munden og suttede på dem kunne jeg mærke, at det kunne hun også lide…… Jeg begyndte at slikke hende langsomt og roligt (hun stønnede passende) og jeg gjorde det bedste jeg har lært med tunge og fingre………. Der gik ikke længe før den første orgasme kom rullende…… og jeg skal love for at det tændte Trine.... (Skeptikerne kan sige at det ved du jo ikke om det var ægte, og nej det her I ret I, men det overbeviste mig)

Efter hun kom tog hun resolut om mine fingre og slikkede fisse safterne af….. nu vidste jeg hun var klar….

derefter kravlede jeg op for at bestige hende…. Hun greb ned for at guide den lille kanon I stilling, men jeg sagde til hende at den godt selv kunne finde vej…. og det kunne den....hvad der derefter skete kan jeg dårligt huske, men vi knaldede på livet løs…………. lige ind til det bankede på døren…. 

Jeg prøvede derefter at spille den af over hende, men desværre uden det store held...… Det var ikke hendes skyld for hun gjorde sig til på en ret liderlig måde.

Det var langt hen af vejen en super god oplevelse, den eneste malurt I bægeret var at hun kun havde almindelige kondomer med. De er lidt for stramme til den lille kanon, men der var ingen af os dr havde lyst til at hun skulle ud og hente nogen andre.

Da vores hede sex var færdig lå vi længe og talte om ting ved branchen hun var nysgerrig omkring. Hun roste også mine evner på lagnet. jeg svarede kækt at hun jo kunne lave en anmeldelse af mig ;-) hvorefter hun naturligvis spurgte om mit alias - det er første gang jeg har opgivet det. Og jeg tænker egentlig at jeg skulle have ladet være - da jeg nu ikke længere er anonymfor Trine og min anmeldelse derfor kan fremstilles som reklame. Jeg tanker dog at jeg efterhånden har både rost og det modsatte når jeg har anmeldt samt at jeg først gjorde efter vores sex. Trine har endvidere rigeligt med gode anmeldelser I dette forum til at jeg tænker min troværdighed er intakt.

Jeg håber derfor at I ærede brødre vil tage min anmeldelse som en sand "øjenvidne" beretning af en skøn kvinde.

Trine er derudover ikkeryger! Og smager skønt både foroven og forneden.

KOmmer jeg igen….. Hvad tror I....Ja gu fanden gør jeg så...

Super anmeldelse. (-:

falder over linien hvor du skriver at du slikkede hende og det bedste du havde lært med fingrene.

betyder det at man godt må give hende "forsigtig finger" - altså stikke fingrene ind ?? 

Undskyld hvis jeg spørger dumt - men det tændte mig sku for vildt (-:  (-:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig mødt trine, men anmeldelsen bekræfter mig i at danske kvinder bare er bedst.

Hvis man har det lidt svært med standardkondomer, så tag selv nogen med.

Så kan man jo inden man går i gang om det er OK, eller om hun lige skal hente nogen større.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Mr. skrev, for 7 timer siden:

Super anmeldelse. (-:

falder over linien hvor du skriver at du slikkede hende og det bedste du havde lært med fingrene.

betyder det at man godt må give hende "forsigtig finger" - altså stikke fingrene ind ?? 

Undskyld hvis jeg spørger dumt - men det tændte mig sku for vildt (-:  (-:  

Enig... Der er sq bare noget ved at der ikke er nogen forbud mod fingre.. Er ikke noget bedre end at lige finde det rigtige punk med fingrene mens min tunge og mund er grådigt i gang med.. Ehmnn.. Resten :)

Biver meget snart nødt til at møde @Trinetease

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Fingre og hænder over alt på mig er deeeeeejligt ♥️

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TrineteaseMums.. Så blev jeg da vist lige lækkersulten :wub:

 

Redigeret af Mr_T

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
tindrumclonatu skrev, den 26.10.2019 at 07:06:

Miss Photoshop

MEGET NEGATIV KOMMENTAR - HVORFOR????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Trinetease skrev, den 31.10.2019 at 17:50:

De er lidt små i det, og mit vægttab har bestemt ikke øget dem i Volume. De er bløde, og virkeligt åndsvagt glade :-) ♥️ De reagere så vildt, kontra før - hvor de var liiiidt langsomme i optrækket. Og vigtigst! Det tænder mig crazy meget at have små bryster.

Hvis det er ar efter min operation du mener - så ja det er der, men de bliver mere og mere utydelige, jeg heler heldigvis godt.

Fedt/) bare dejligt at det går godt med det:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle som vil hjælpe mig med at beskrive Trines tatoveringer? Hvor sidder de? Er de store? Osv. Tak for hjælpen på forhånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
lars123 skrev, for 8 timer siden:

Er der nogle som vil hjælpe mig med at beskrive Trines tatoveringer? Hvor sidder de? Er de store? Osv. Tak for hjælpen på forhånd.

Hvad har det med hendes sex ydelser at gøre og der er nok en årsag til de ikke er på hendes profilfotos i annoncen, er tatoos et turen off så find en anden (skøn) GP at besøge, spørg dog ind til GP s ydelser og kompetencer o.sv. Med lag de “særlige” kendetegn der er skjult i annonce forblive skjult. 
bh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 37 minutter siden:

Hvad har det med hendes sex ydelser at gøre og der er nok en årsag til de ikke er på hendes profilfotos i annoncen, er tatoos et turen off så find en anden (skøn) GP at besøge, spørg dog ind til GP s ydelser og kompetencer o.sv. Med lag de “særlige” kendetegn der er skjult i annonce forblive skjult. 
bh

Alko

Helt enig med @Alkoholikeren. Man beskriver ikke særlige kendetegn hos den enkelte glædespige herinde. Der er en årsag til, at de bliver retoucheret væk, nemlig så de ikke umiddelbart kan genkendes af familie og kolleger. Man kan evt. kontakte den enkelte via PB og forhøre sig lidt om hvor mange og hvor store. Så forbliver det mellem jer, og ikke udbasuneret i dette forum. Diskretion, diskretion og atter diskretion er mottoet.

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt forstå begge jeres beskeder. Selfølgelig er billederne blevet retoucheret så de tatoveringer ikke er genkendelige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...