Hop til indhold
Guest James bond 007

Har nogen været hos hende her

Recommended Posts

Borende X skrev, Lige nu:

Det kan vel være lige meget, om du beklager dig eller ej, hvis indlægget alligevel er irrelevant

Næ, forskellen er om man hykler eller ej, så helt ligegyldigt er det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, Lige nu:

Næ, forskellen er om man hykler eller ej, så helt ligegyldigt er det ikke.

Det kan jeg ikke se.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Det kan jeg ikke se.

Nej, sådan er det jo. Du skriver det ene indlæg efter det andet og lægger ikke mærke til, at det skaber den situation, du beklager dig over: En tråd fuld.af irrelevante indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Nej, sådan er det jo. Du skriver det ene indlæg efter det andet og lægger ikke mærke til, at det skaber den situation, du beklager dig over: En tråd fuld.af irrelevante indlæg.

Hvortil du så føjer et nyt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhhhhhh, kan ikke Bebop og Bordende X finde sig et hotelværelset..... Det er så sindsygt trættende at I besudler tråde med jeres evige polemik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 16 timer siden:

Hvortil du så føjer et nyt.

Ja, og når du svarer så goddag mand-økseskaft-agtigt, så kommer der et til: Det er dig og ikke mig, der beklager indlæggene.

Arild skrev, for 10 timer siden:

Åhhhhhh, kan ikke Bebop og Bordende X finde sig et hotelværelset....

Det er for dyrt. Vi sidder hellere hjemme og gokker den af til fantasien.

Beklager jeg indimellem prøver at forklare Bx, at han selv gør det han beklager sig over. Som det fremgår, virker det ikke, men nogle gange er det for svært at lade være, fordi jeg har svært ved at lade en bebrejdelse af andre stå, når den der bebrejder selv er skyldig i synden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 18 timer siden:

Det kan jeg ikke se.

Det ser faktisk heller ikke ud som at du selv kan se det, hvor selvmodsigende du fremstår... sådan helt generelt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror sku, at @Bebop  og @Borende X trænger til at gå ned i skolegården og måle pik.

i har begge flere tusind. Ligegyldige indlæg. Gå nu ud og mål, og få lukket denne lige gyldige gang fnadder.

kayano 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...