Guest El payaso Skrevet 24. Oktober, 2019 Det er ikke fordi, jeg synes det er særlig hyggeligt, at jeg er ved at blive skaldet, men er der nogen i lignende situation, der har forsøgt sig med et middel, der hedder MINOXIDIL (sælges også under navnet REGAINE), og hvad er i givet fald jeres erfaringer med det? Virkningerne - om nogen - skulle først vise sig efter ca. 6 mdr. Læs evt. mere her: https://hovedbunden.dk/minoxidil-og-regaine-mod-haartab/ God dag og venlig hilsen El Payaso Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ritz 16 Skrevet 24. Oktober, 2019 (edited) Minoxidril og Propescia er de eneste midler som er bevist kan hjælpe mod skaldethed. Ja det hjælper men tager tid. Lad være at tro på andre midler især vingummi eller hvad end de hedder. Redigeret 24. Oktober, 2019 af Ritz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1831 Skrevet 24. Oktober, 2019 El payaso skrev, for 1 time siden: Det er ikke fordi, jeg synes det er særlig hyggeligt, at jeg er ved at blive skaldet, men er der nogen i lignende situation, der har forsøgt sig med et middel, der hedder MINOXIDIL (sælges også under navnet REGAINE), og hvad er i givet fald jeres erfaringer med det? Virkningerne - om nogen - skulle først vise sig efter ca. 6 mdr. Læs evt. mere her: https://hovedbunden.dk/minoxidil-og-regaine-mod-haartab/ God dag og venlig hilsen El Payaso Brugte det for nogle år tilbage i 18 måneder........ Fuldstændigt og aldeles virknings løst, og dermed spild af penge, bare min erfaring, vær endvidere opmærksom på at Minoxidil er blodfortyndende, således kan man f.eks ikke være bloddonor! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El payaso Skrevet 24. Oktober, 2019 Gløden skrev, for 2 minutter siden: i 18 måneder.. Du har godt nok været en tålmodig mand! Ked af at høre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1831 Skrevet 24. Oktober, 2019 El payaso skrev, for 1 minut siden: Du har godt nok været en tålmodig mand! Ked af at høre... Jeg troede på det jo. Fik efterfølgende af vide af en læge, at når man begynder at tabe håret, er det fordi hårsækkende "falder sammen og dør", ligesom huden ældes og begynder at rynke, ifølge det han fortalte mig er det ikke muligt at "genoplive" hårsække, du kan måske udskyde hårtabet......LIDT, men det eneste der rigtigt hjælper er transplantation, og det er vist en bekostelig affære. Det er bare hvad JEG er blevet oplyst, det pinte mig selvfølgelig også i de unge dage, men nu hvor jeg er over 40 genere det mig ikke, og det har ALDRIG været et issue for mig i forhold til pigerne Desuden er skaldethed, i høj grad arveligt betinget, eftersigende springer det en generation over, hvilket passer meget godt i mit tilfælde, og så skulle det vist være på moderens side, om det er rigtigt?, det ved jeg ikke. "Normalt har jeg et pænt hår...........Jeg gider bare ikke og gå med det" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 719 Skrevet 24. Oktober, 2019 Brugte det i mine yngre dage og det stopper/forsinker helt sikkert hårtabet. Men vil anbefale hprtransplantation, og vik også selv benytte det, for det koster måske højst 10.000 inkl. Fly og hotel ophold i f.eks. Istanbul. Ferie og hår og billig tyrkisk kys og kram lyder jo ikke hekt tosset 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niceboner Skrevet 24. Oktober, 2019 Det er også muligt, at få tatoveret hår. Det er en billig løsning og ser godt ud. Prøv, at google det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El payaso Skrevet 24. Oktober, 2019 Blækspruttemanden skrev, for 11 minutter siden: måske højst 10.000 inkl. Fly og hotel ophold i f.eks. Istanbul. Kan det virkelig gøres SÅ billigt?? Troede, det var væsentlig dyrere, selv på de breddegrader. Mange tak for info! (Ja, de tyrkiske piger - de af dem, man kan se - er VIRKELIG smukke, mange af dem i hvert fald - mødte en gang en Gülcan, tror jeg hun hed :-)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 24. Oktober, 2019 Det er smukt og mandigt at miste hår og blive mere eller mindre skaldet, glæd dig over at vi ser forskellige ud. Du ser sikkert godt ud med mindre hår. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Larsebro Skrevet 24. Oktober, 2019 Jeg er 29 år og begyndte allerede at tabe håret som 21-årig. I starten var det ikke så meget, men blev værre og værre. Min selvtillid var helt i bund og til sidst valte jeg at trimme håret 4mm. Her var jeg 25 og havde stadig store problemer med selvtillid. Da jeg 2 år begyndte at skrabe håret helt ændrede pigernes syn på mig 180 - og heraf min selvtillid. Jo kortere jo bedre - der var desuden et videnskabeligt studie som sagde at enten skulle man have hår - eller totalt skaldet. Successen med pigerne er stor og jeg tænker aldrig over min "hår" mere. Ikke blandt pigerne, vennerne, eller kollegaerne. Jeg besøgte Hårklinikken i flere år og brugte deres minoxidil produkter - det virkere ikke, men sløvede måske udviklingen lidt. Ikke tide eller pengene værd. Propecia virker, men forstyrrer din hormoner og det tror jeg ikke er sundt på lang sigt. Min ven som bruger det har også udviklet små man-boobs. Alle jeg kender der har fået en hår transplant - flere af dem i tyrkiet - har fortrudt den. Der ser for dumt ud, især når man begynder at tabe håret andre steder. Hvis man skal gøre det skal man gøre som Wayne Rooney og bruge 300k. Jeg troede ALDRIG jeg skulle blive glad for det, men nu ville jeg ikke gå tilbage til hår. Jeg har også et lille skæg som komplementerer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El payaso Skrevet 24. Oktober, 2019 booob skrev, for 18 minutter siden: Det er smukt og mandigt at miste hår og blive mere eller mindre skaldet, glæd dig over at vi ser forskellige ud. Du ser sikkert godt ud med mindre hår. Så mandig er jeg slet ikke interesseret i at se ud. Har altid været i rimelig god kontakt med min indre tøs. Men tak for de opmuntrende ord! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El payaso Skrevet 24. Oktober, 2019 @Larsebro Thank you for sharing! Mange meningsfulde info - mange tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 24. Oktober, 2019 Niceboner skrev, 1 time siden: Det er også muligt, at få tatoveret hår. Det er en billig løsning og ser godt ud. Prøv, at google det Nej det gør ej, og jeg håber det var ironisk ment. Og det burde være mere socialt acceptabelt at fortælle de piger der gør det med deres øjenbryn, at de skal stoppe sig selv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niceboner Skrevet 24. Oktober, 2019 Lauersen skrev, for 36 minutter siden: Nej det gør ej, og jeg håber det var ironisk ment. Og det burde være mere socialt acceptabelt at fortælle de piger der gør det med deres øjenbryn, at de skal stoppe sig selv. Jo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 24. Oktober, 2019 El payaso skrev, for 6 timer siden: Det er ikke fordi, jeg synes det er særlig hyggeligt, at jeg er ved at blive skaldet, men er der nogen i lignende situation, der har forsøgt sig med et middel, der hedder MINOXIDIL (sælges også under navnet REGAINE), og hvad er i givet fald jeres erfaringer med det? Virkningerne - om nogen - skulle først vise sig efter ca. 6 mdr. Læs evt. mere her: https://hovedbunden.dk/minoxidil-og-regaine-mod-haartab/ God dag og venlig hilsen El Payaso spild som i meget stort pengespild, få klippet håret som sean connery og anlæg et stort flot fuldskæg, og kvinderne vil flokkes om dig (nogle kvinder tror at en mand der er skaldet har en stor.....) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El payaso Skrevet 24. Oktober, 2019 Taler du af erfaring, kære @Alkoholikeren....? (Næste trin i forfaldsrækken kunne måske blive mine tænder - det skulle jo nødig se ud som om pløkkerne bare er blevet kastet ind i kæften på mig...) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 24. Oktober, 2019 El payaso skrev, Lige nu: Taler du af erfaring, kære @Alkoholikeren....? (Næste trin i forfaldsrækken kunne måske blive mine tænder - det skulle jo nødig se ud som om pløkkerne bare er blevet kastet ind i kæften på mig...) både og jeg har kun en begyndende måne resten af håret vokser som på en teenager - jeg har dog været tæt (karseklippet) og frivilligt skaldet og så haft en stor veltrimmet og velpasset seriøst fuldskæg - der er altså meget arbejde i fuldskæg - skægshampoo - skægolie - trimning studsning og alt det der, men det gav da en del opmærksomhed og kemi gjorde resten ifht kvinder.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El payaso Skrevet 24. Oktober, 2019 Ok, du har lidt erfaring med hårtab. Men ingen erfaring med brug af minoxidil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 25. Oktober, 2019 Hvorfor bekymre sig om det. Tøserne kan lide skaldede modne mænd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 25. Oktober, 2019 Mænd der har lidt hår eller er skaldet kan jo ikke gøre for de har en kniv skarp intelligens. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 25. Oktober, 2019 Lady Cherie skrev, for 4 timer siden: Mænd der har lidt hår eller er skaldet kan jo ikke gøre for de har en kniv skarp intelligens. Mor mor hvorfor har far så lidt hår Det er fordi at han er så klog Mor mor hvorfor har du så, så meget hår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El payaso Skrevet 25. Oktober, 2019 (edited) @Lady Cherie Hvis man deler øretæver ud, må man naturligvis være indstillet på selv at få lidt håndmadder retur. Også efter lukketid. Og at gå efter manden (eller kvinden) i stedet for bolden bliver som oftest opfattet som beskidt spil. Og dumt. Hvor indskrænket modparten end kan forekomme at være. Det fatter selv jeg (- når vreden har lagt sig). Måske burde jeg takke dig for at minde mig om, at der er større problemer i denne (min) verden end hårtab. God weekend! Mvh El payaso Redigeret 25. Oktober, 2019 af El payaso Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 25. Oktober, 2019 El payaso skrev, for 44 minutter siden: @Lady Cherie Hvis man deler øretæver ud, må man naturligvis være indstillet på selv at få lidt håndmadder retur. Også efter lukketid. Og at gå efter manden (eller kvinden) i stedet for bolden bliver som oftest opfattet som beskidt spil. Og dumt. Hvor indskrænket modparten end kan forekomme at være. Det fatter selv jeg (- når vreden har lagt sig). Måske burde jeg takke dig for at minde mig om, at der er større problemer i denne (min) verden end hårtab. God weekend! Mvh El payaso Hej El Payaso Jeg beklager hvis jeg har udtrykt mig som ironi, det var bestemt ikke min hensigt at fornærme dig. Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 25. Oktober, 2019 Hvad er den eneste ting, jeg er enig med Donald Trup i - ud over han har en ret lækker livsledsagerske? Det er, hvad han indtager for at undgå hårdtab. Hvis I vil undgå hårtab, så er der kun Finasterid! Jeg har fået det ordineret af min læge siden 2004, da hårgrænsen begyndte at vige. Og efter et par måneder, så stoppede hårtabet fuldstændigt. Og sådan har det været lige siden. Så selv om mit avatarfoto siger noget andet, så har der ikke væert en ørkenvandring deroppe siden da. Jeg er overrasket over, hvor ukendt Finasterid er herinde - min egen læge var øjeblikkelig med på at ordinere den medicin tilbage for 15 år siden, og har ordineret den til mig lige siden, uden spørgsmål. Der er ingen euforiserende effekter af pillerne, så det er ukompliceret - men det sænker ens libido og volumen af prostata. Men det betyder også, at tissetrang om natten ikke forekommer, selv om den burde, ifølge alderen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 26. Oktober, 2019 Louie De Palma skrev, for 2 timer siden: Hvad er den eneste ting, jeg er enig med Donald Trup i - ud over han har en ret lækker livsledsagerske? Det er, hvad han indtager for at undgå hårdtab. Hvis I vil undgå hårtab, så er der kun Finasterid! Jeg har fået det ordineret af min læge siden 2004, da hårgrænsen begyndte at vige. Og efter et par måneder, så stoppede hårtabet fuldstændigt. Og sådan har det været lige siden. Så selv om mit avatarfoto siger noget andet, så har der ikke væert en ørkenvandring deroppe siden da. Jeg er overrasket over, hvor ukendt Finasterid er herinde - min egen læge var øjeblikkelig med på at ordinere den medicin tilbage for 15 år siden, og har ordineret den til mig lige siden, uden spørgsmål. Der er ingen euforiserende effekter af pillerne, så det er ukompliceret - men det sænker ens libido og volumen af prostata. Men det betyder også, at tissetrang om natten ikke forekommer, selv om den burde, ifølge alderen. Hvis det sænker ens libido, hvad fanden skal man så bruge håret til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg