Hop til indhold
Guest Bent larsen

Foxy. Elendig service.

Recommended Posts

Guest PFP
Julius skrev, for 15 minutter siden:

Jeg tvivler på, at en enkelt positiv oplevelse, kan opveje de hundredevis dårlige, hun har :roll:

Som jeg skriver, det er en smagssag. Tænker hun af og til er på og har kunder. Så helt skidt kan det ikke være. Måske nogen skulle kigge indad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PFP skrev, den 10.4.2023 at 21:55:

Som jeg skriver, det er en smagssag. Tænker hun af og til er på og har kunder. Så helt skidt kan det ikke være. Måske nogen skulle kigge indad

Enig, det er en smagssag.

Jeg var dum/nysgerrig forleden og valgte at besøge denne dame

Hun er total uden indlevelse, forfærdelig service. Flabet og “dum” at tale med. Har aldrig prøvet noget tilsvarende.

Jeg tænker på hvorfor er hun i denne branche?

Hun gider ikke yde en service til manden. Da jeg kommer frem til adressen åbner hun op imens hun taler med en ny gæst som bliver svinet til i telefonen mens jeg lytter. Herefter gik vi ind, hvor jeg tog tøjet af, hun løb nøgen rundt og talte i telefon med nye kunder. Efter små 10 min kom ind og lagde dig på sengen med hendes medbragte legeredskaber. Hun legede med sig selv 15-20 min til hun kom. Jeg måtte allernådigst kysse/sutte på hendes brystvorter. Det var under strenge instrukser. Samtidig fik jeg ordre på st stikke en finger op i hendes 2 huller. Efter hun selv var kommet sprang hun rundt på alle 4 som trold ud af en æske. Her fik jeg lov til at skubbe lidt bagfra til de mest utiltalende skrig og støn hun kunne sige. Da det ikke gav mig den hurtige forventede udløsning, kom det kontante fra hende. Ud jeg spiller dig i stedet for. Af med kondomet og lidt hiv og træk igen med intetsigende højtråbende ord. Stadig ingen udløsning så det sluttede med hun bad mig rive og trække i mig selv til jeg kom, i mens hun fortsatte de sjove lyde på kommando. HOLD NU KÆFT det var ringe.

Jeg betalte for at hun kunne lege med sine redskaber og jeg gjorde mig selv færdig.. Penge ud sf vinduet.

Dette bliver aldrig gentaget herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, den 22.10.2019 at 21:24:

Og vist ikke én eneste god!

Hvor er de folk henne der altid råber: Køb dansk, når vi har været uheldig med en udenlandsk pige???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...