Hop til indhold
Guest Bent larsen

Foxy. Elendig service.

Recommended Posts

Jeg kender ikke Foxy personligt, men vi har været samme sted. Hun har noget at lave, og må dermed også ha glade kunder, så jeg synes faktisk ikke det er helt fair bare at konkludere at alt er dårligt. Ikke alle skriver om deres sexkøb herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tarzan djurs

Kan kun sige om Foxy Hun er nok en af de største skuffelse at jeg nogensinde har prøvet. Utrolig dominerende kvinde på den dårlig måde. Bestille hende til analsex. Startede med at hun tog pengene fra mig for at gå ind og betale Et hotelværelse. Jeg fulgte efter hende ind på hotellet. Hvor er hun bestilt et hotelværelse med mine penge. Vi kigger på talværelset hvor hun hvor hunet hotelværelse. Jeg fulgte efter hende ind på hotellet. Hvor er hun bestilt et hotelværelse med mine penge. Vi kigger på hotelværelse  hvor hun lagde sig på sengen og begyndte at lege med en plastikpik. Det er jeg vil slikke fisse på hende sagde hun at det måtte jeg ikke. Jeg var der en smule skuffet. Jeg begyndte at kneppe hende lidt i fissen. Hvor efter jeg gik over til analsex. Jeg klappede hende i røven og hun vendte sig truende med en knytnæve Imod mig. Jeg blev rimelig chokeret. Og hun sagde hvis jeg gjorde det igen vil hun slå mig. Jeg kneppede hende i røven til at komme. Hun snakkede meget og kiggede meget på sin telefon. Rimelig skuffende. Hun sagde til mig når man nu var der jo en halv time tilbage så hvis jeg havde lyst så kunne jeg bare kneppe hende i røven igen. Havde faktisk ikke lyst til at kneppe hende mere. Så jeg sagde nej tak og tog mit tøj på. Synes det var noget af det mest skuffende sex jeg nogensinde har prøvet. Øv øv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har efterhånden så mange dårlige anmeldelser over flere år at det er utroligt at hun bliver ved. 

Som skrevet tidligere, så gik jeg hurtigt da hun var sur og tvær, da jeg besøgte hende i Støvring for flere år siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Jeg kender ikke Foxy personligt, men vi har været samme sted. Hun har noget at lave, og må dermed også ha glade kunder, så jeg synes faktisk ikke det er helt fair bare at konkludere at alt er dårligt. Ikke alle skriver om deres sexkøb herinde.

men der er sikkert også mange kunder som ikke kender dette forum 

bare fordi hun har kunder behøver det jo ikke være glade kunder - hvis de alle er første gangs kunder og ikke kommer igen.

det ved du jo ikke noget om  (du kender hende jo ikke, vel :) )- og jeg ved det heller ikke !

men det ser ud til at mange ikke lige frem er overbevidste om hendes kundeservice 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tager hende ikke i forsvar overhovedet, men folk der ikke har mødt hende kan jo ikke vide om hun er et match eller ej. Syntes ikke man skal skrive grimt om folk man ikke har mødt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, for 34 minutter siden:

men der er sikkert også mange kunder som ikke kender dette forum 

Præcis, så skal vi ikke lade være med at dømme hende på forhånd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Jeg tager hende ikke i forsvar overhovedet, men folk der ikke har mødt hende kan jo ikke vide om hun er et match eller ej. Syntes ikke man skal skrive grimt om folk man ikke har mødt.

Har du mødt hende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 10 timer siden:

Den anden dag fortalte min ven mig om et pizzeria i Aarhus, som havde behandlet ham rigtig dårligt og blev ved med at lave fejl i bestillingerne. Det samme kunne jeg se på Facebook-anmeldelserne. Jeg svor ellers, at jeg aldrig ville sætte mine fødder der, men jeg kan nu se, at jeg tager helt fejl og lige skal vente og se, om pizzeriaet og jeg er et match.... Sikke noget vrøvl. Hvis luderen ikke kan finde ud af at være luder, så skal luderen ikke være luder. Luderen er IKKE vores kæreste - vi har BETALT dem for at lade sig kneppe. Det eneste der skal matches i den sammenhæng er om hun kan have mine pengesedler i sin tegnebog. Det er et fucking servicefag, I er i.

Redigeret af Tillerman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tillerman skrev, for 32 minutter siden:

Den anden dag fortalte min ven mig om et pizzeria i Aarhus, som havde behandlet ham rigtig dårligt og blev ved med at lave fejl i bestillingerne. Det samme kunne jeg se på Facebook-anmeldelserne. Jeg svor ellers, at jeg aldrig ville sætte mine fødder der, men jeg kan nu se, at jeg tager helt fejl og lige skal vente og se, om pizzeriaet og jeg er et match.... Sikke noget vrøvl. Hvis luderen ikke kan finde ud af at være luder, så skal luderen ikke være luder. Luderen er IKKE vores kæreste - vi har BETALT dem for at lade sig kneppe. Det eneste der skal matches i den sammenhæng er om hun kan have mine pengesedler i sin tegnebog. Det er et fucking servicefag, I er i.

Man lader jo bare være med at besøge den pågældende butik. Svære er det vel ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke set en positiv anmeldelse af Foxy. Det får mig ikke til at dømme Foxy som person, men det får mig til at vurdere Foxy som professionel. Det er nogenlude ideen med at have et forum, som dette, med mulighed for anmeldelser. Der er en lille (bitte) mulighed for at dem der har haft en positiv oplevelse, af en eller anden grund, ikke vil dele det med andre. Men chancen er for lille for mig. Hvis ingen må vurderes negativt, må ingen vurderes positivt. Sådan er det heldigvis ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 10 timer siden:

Man lader jo bare være med at besøge den pågældende butik. Svære er det vel ikke. 

og på samme måde med hende her ik ?

og det er det vores forum er til for - at advarer mod dårlig service og skrive positivt om dem som levere varen !

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, for 39 minutter siden:

og på samme måde med hende her ik ?

og det er det vores forum er til for - at advarer mod dårlig service og skrive positivt om dem som levere varen !

Det benægtet jeg skam heller ikke.

Og jeg snakker ikke om den lokale pizzaria.

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har for mange år siden besøgt Foxy på Silkeborgvej og aldrig har jeg været så skuffet. Der var ingen indlevelse overhovedet. Da vi rodede rundt i sengen, havde hun mere travlt med at svare på sms-beskeder. Så jeg synes der er meget hold i de dårlige anmeldelser der er af hende herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 25.4.2021 at 19:12:

Jeg har besøgt hende men skrev aldrig en anmeldelse så den kommer her og fylder ikke meget.

Flot pige men herfra gik det ned af. Skrækkelig oplevelse. Kommer aldrig igen.

Redigeret af fyr9000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
fyr9000 skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har besøgt hende men skrev aldrig en anmeldelse så den kommer her og fylder ikke meget.

Flot pige men herfra gik det ned af. Skrækkelig oplevelse. Kommer aldrig igen.

Tak men altid godt de danske Gp'er forsvar hende, de har øjensynligt ikke andet at lave :huh: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså jeg har faktisk haft en rimelig fræk oplevelse med hende den ene gang jeg har mødt hende.
Hun kan godt virke ret strid først, men med lidt komplimenter og høflig tone fik piben en mere fræk og imødekommende lyd.

Jeg ville egentlig ikke være super bekymret for at møde hende igen hvis det var :)
Men har dog holdt mig i skindet jf. de mange negative anmeldelser siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 25.4.2021 at 21:26:

Det er lige præcis derfor vi har dette site - så behøver vi ikke alle - prøve alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Jeg skrev en enkelt sms for dog år siden, hvortil hun sendte en Sviner :huh:

Jeg spurgte blot hvor, ja danske Gp'er skal man ikk forstyrre unødigt  :P

I samler blot på tilfredse kunder, måske ikke noget at sige til danske mænd besøger udlandske piger :huh:

Mange af dem er vendelig og søde og til langt lavere pris, slut prut finale til Danmark :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bent larsen skrev, den 22/10/2019 at 18:32:

https://annoncelight.dk/showad/277293

Hun går kun efter dine penge, hvis hun først får dig indfanget og du får hende betalt, vil hun overhovedet ikke leve op til de ydelser hun lover i annoncen. Dette er virkelig en nitte, hvor du kun kan blive skuffet.

Jeg har ingen erfarring.med fysisk kontakt med hende,men jeg havde lidt SMS kontakt, og hendes adfærd der, eller hendes sprog - kommenderende tiltalte mig ikke ,så ingen besøg

kuns

sercicesboy Hobro

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, den 11.4.2021 at 14:21:

Besøgte hende for en del år siden i Støvring, men gik igen da hun var sur og tvær. 

Hun fik pengene og skiftede så total humør og pludselig var alt et problem. 

Det endte med at jeg tog mine penge - minus 100 kr - og gik igen. 

En meget underlig pige, og jeg kan huske at jeg tænkte at hun godt kunne få rodet sig ud i nogle alvorlige problemer, med den opførsel. 

Fik istede et skønt besøg hos Frodig Ida 10 min senere. 

Hun kører under nyt navn nu

Vixen

https://annoncelight.dk/showad/354078

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det utroligt, at hun bliver ved. 

Efter hvad jeg har læst og erindre, så er det her vist hende 4 navn siden starten i Aalborg for over 18 år siden. ( dengang var hun vist faktisk både fræk og serviceminded) men det gik hurtigt over de sidste 12 år har jeg kun læst og hørt dårligt om hende.. Men der må jo være nogen der hopper på den 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Utilregnlig
Pite skrev, for 37 minutter siden:

Har dog ikke været så snu, at få nye billeder på

Hvilket fortæller alt men mon der ikke snart kommer et shit storm fra hendes veninder :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PFP

Jeg har mødt Vixen i Vanløse.

Dejlig dame. Lækker, flotte bryster, kønt ansigt, ben og røv er noget af det frækkeste.

Jeg kan slet ikke genkende noget af ovennævnte. Hun er meget direkte i sin kommunikation både med sms men også når du ringer hende op. Fedt, der er ikke noget at være i tvivl om. Hun leverer til fulde den ydelse du har betalt for. Længere er den ikke,

Jeg syntes det var superlækkert at tage hende i alle de forskelige stillinge. Hun er klart i top af de GP’er jeg har besøgt. Venter kun på hun dukker op igen, da hun ikke er på så ofte. Hun er ventetiden værd.

Ærgerligt at læse så mange har dårlige oplevelser med den skønne kvinde. Det er som med så meget andet en smagssag. Hun er klart en af mine favoritter. Håber snart at opleve hende igen.

Så hvis i kan lide en person der kommunikerer direkte og yder en førsteklasses oplevelse, så tøv ikke når hun er på. KOM AFSTED

Del dette indlæg

Link til indlæg
PFP skrev, for 12 timer siden:

Jeg har mødt Vixen i Vanløse.

Dejlig dame. Lækker, flotte bryster, kønt ansigt, ben og røv er noget af det frækkeste.

Jeg kan slet ikke genkende noget af ovennævnte. Hun er meget direkte i sin kommunikation både med sms men også når du ringer hende op. Fedt, der er ikke noget at være i tvivl om. Hun leverer til fulde den ydelse du har betalt for. Længere er den ikke,

Jeg syntes det var superlækkert at tage hende i alle de forskelige stillinge. Hun er klart i top af de GP’er jeg har besøgt. Venter kun på hun dukker op igen, da hun ikke er på så ofte. Hun er ventetiden værd.

Ærgerligt at læse så mange har dårlige oplevelser med den skønne kvinde. Det er som med så meget andet en smagssag. Hun er klart en af mine favoritter. Håber snart at opleve hende igen.

Så hvis i kan lide en person der kommunikerer direkte og yder en førsteklasses oplevelse, så tøv ikke når hun er på. KOM AFSTED

Jeg tvivler på, at en enkelt positiv oplevelse, kan opveje de hundredevis dårlige, hun har :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...