Hop til indhold
Guest Bent larsen

Foxy. Elendig service.

Recommended Posts

Guest Bent larsen

https://annoncelight.dk/showad/277293

Hun går kun efter dine penge, hvis hun først får dig indfanget og du får hende betalt, vil hun overhovedet ikke leve op til de ydelser hun lover i annoncen. Dette er virkelig en nitte, hvor du kun kan blive skuffet.

Redigeret af Bent larsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Men synes det  er da flot hun bliver ved med at kæmpe. Selv med alle de dårlig anmeldelse der er på hende. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde ellers lige besluttet mig for at jeg ville besøge hende da hun er i Århus i aften..godt jeg lige så den her tråd..så jeg finder en anden

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 1 time siden:

Ja, Foxy har godt nok fået mange dårlige og uheldige anmeldelser!

Og vist ikke én eneste god!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Valderrama

Forstår da ikke at der findes brugere herinde der bare overvejer et besøg, kan ikke finde 1 eneste positiv oplevelse der. 
Søger altid herinde inden et besøg og er sjældent blevet vildt skuffet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bent larsen

Puha. Det var godt at høre, at jeg ikke er den eneste, der har oplevet hendes uvillighed og kulde efter, at der er afregnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheFirstOne

Har haft samme oplevelse...

Hun var sød og smilende til pengene havde skiftet hænder, derefter blev det den mest ligegyldige omgang sex man kan forestille sig, og den time jeg havde betalt for, blev pludseligt til en halv, så måtte jeg lige få den sidste halve time på et andet tidspunkt. 

Gæt selv hvordan det lød i telefonen da jeg ringede for at få en tid til den sidste halve time.... ja, det blev kun til det ene besøg, og aldrig mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er tidligere anmeldt. Og aldrig for noget godt. Utrolig at hun er heldig med at levere så dårlig en service og finde kunder. HOLD JER VÆK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Synes næsten hun skulle en buket tidsler. For hun stadig kæmpe efter alle de år . Og stadig tror på det 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende for en del år siden i Støvring, men gik igen da hun var sur og tvær. 

Hun fik pengene og skiftede så total humør og pludselig var alt et problem. 

Det endte med at jeg tog mine penge - minus 100 kr - og gik igen. 

En meget underlig pige, og jeg kan huske at jeg tænkte at hun godt kunne få rodet sig ud i nogle alvorlige problemer, med den opførsel. 

Fik istede et skønt besøg hos Frodig Ida 10 min senere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rebellen
AalborgLook skrev, for 16 minutter siden:

Besøgte hende for en del år siden i Støvring, men gik igen da hun var sur og tvær. 

Hun fik pengene og skiftede så total humør og pludselig var alt et problem. 

Det endte med at jeg tog mine penge - minus 100 kr - og gik igen. 

En meget underlig pige, og jeg kan huske at jeg tænkte at hun godt kunne få rodet sig ud i nogle alvorlige problemer, med den opførsel. 

Fik istede et skønt besøg hos Frodig Ida 10 min senere. 

Frodige Ida er dejlig <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bent larsen skrev, den 22/10/2019 at 18:32:

https://annoncelight.dk/showad/277293

Hun går kun efter dine penge, hvis hun først får dig indfanget og du får hende betalt, vil hun overhovedet ikke leve op til de ydelser hun lover i annoncen. Dette er virkelig en nitte, hvor du kun kan blive skuffet.

Jeg havde en dialog på SMS med hende noget tid siden, - jeg havde ikke læst anmeldelserne af hende herinde,men vi kom op og diskuttere på SMS, så tænkte jeg, det bliver ikke en god oplevelse, så jeg fandt noget andet

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, den 11.4.2021 at 12:53:

Fatter ikke pussygalores har taget hende ind  i deres ellers super gode klinik. 

Muligvis kender de ikke til pigens dårlige anmeldelser men evt hvis man tagger dem herinde så ved de hvad de skal forholde sig til.. 

@Pussy Galores

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Muligvis kender de ikke til pigens dårlige anmeldelser men evt hvis man tagger dem herinde så ved de hvad de skal forholde sig til.. 

@Pussy Galores

Foxy har mega mange dårlige anmeldelser herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen

Som skrevet på en anden tråd, også kommenteret af den samme bruger, så har vi på PG ikke modtaget nogen klager eller dårlige anmeldelser af Foxy. 
Skulle det være tilfælde vil vi naturligvis tage det alvorligt. Indtil videre vil vi ikke stoppe samarbejdet med en pige på baggrund at tidligere anmeldelser.

Kram PG ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak, drenge. Jeg havde netop overvejet, at besøge Foxy på PussyGalores, men kontrollerede hende herinde. Heldigvis. Skulle ikke være den mand, som betaler 2100 kr for en dårlig oplevelse - dem kan man altid finde (gratis). Ærgeligt sådanne en kvinde ikke finder sig et arbejde, som hun kan være i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MagnumXXX skrev, for 2 timer siden:

Tak, drenge. Jeg havde netop overvejet, at besøge Foxy på PussyGalores, men kontrollerede hende herinde. Heldigvis. Skulle ikke være den mand, som betaler 2100 kr for en dårlig oplevelse - dem kan man altid finde (gratis). Ærgeligt sådanne en kvinde ikke finder sig et arbejde, som hun kan være i.

Hvorfor kommentér på en gp du ikke har mødt? Måske præcis i 2 er et match.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 29 minutter siden:

Hvorfor kommentér på en gp du ikke har mødt? Måske præcis i 2 er et match.

Manden er tydeligvis glad for at have sparet sig en 2100kr lorteoplevelse ved at bruge Forum.  
Hvorfor kommentere du på en anmeldelse der intet har med dig at gøre? Igen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DETH skrev, for 5 minutter siden:

Manden er tydeligvis glad for at have sparet sig en 2100kr lorteoplevelse ved at bruge Forum.  
Hvorfor kommentere du på en anmeldelse der intet har med dig at gøre? Igen? 

Der er en magisk knappe herinde der gør at du er fri for at læse mine opslag da de åbenlyst går dig på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Der er en magisk knappe herinde der gør at du er fri for at læse mine opslag da de åbenlyst går dig på.

Havde der været en magisk knap der gav en forklaring på hvad du mener at dine bitter nedladende indlæg bidrager med ville jeg have trykket på den først. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...