Hop til indhold
Kim Madsen

Mor og datter sex

Recommended Posts

Har lige mødt en kvinde i min alder gruppe og vi svinger utroligt godt sammen og i det sexsuelle.

Dog har hun en dejlig datter 21 år der bo hjemme som er ligeså utrolig lækker.

En morgen efter en go bolletur med moren gennem natten bemærkede jeg da jeg stod i badet at datteren beluret mig nøgen og pillede sig i fissen og på brysterne foran mig. Hun sagde hun ikke kunne holde op med at tænke på mig og ville gerne bolle med mig.

Da jeg blev nået forbløffet og tændt aftale vi at mødes en morgen kl 4 og bolle sammen på hendes værelse.

Da jeg sneg mig ind på hendes værelse havde hun tændt sterinlys og var helt nøgen på sengen.

Hun fortalt mig hun smug lyttede til hendes mor og mit sexeri og ville gern mærke hvordan man blev tilfredstilet.

Da hun var på p-piller fik hun den med fuld skrue og creampie i missen.

Aldrig så dejligt  før har prøvet en familie sex pakke både med mor og datter.

Vi har senere boller samnen både datrer og mor sammen uden nogen indvendinger da moren er ret åben og glad for at jeg viste datter go sex.

Har andre oplevet dette og hvad gør man mere i et sådanne forhold for at holde liv et begge kvinders sexlyster.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oh ja, det sker hver dag her ovre i skoven. Mor-datter, mor-mormor etc. Og det begynder altid med at de kigger på mig i bad. Så det kender jeg godt.

Hvad man skal gøre for at holde det i liv? Bliv ved med at tage bad, alle mulige steder og tider. Så kommer de, som fluer til lort, som hvepse til cola...

Men jeg er blevet træt nu, så ingen mer bad for mig. Jeg banker hul på isen i søen og hopper i med tøj på - to gange om året. Det er tilstrækkeligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige til de hedengangne grå sider i rapport, alt hvad de skrev på de sider fik jeg også oplevet da jeg fik alle adresser fra rapport så jeg kunne besøge alle de fiktive personer fra historierne, nå nu vil jeg finde en helt igennem super lækker tøs på 17 som vil kneppe med mig hele formiddagen og om eftermiddagen så knepper jeg hendes søster på 16. Nåh nej jeg går bare i seng og sover min skønheds søvn og tænker på alle de smukke unge piger der ønsker sex med en gammel mand som mig ( de står i kø uden for min gadedør ) så måske skriver jeg hvis jeg skal bruge noget hjælp, er ikke sikker på at jeg kan klare mere end 15-20 stykker over de næste par dage, god dag der ude og skriv hvis i har samme problem, så må vi jo lave en klub hvor alle tøserne kan komme forbi når det klør i fissen.

Nej bare glem det det er nemlig også bare en god historie

Kim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VDI

Jeg kender det alt for godt. 
Det startede med moderen, som er en 41 årlig MILF der er som skåret af den bedste fantasi. Vild og hungrende efter at tilfredsstille mig døgnet rundt. 
Ligesom trådstarter oplevede det, stod først den ene datter og lurede på mig i badet, ......dagen efter var det datter nr. 2,

Sønnen begyndte også at lure.

Det tog vildt overhånd da naboen og bedstemoren også begyndte at lure, så nu tager jeg udelukkende bad derhjemme.

Redigeret af VDI

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest påfuglen

Jeg er ret sikker på at jeg har set den film for ikke så længe siden :D

Men dejligt skriv, uanset om det er fantasi eller real, jeg blev da lidt små liderlig af det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 11 timer siden:

Har andre oplevet dette og hvad gør man mere i et sådanne forhold for at holde liv et begge kvinders sexlyster.

Faktisk ja, da jeg vsr helt ung kikkede jeg efter er flot og dejlig pige  men det lykkedes aldrig :( 

En ca. 10 år ældre kammerat skorrede moren, som var lige så flot og smuk, jeg tror hun have fået datteren tidligt, så gammel var hun heller ikke, og ja han lavede det samme som trådstarter ;) og jeg var grøn af misundelse :angry:

Det du gør videre i det her er, at du invitere mig med hjem og så kan vi hygge alle 4 :P jeg skriver naturligvis en lille beretning så de andre læsere kan se at historien er ægte ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
VDI skrev, for 7 timer siden:

Jeg kender det alt for godt. 
Det startede med moderen, som er en 41 årlig MILF der er som skåret af den bedste fantasi. Vild og hungrende efter at tilfredsstille mig døgnet rundt. 
Ligesom trådstarter oplevede det, stod først den ene datter og lurede på mig i badet, ......dagen efter var det datter nr. 2,

Sønnen begyndte også at lure.

Det tog vildt overhånd da naboen og bedstemoren også begyndte at lure, så nu tager jeg udelukkende bad derhjemme.

Hmmm, du tror ikke, at den 41-årige milf havde en tvillingsøster, der upåagtet kunne afløse med passende intervaller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 timer siden:

Når der er nok nogle drenge der har ligget og leget med lommelygte og læst week-end sex under dynen i nat hva?:D

Har I ikke hørt at i skal ligge med hænderne foldet over dynen? og sove?:D

Weekend Sex? Hold da helt op! Du må utroligt nok være endnu ældre end mig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Hey jeg kan altså godt huske dengang man kunne trække den slags i nogle automater :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, Lige nu:

Hey jeg kan altså godt huske dengang man kunne trække den slags i nogle automater :huh:

Så er du altså også gammel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Så er du altså også gammel.

Nope men fik nok interesse for den slags, før end at jeg kunne nå op og smide penge i automaten :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
Lady Cherie skrev, for 4 timer siden:

Når der er nok nogle drenge der har ligget og leget med lommelygte og læst week-end sex under dynen i nat hva?:D

Har I ikke hørt at i skal ligge med hænderne foldet over dynen? og sove?:D

De eneste steder hænderne skal foldes er på baghovedet af pigen der er igang med det bedste blowjob 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VDI
Borende X skrev, for 1 time siden:

Hmmm, du tror ikke, at den 41-årige milf havde en tvillingsøster, der upåagtet kunne afløse med passende intervaller?

Risikoen for at hun også har en hær af lurere omkring sig, er for stor til at jeg tør begive mig ud i det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Runaldo skrev, for 7 timer siden:

De eneste steder hænderne skal foldes er på baghovedet af pigen der er igang med det bedste blowjob 

Hva' med søndag i kirken? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 20 minutter siden:

Jeg er ret sikker på at TS taler sandt. For jeg har lige set det på redtube.com 

Som alle andre spørger: Link? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender det godt. Min kæreste har tre døtre på 17 og svigermor er kun 50. De vil allesammen hele tiden. Jeg hader weekender! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Borende X skrev, for 18 timer siden:

Hvis jeg ikke husket galt, så er Hexen @Lady Cherie103 år:rolleyes:, så ja hun er nok ældre end dig @Borende X;)´hehe

Nå det så er sagt, sad jeg en dag og så en udsendelse der hedder "Street Wet" on en dyrlæge der filantropisk og uden penge hjælper hjemløses dyr (respekt for det!) han mødte en veteran og spurgte om han havde børn. 5 stk. var svaret, med hans eks. kone og hendes tvillingesøster, han hævdede at de havde snydt han en nat og havde bytte mellem første og anden runde, hvilket havde medført et sæt tvillinger og et sæt trillinger!!! undfanget samme nat:eek:, såee hvem ved ...:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...