Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Miller's Crossing skrev, for 4 minutter siden:

Ændret navn til Filippa. 

Skal jeg da også besøge Filippa hurtigst muligt i det nye år..

Tak for info Miller - sjovt med de navneskift.. Nå men så er det nu Filippa - der er på - must try - listen..:D har haft en aftale med A der blev aflyst pga. snue - og har så ikke fået samlet op pga. travlhed.:P. Men hold nu op - pigebarnet Filippa - vi skal ses - START 2020..:biggrin:

Skrevet

Er ikk vild med hendes nye navn :) 

men for s...... jeg savner en times tid med hende. Som I tidligere har nævnt. Hun er netop den unge kvinde som hvis man så hende på gaden, jobbet eller lign. ville stå kny i hjørnet og trække kraven op og blive små dirty i sit inderste ved tanker om engang at kunne kneppe en kvinde som hende. :D - og så kanomanden sgu netop gøre det ...... f.... hun er dejlig. 

(Min personlige nr. 1 som dog lige har skubbet Filippa ned til en 1a er mit nylige møde med Magnolie .. suk) 

så jeg er så tyk bag ørene at jeg tumler rundt til een af dem dukker op i Aalborg eller Aarhus ....

godt nytår drenge og tak for de gode hint fra jer ;) 

Skrevet
marcellino skrev, den 29/12/2019 at 11:43:

Er ikk vild med hendes nye navn :) 

men for s...... jeg savner en times tid med hende. Som I tidligere har nævnt. Hun er netop den unge kvinde som hvis man så hende på gaden, jobbet eller lign. ville stå kny i hjørnet og trække kraven op og blive små dirty i sit inderste ved tanker om engang at kunne kneppe en kvinde som hende. :D - og så kanomanden sgu netop gøre det ...... f.... hun er dejlig. 

(Min personlige nr. 1 som dog lige har skubbet Filippa ned til en 1a er mit nylige møde med Magnolie .. suk) 

så jeg er så tyk bag ørene at jeg tumler rundt til een af dem dukker op i Aalborg eller Aarhus ....

godt nytår drenge og tak for de gode hint fra jer ;) 

Expo ... jeg har skrevet til dig ;) 

Skrevet

Tak for info, vedr. navneskiftet - kan kun gentage mig selv: 

Hvor er I dog priviligeret på Sjælland, ift. Skønheder.

Skal simpelthen have besøgt denne skønhed snart.

Godt nytår.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.