Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Expo
Miller's Crossing skrev, for 4 minutter siden:

Ændret navn til Filippa. 

Skal jeg da også besøge Filippa hurtigst muligt i det nye år..

Tak for info Miller - sjovt med de navneskift.. Nå men så er det nu Filippa - der er på - must try - listen..:D har haft en aftale med A der blev aflyst pga. snue - og har så ikke fået samlet op pga. travlhed.:P. Men hold nu op - pigebarnet Filippa - vi skal ses - START 2020..:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikk vild med hendes nye navn :) 

men for s...... jeg savner en times tid med hende. Som I tidligere har nævnt. Hun er netop den unge kvinde som hvis man så hende på gaden, jobbet eller lign. ville stå kny i hjørnet og trække kraven op og blive små dirty i sit inderste ved tanker om engang at kunne kneppe en kvinde som hende. :D - og så kanomanden sgu netop gøre det ...... f.... hun er dejlig. 

(Min personlige nr. 1 som dog lige har skubbet Filippa ned til en 1a er mit nylige møde med Magnolie .. suk) 

så jeg er så tyk bag ørene at jeg tumler rundt til een af dem dukker op i Aalborg eller Aarhus ....

godt nytår drenge og tak for de gode hint fra jer ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, den 29/12/2019 at 11:43:

Er ikk vild med hendes nye navn :) 

men for s...... jeg savner en times tid med hende. Som I tidligere har nævnt. Hun er netop den unge kvinde som hvis man så hende på gaden, jobbet eller lign. ville stå kny i hjørnet og trække kraven op og blive små dirty i sit inderste ved tanker om engang at kunne kneppe en kvinde som hende. :D - og så kanomanden sgu netop gøre det ...... f.... hun er dejlig. 

(Min personlige nr. 1 som dog lige har skubbet Filippa ned til en 1a er mit nylige møde med Magnolie .. suk) 

så jeg er så tyk bag ørene at jeg tumler rundt til een af dem dukker op i Aalborg eller Aarhus ....

godt nytår drenge og tak for de gode hint fra jer ;) 

Expo ... jeg har skrevet til dig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info, vedr. navneskiftet - kan kun gentage mig selv: 

Hvor er I dog priviligeret på Sjælland, ift. Skønheder.

Skal simpelthen have besøgt denne skønhed snart.

Godt nytår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...