Hop til indhold

Recommended Posts

Ny thaipige i Skive

Overskriften er fra AnnonceLight, og drejer sig om Kim, en 32 årig thaikvinde som i længere tid periodevis har arbejdet på en klinik i Hobro, og da hun flere gange har fået positive anmeldelser her på siden, besluttede jeg at besøge hende på den klinik midt i Skive by, hvor hun for tiden arbejder. Hun er lille, slank og køn som hendes ægte billeder i annoncen viser. Det viste sig at hendes mindstepris er 800kr og for de penge kunne man få en halv times massage mm, men desværre var begge massagerum i klinikken uopvarmede og hunde hamrende kolde, så jeg tvivler på at ret mange kunne se nogen mening i at ligge der med bar røv i en halv time. Jeg var vel når det kommer til stykket, egentlig først og fremmest kommet for at få noget fisse, og hvis en ret laber ung dame som hende ville levere det, så ville det projekt nok kunne afvikles forholdsvis hurtigt - altså inden kulden blev et helbredsmæssigt problem. Det kunne vistnok godt lade sig gøre, men prisen for de få kolde minutter ville stadigvæk være 800 kr, og det kalder jeg optrækkeri, og sagde farvel og tak. Jeg ved ikke hvad meningen er med at indrette massageklinik i et frysehus??

https://annoncelight.dk/showad/273088

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Har forsøgt at ringe / sende beskeder til hende rigtig mange gange idag. Fik at vide at der ingen forbindelse er til mobilen. Men da jeg læste GL stoffer indlæg, tænkte jeg at jeg måske har været heldig. Og har stoppet mit forsøg på at få kontakt til hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

800 for sex er da fint. Pigen gør ikke prisen op baseret på tiden, når det drejer sig om sex, men baseret på at hun giver dig adgang til sin krop. Det finder jeg yderst fair. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Godt nok synd hvis hun er endt i nogle dårlige lokaler, hun er absolut i min top 2 over bedst thai oplevelser, slank, flot kvinde der giver alt hvad man kan ønske sig. Tager gerne forbi hvis jeg kommer til Skive, skal nok få varmen sammen med hende :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 22.10.2019 at 08:25:

800 for sex er da fint. Pigen gør ikke prisen op baseret på tiden, når det drejer sig om sex, men baseret på at hun giver dig adgang til sin krop. Det finder jeg yderst fair. 

Du skriver at 800 kr er en fair pris - der har i lang tid dagligt været flere tilbud i Aalborg som sælger 15 minutter/400 kr. Der er nogen af os som tager hensyn til at 20 kr er mere værd end 10 kr - det gør du så ikke, og jeg håber at det er fordi at det har du ikke behov for. 

Redigeret af GLstodder

Del dette indlæg


Link til indlæg
GLstodder skrev, for 31 minutter siden:

Du skriver at 800 kr er en fair pris - der har i lang tid dagligt været flere tilbud i Aalborg som sælger 15 minutter/400 kr. Der er nogen af os som tager hensyn til at 20 kr er mere værd end 10 kr - det gør du så ikke, og jeg håber at det er fordi at det har du ikke behov for. 

Der der ejer grisen sætter prisen :) 

400= 15 min; 800=30 minutter. At hun så ikke vil sælge 15 minutter er jo hendes valg ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der også, og vil godt give dig ret i at der var meget koldt, men hun opvejede det nemt med hendes stramme fisse ;)

Vil dog sige at butikken i frederiksgade trænger til en grundig rengøring...især en dør hvor der er klart aftryk af hænder med et eller andet på......og da mutter kan træffes i Viborg nu har jeg ikke været der længe ;)  Kim er vidst i Hadsund nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Ringede til Kim forleden morgen, for at høre om hun var ledig, så vil jeg komme forbi.  Hun  sagde først at jeg kunne komme om 1 time. Der derefter sende en besked at jeg godt kunne komme med det samme.  Da jeg kom var hun ikke til stede, men mutter sagde at hun vil komme  om lidt og om jeg vil have en 0,5 eller 1 time med Kim jeg valgte 1 time og fik at vide at jeg kunne lægge mig, så vil Kim komme om lidt. Mutter kom selv og startede med massage, tænkte at Kim nok kom og overtog om lidt. Da der var gået 10 min. Spurgte jeg til Kim, fik at vide at mutter ikke anede om hun kom. Jeg stoppede og tog tøj på og gik. 

Sendte en besked til Kim og spurgte hvorfor hun skriver at hun er klar, når hun ikke er kommet til stedet endnu. Får besked af hende at hun kommer om 1 time og at jeg gerne må komme igen. Siger nej tak. Lidt senere skriver hun at nu er der 3 piger på vej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik også behandling, at en anden dame, før Kim mødte op som aftalt :)

så jeg kan ikke genkende det du skriver! Men vi er har heldigvis også forskellig, opfattelse af tingene.. så kan kun sige at jeg var godt tilfreds, da jeg tog derfra 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Har idag været inde for at besøge Kim. Valgte at gå igen. Der var fake billeder på annoncen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fatman skrev, 1 time siden:

Har idag været inde for at besøge Kim. Valgte at gå igen. Der var fake billeder på annoncen. 

Jeg kan se hun er i Viborg nu. Hvor dan så pigen så ud , gammel, tyk, eller ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en aftale med hende her om lidt, så må vi se om der er så koldt som du siger. Har fået 1 time med fuld service til 1200 kr, som jeg synes der er billigt. Og vil sige jeg har været sammen med hende i Hadsund, som jeg absolut ikke fortryder, hun er virkelig sød og lækker;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ampere skrev, den 2.11.2019 at 09:17:

Jeg var der også, og vil godt give dig ret i at der var meget koldt, men hun opvejede det nemt med hendes stramme fisse ;)

Vil dog sige at butikken i frederiksgade trænger til en grundig rengøring...især en dør hvor der er klart aftryk af hænder med et eller andet på......og da mutter kan træffes i Viborg nu har jeg ikke været der længe ;)  Kim er vidst i Hadsund nu.

Hedder ejer ikke Fon? Der var også en thai der hed EM deroppe som kunne købes billig

Del dette indlæg


Link til indlæg
ampere skrev, den 29.2.2020 at 08:21:

Hun er dejlig stram :)  men er blevet brændt af i Viborg hvor jeg havde aftale med hende og mutter

Var der 2 piger i Skive ?

Var det så både med Fon og Kim du fik sex af 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fatman skrev, den 3.11.2019 at 21:12:

Ringede til Kim forleden morgen, for at høre om hun var ledig, så vil jeg komme forbi.  Hun  sagde først at jeg kunne komme om 1 time. Der derefter sende en besked at jeg godt kunne komme med det samme.  Da jeg kom var hun ikke til stede, men mutter sagde at hun vil komme  om lidt og om jeg vil have en 0,5 eller 1 time med Kim jeg valgte 1 time og fik at vide at jeg kunne lægge mig, så vil Kim komme om lidt. Mutter kom selv og startede med massage, tænkte at Kim nok kom og overtog om lidt. Da der var gået 10 min. Spurgte jeg til Kim, fik at vide at mutter ikke anede om hun kom. Jeg stoppede og tog tøj på og gik. 

Sendte en besked til Kim og spurgte hvorfor hun skriver at hun er klar, når hun ikke er kommet til stedet endnu. Får besked af hende at hun kommer om 1 time og at jeg gerne må komme igen. Siger nej tak. Lidt senere skriver hun at nu er der 3 piger på vej

Når du skriver mutter selv startede.. Var det så Fon du mener 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ampere skrev, den 2.11.2019 at 09:17:

Jeg var der også, og vil godt give dig ret i at der var meget koldt, men hun opvejede det nemt med hendes stramme fisse ;)

Vil dog sige at butikken i frederiksgade trænger til en grundig rengøring...især en dør hvor der er klart aftryk af hænder med et eller andet på......og da mutter kan træffes i Viborg nu har jeg ikke været der længe ;)  Kim er vidst i Hadsund nu.

Er det hende Kim Lee der også havde klinik i Skive du snakker om

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ole m. skrev, den 11.6.2020 at 08:57:

Fon, der ejer Tonkuun i Frederiksgade i Skive har jo også bordel forklædt som massage i Viborg, så de er nok lidt på skift

Kan man bare møde op på klinikken i Skive og spørge ind til ekstra services, eller er der nogen der har et tlf nummer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evst skrev, den 18.6.2020 at 14:40:

Kan man bare møde op på klinikken i Skive og spørge ind til ekstra services, eller er der nogen der har et tlf nummer?

Bedst succes ved bare at gå ind. De kan være lidt ustabile med aftaler på telefon. Og Mutter er også at finde igen på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså hvis Kim fra Hadsund og Hobro er der og man har en aftale med hende, så held og lykke hun svigter 8 ud af 10 gange, jeg har selv utallige gange fået en lang næse af hende både da hun var i Hadsund og Hobro, hende gider jeg ikke bruge 1 sec på, og hun fatter intet af at man bliver en smule irriteret over hun ikke holder tiderne... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alpin skrev, for 5 timer siden:

Bedst succes ved bare at gå ind. De kan være lidt ustabile med aftaler på telefon. Og Mutter er også at finde igen på stedet.

ja hun er vist tilbage igen en del tider...    Alpin... Har du haft sex med mutter / Fon derinde ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, 1 time siden:

Altså hvis Kim fra Hadsund og Hobro er der og man har en aftale med hende, så held og lykke hun svigter 8 ud af 10 gange, jeg har selv utallige gange fået en lang næse af hende både da hun var i Hadsund og Hobro, hende gider jeg ikke bruge 1 sec på, og hun fatter intet af at man bliver en smule irriteret over hun ikke holder tiderne... 

Hvor er det helt du mener hende Kim skulle være ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...