Guest Besse Skrevet 21. Oktober, 2019 Er der nogen der ved hvordan vores dejlige Gina Faith har det. Vil meget gerne i kontakt med henne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 22. Oktober, 2019 Det ved jeg desværre ikke, men jeg er også en af dem, der savner hende. Jeg har aldrig oplevet en glædespige, der var så nærværende som hende. Man følte sig nærmest i Paradis i hendes selskab, hun var altid 100% til stede, det var altid en fornøjelse at besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Besse Skrevet 23. Oktober, 2019 Helt enig. Ja det var altid en fornøjelse at besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gasmanden 30 Skrevet 29. Juni, 2020 Gina Faith var en fantastisk GFE - hun fandt sammen med en kunde, trak sig fra branchen ( de er stadigvæk sammen på 5 -6 år) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 29. Juni, 2020 Gasmanden skrev, for 18 minutter siden: Gina Faith var en fantastisk GFE - hun fandt sammen med en kunde, trak sig fra branchen ( de er stadigvæk sammen på 5 -6 år) Og det betyder sikkert at hun ikke har lyst til at blive kontaktet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg