Hop til indhold
Bukkake

Hvor mange facials om dagen

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Mænd  er  velkomne  til at  komme  ud over  mit  ansigt... dog  de  færreste  der  benytter  sig  af  den  mulighed 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Nemtøs skrev, for 56 minutter siden:

Mænd  er  velkomne  til at  komme  ud over  mit  ansigt... dog  de  færreste  der  benytter  sig  af  den  mulighed 

Det forstår jeg ikke...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
WhoKnowsWhat skrev, for 59 minutter siden:

Det forstår jeg ikke...

Det  gør  jeg  heller  ikke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Det kræver jo nok at man er lidt vågen og har planlagt det lidt. Hvis man er helt væk lige før det sker, så kommer man vel bare hvor man kommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Lauersen skrev, for 34 minutter siden:

Det kræver jo nok at man er lidt vågen og har planlagt det lidt. Hvis man er helt væk lige før det sker, så kommer man vel bare hvor man kommer.

Jaaa....kommunikation må være det optimale :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Liv skrev, for 3 timer siden:

Hos mig sker det måske en gang hvert andet år, ved et uheld ;) 

Ja det kan jo være svært at styre en vild pjovert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 3 timer siden:

Hos mig sker det måske en gang hvert andet år, ved et uheld ;) 

Det er måske én af de få gange du ikke når at dukke dig? :lol:

Spøg til side...... Forstår jeg faktisk godt.. Det med først at trække sig ud, af med kondomet og så skal begynde at hive i dilleren tager lidt af den fede fornemmelse synes jeg..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fyr33
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

En løsning jeg ville vælge ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 15 timer siden:

Du er da en rigtig frækkert, find nu tid til at komme til Kbh.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Katfisk

Jeg kommer primært på de gode gamle bordeller (Citygirls, Romantica, Pussygalores etc), og der er jeg aldrig kommet i fjæset på nogle af pigerne. På Seductiongirls fik jeg dog engang for en del år siden spulet mig selv i næsen ved et uheld under en omgang spansk med en vældig sød barmfager ungpige i mit forsøg på at være galant.......men det var nu mere morsomt end frækt. 

Redigeret af Katfisk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er hel klart en fetish, dvs manden tænder på det. Nogle gange er jeg i humør til det, men jeg kan bedre lide følelsen af at fyre den af i fissen, røven eller munden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 20/10/2019 at 08:33:

IMG_1914.PNG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må ærligt indrømme at tømme magasinet i et gummi hylster er sgu ikke den fedeste fornemmelse, hellere ud i nogenlunde tid, af med gummidyret, og ind i den varme frække mund.

før ville jeg egentlig helst selv rykke den af lige inden udløsning. men nu er jeg overladt i andres hænder og mund. følelsen af ikke selv at kunne kontrollere når man kommer, eller hvor ( bryst/ansigt/mund ) er enorm fræk. og overraskende nok har mange taget det som en snack :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Don T skrev, for 1 minut siden:

Vi kan da ikke have at @Nemtøs mangler ansigtscreme, det må vi da gøre noget ved ;)

Sperm  skulle  være  opstrammende  for  huden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Sperm  skulle  være  opstrammende  for  huden 

Så er det vel egentlig dig der burde betale os :D

Men ok det er win-win for begge parter :P

Redigeret af Don T
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 56 minutter siden:

Lyder som noget en mand har regnet ud...

Det er ganske vist...... ;);) 

<<Sæd godt mod rynker

Det gøres hermed vitterligt. Sæd indeholder et stof, som forsinker hudens ældelsesproces. Hudlæger og kosmetologer begejstrede<<

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article4437865.ece

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...