Bukkake 197 Skrevet 20. Oktober, 2019 Hvor almindeligt er det at kunden kommer i ansigtet på glædespigen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 20. Oktober, 2019 Bukkake skrev, for 17 minutter siden: Hvor almindeligt er det at kunden kommer i ansigtet på glædespigen? Hos mig sker det måske en gang hvert andet år, ved et uheld 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Oktober, 2019 Mænd er velkomne til at komme ud over mit ansigt... dog de færreste der benytter sig af den mulighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 20. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 56 minutter siden: Mænd er velkomne til at komme ud over mit ansigt... dog de færreste der benytter sig af den mulighed Det forstår jeg ikke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Oktober, 2019 WhoKnowsWhat skrev, for 59 minutter siden: Det forstår jeg ikke... Det gør jeg heller ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 20. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Mænd er velkomne til at komme ud over mit ansigt... dog de færreste der benytter sig af den mulighed Det kræver jo nok at man er lidt vågen og har planlagt det lidt. Hvis man er helt væk lige før det sker, så kommer man vel bare hvor man kommer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 20. Oktober, 2019 Lauersen skrev, for 34 minutter siden: Det kræver jo nok at man er lidt vågen og har planlagt det lidt. Hvis man er helt væk lige før det sker, så kommer man vel bare hvor man kommer. Jaaa....kommunikation må være det optimale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 20. Oktober, 2019 Liv skrev, for 3 timer siden: Hos mig sker det måske en gang hvert andet år, ved et uheld Ja det kan jo være svært at styre en vild pjovert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 988 Skrevet 20. Oktober, 2019 Liv skrev, for 3 timer siden: Hos mig sker det måske en gang hvert andet år, ved et uheld Det er måske én af de få gange du ikke når at dukke dig? Spøg til side...... Forstår jeg faktisk godt.. Det med først at trække sig ud, af med kondomet og så skal begynde at hive i dilleren tager lidt af den fede fornemmelse synes jeg.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fyr33 Skrevet 20. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 5 timer siden: Mænd er velkomne til at komme ud over mit ansigt... dog de færreste der benytter sig af den mulighed En løsning jeg ville vælge ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 20. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 15 timer siden: Mænd er velkomne til at komme ud over mit ansigt... dog de færreste der benytter sig af den mulighed Du er da en rigtig frækkert, find nu tid til at komme til Kbh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Katfisk Skrevet 20. Oktober, 2019 (edited) Jeg kommer primært på de gode gamle bordeller (Citygirls, Romantica, Pussygalores etc), og der er jeg aldrig kommet i fjæset på nogle af pigerne. På Seductiongirls fik jeg dog engang for en del år siden spulet mig selv i næsen ved et uheld under en omgang spansk med en vældig sød barmfager ungpige i mit forsøg på at være galant.......men det var nu mere morsomt end frækt. Redigeret 20. Oktober, 2019 af Katfisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alonso 65 Skrevet 21. Oktober, 2019 Det er hel klart en fetish, dvs manden tænder på det. Nogle gange er jeg i humør til det, men jeg kan bedre lide følelsen af at fyre den af i fissen, røven eller munden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 21. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, den 20/10/2019 at 08:33: Mænd er velkomne til at komme ud over mit ansigt... dog de færreste der benytter sig af den mulighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 21. Oktober, 2019 Jo smukkere ansigt, des større fornøjelsen. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 21. Oktober, 2019 Må ærligt indrømme at tømme magasinet i et gummi hylster er sgu ikke den fedeste fornemmelse, hellere ud i nogenlunde tid, af med gummidyret, og ind i den varme frække mund. før ville jeg egentlig helst selv rykke den af lige inden udløsning. men nu er jeg overladt i andres hænder og mund. følelsen af ikke selv at kunne kontrollere når man kommer, eller hvor ( bryst/ansigt/mund ) er enorm fræk. og overraskende nok har mange taget det som en snack 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 23. Oktober, 2019 Vi kan da ikke have at @Nemtøs mangler ansigtscreme, det må vi da gøre noget ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Oktober, 2019 Don T skrev, for 1 minut siden: Vi kan da ikke have at @Nemtøs mangler ansigtscreme, det må vi da gøre noget ved Sperm skulle være opstrammende for huden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 23. Oktober, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Sperm skulle være opstrammende for huden Så er det vel egentlig dig der burde betale os Men ok det er win-win for begge parter Redigeret 23. Oktober, 2019 af Don T Tilføjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 23. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Sperm skulle være opstrammende for huden Lyder som noget en mand har regnet ud... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Oktober, 2019 EksilKøbenhavner skrev, for 53 minutter siden: Lyder som noget en mand har regnet ud... Der mangler lidt forskning på området https://videnskab.dk/sporg-videnskaben/er-saed-en-god-rynkecreme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 23. Oktober, 2019 EksilKøbenhavner skrev, for 56 minutter siden: Lyder som noget en mand har regnet ud... Det er ganske vist...... <<Sæd godt mod rynker Det gøres hermed vitterligt. Sæd indeholder et stof, som forsinker hudens ældelsesproces. Hudlæger og kosmetologer begejstrede<< https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article4437865.ece 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 23. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Der mangler lidt forskning på området https://videnskab.dk/sporg-videnskaben/er-saed-en-god-rynkecreme Øvv, mit link er sjovere https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article4437865.ece 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg