Hop til indhold

thai i vejle

Featured Replies

Skrevet

Hej kunne godt tænke mig en thai massage i vejle. nogle steder der kan anbefales? det skal være uden afslutning og ikke et direkte bordel.... i orden de spørger om afslutning, men skal være et MASSAGESTED

Skrevet

tak for tilbagemeldingerne konditor :) trænger til en omgang massage, så det er det der skal være vægt på ;)

Skrevet
tak for tilbagemeldingerne konditor :) trænger til en omgang massage, så det er det der skal være vægt på ;)
Hæ, hæ, er du gået i kloster, eller sparer du blot "energien" til det forestående felttog sydpå? :lol: :lol:
Skrevet

Jeg sparer nu ingen steder, gider bare ikke det der HJ ;) regner da med, jeg kan nå forbi FKK Flensborg inden turen. Bare lige for at prøve Fkk, inden man bliver kastet ud de "store" steder. Hvor man bliver udsat for Sharks, der angriber i flok og alle mulige andre ting, Nille advarer om :)

Kloster er der helt og aldeles ingen chance for :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.