Hop til indhold

Bloddonor

Featured Replies

Skrevet

Det blod du donerede i forgårs, findes måske i en stiv pik idag. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 56 minutter siden:

Det blod du donerede i forgårs, findes måske i en stiv pik idag. 

Og hvis din egen er slatten er det måske fordi du donerede blod i forgårs...

Skrevet
Tatra skrev, for 4 minutter siden:

Og hvis din egen er slatten

Den blev slatten, efter levering af klatten 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Den blev slatten, efter levering af klatten 

Trøst dig med at sådan er det for langt de fleste....

Skrevet

Jeg ville virkeligt gerne være bloddonor, men jeg kan/må ikke. Til dels pga mit bi-job - og til dels fordi at jeg har fået fjernet et organ ( og nej det er ikke hjernen :D ). 

Jeg har fået blod, og det kan godt nok ændre ens sygdoms forløb betragteligt. Så tak til dem som donere.

Skrevet

Jeg nåede lige at komme igang som helt ung, som donor, da de regler blev indført siden, og så måtte jeg ophøre med det som en der køber sex.

Jeg ville ellers gerne yde, hvis jeg måtte, da vi som Trine er inde på, alle kan få brug for andres gavmilde blod donationer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Hmm, lader til at jeg må droppe det indtil der kommer 4 måneders tørke. Er ellers over 30 donationer (er først sprunget ud som sexkøber i år).

Skrevet
Trinetease skrev, for 10 timer siden:

Jeg ville virkeligt gerne være bloddonor, men jeg kan/må ikke. Til dels pga mit bi-job - og til dels fordi at jeg har fået fjernet et organ ( og nej det er ikke hjernen :D ). 

Jeg har fået blod, og det kan godt nok ændre ens sygdoms forløb betragteligt. Så tak til dem som donere.

Organdonor?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.