Hop til indhold
Guest Ungfyr28

Teknologiske muligheder.

Recommended Posts

Guest Ungfyr28

Jeg har det sidste stykke tid undrer mig over at i gp’er ikke gør mere brug af de muligheder en smartphone tilbyder, primært med tanke på Snapchat eller lignede.

Personligt ville jeg gerne give et “mindre” beløb, enten et engangs eller på måneds basis, for at modtage frække billeder/beskeder fra mine favoritter (ved ikke om jeg står alene med den holdning). Tænker det er en win-win, i tjener ekstra penge plus gratis reklame (hvilket jeg kan forstå ellers er ret dyrt). Selvfølgelig vil man løbe ind i nogle useriøse kunder, der prøver at få noget gratis, eller som ikke kan opretholde hvad de har betalt mod hvad de forventer at få igen. Men tænker det positive vil opveje dette. Det kan godt være jeg er blåøjet, men med lidt kreativ tænkning tror jeg i kan øge jeres indtjekning, igen taler jeg for mig selv, men synes det er ret frækt med billeder og videoer af damer man kan besøge. 

Mange af jer har jo en fantastisk unik krop, mange mænd er vilde efter!

Bare en tanke.

Redigeret af Ungfyr28

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Årsagen kan måske være, at mange bruger falske fotos fra nettet, og så vil de jo afsløre sig selv med Snapchat? ;)

Redigeret af Richard Kimble

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ungfyr28

Der har du nok fat i den lange ende :). Men jeg tænker at det er endnu et argument, for dem som har vellignende billeder, til at gøre det som der er heldigvis er mange som også har :).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Ungfyr28 skrev, for 1 minut siden:

Der har du nok fat i den lange ende :). Men jeg tænker at det er endnu et argument, for dem som har vellignende billeder, til at gøre det som der er heldigvis er mange som også har :).

Mange? Ingen. INGEN kan narre @Joey Joe Joe og @DK fyr 34 ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ungfyr28
Richard Kimble skrev, for 2 minutter siden:

Mange? Ingen. INGEN kan narre @Joey Joe Joe og @DK fyr 34 ;)

Det kan godt være at de fleste har en rynke eller to mere end på deres billeder, men overall synes jeg dem jeg har mødt har vellignende billeder - primært blevet positivt overrasket :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ungfyr28 skrev, for 4 minutter siden:

Det kan godt være at de fleste har en rynke eller to mere end på deres billeder, men overall synes jeg dem jeg har mødt har vellignende billeder - primært blevet positivt overrasket :)

Måske du har ret, men jeg syntes at det kan være skide svært at se, når man har, trunden siddende overskrevs på ens ansigt :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ungfyr28

Min pointe er bare at der kan være et stort potentiale for de reale glædespiger! Som jeg krydser fingre for, da de spreder stor glæde blandt mange mænd:)

Redigeret af Ungfyr28

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Ungfyr28 skrev, for 12 minutter siden:

Vi kommer vist ikke de samme steder, så jeg kan berolige ( eller måske ligefrem) trøste dig med, at vi ikke er hulkammerater;)

Redigeret af Richard Kimble

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ungfyr28
Ungfyr28 skrev, 1 time siden:
Angelina Angel skrev, for 4 minutter siden:

Jeg ville helt sikkert gøre det, hvis jeg havde bare 1 vinkel der var uden tatoveringer :lol:

Kan selvfølgelig godt se at det er problematisk, hvis det er svært at forblive anonym. Men igen hvis man tager et mindre beløb for det (så det ikke er frit tilgængeligt for alle) , så mindsker det vel risikoen for at bliver “afsløret/opdaget”. Vel ikke meget anderledes end man kan støde på en man kender i døren :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ungfyr28

Men det behøver ikke nødvendigvis at være billeder, videoer eller andet (selvfølgelig mere attraktivt). Jeg ville gerne betale et mindre beløb, for at blive taget seriøst når jeg henvender mig til en gp. Synes desværre ofte den første kontakt med en gp, bærer præg af en form for mistro (er ikke i tvivl om den er begrundet), men hvis man i forvejen har betalt et mindre beløb kan man vel godt være lidt mere toldmodig - der er mange muligheder :). 

det er ikke alle hvor jeg har oplevet det, men desværre største delen.

tænker der kan være mange måder at komme udover den trælse del af denne verden (useriøstet), ved lidt kreativitet og gøre oplevelsen bedre for alle :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ungfyr28
Angelina Angel skrev, for 6 minutter siden:

Personen kan jo nemt print screen billederne også kan jeg lige så godt vise mit ansigt jo :) du har jo mødt mig, så du ved hvor nemt genkendelig jeg er pga min kropsudsmykning ;) 

Ja det har jeg og kan godt se du nok skal være lidt mere kreativ end de fleste :).

Ja du har ret, et fjols kan desværre hurtigt ødelægge det hele.

Men omvendt hvis du bare giver din “vip” snap eller andet til personer som har besøgt dig kan det vel godt lade sig gøre. Igen det er bare mine tanker, jeg bærer selvfølgelige ikke den samme risiko som jer gp’er

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ungfyr28 skrev, for 25 minutter siden:

Ja det har jeg og kan godt se du nok skal være lidt mere kreativ end de fleste :).

Ja du har ret, et fjols kan desværre hurtigt ødelægge det hele.

Men omvendt hvis du bare giver din “vip” snap eller andet til personer som har besøgt dig kan det vel godt lade sig gøre. Igen det er bare mine tanker, jeg bærer selvfølgelige ikke den samme risiko som jer gp’er

Det er en super god idé :) jeg tror bare ikke lige det er noget jeg kan være med i, men så kan jeg heldigvis så meget andet :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

De fleste GP´er har jo også et almindeligt liv, og ønsker nok ikke at bruge endnu mere tid end de allerede gør på 

• Annoncer
  • Besvarelse af sms´er og email eller PM´er hvis de har profil på EG.
  • Telefonsamtaler
  • lejlighedsvis indkøb af nyt lingere, sko, parfume, creme, make-up, legetøj  m.v.
  • pleje af netværk og særlige stamgæster

M.v 

Nu bliver der så foreslået man GP´en kunne opkræve en mindre beløb.  Jeg synes det er helt fint hvis nogen synes det er spændende og føler at det gavner "forretningen".   Jeg er nok bare lidt skadet, da det er mit indtryk at mange mænd vil have mere og mere ikke betalbar tid, i form af ovennævnte.  Jeg kender nogle piger, som allerede oplever, at dialogen før der kan indgås en aftale bliver længere og længere, samt at man så efter indgåelse af aftale skriver "kan du ikke lige sende nogle fotos, som lige kan holde mig tændt e.lign".  De fortæller også at mange tager det som en selvfølgelighed, at man så også skal small-talke både før og efter aftalen (på sms eller e-mail)

Jeg har bestemt ikke noget imod ideen, men tænker blot, at hvis nogen begynder at tilbyde den slags gratis, kan det hurtigt skabe forventninger, og måske står tidsfaktoren slet ikke mål med gevinsten.

Jeg kunne sagtens forstille mig, at mange dels er utryg ved at bruge teknologien eller som en anden skrev,  jeg har mange tatoveringer, og dem ønsker jeg ikke at vise.  Så....ja, mange mænd ville bestemt nyde at blive fodret med billeder fra en masse kvinder.  På den anden side ønsker mange GP´er sikkert bare, at der laves nogle aftaler, således at både de og gæsterne har nogle gode stunder de dage hvor GP´en dyrker det frækkeliv, og ellers passe og pleje sit almindelige liv.

Afslutningsvis vil jeg bare sige "når en GP trækker omkostningerne fra indtægterne og herefter dividere det med det samlede timeantal, incl det jeg startede med at skrive, såååå er timesatsen slet ikke så imponerende, selvom specielt de danske kvinder, hele tiden skal høre at deres priser er for dyre.".    

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr

Vi lever i digitaliseringens vidunderlige eller forpestede tidsalder. Alt er muligt fra sofaen med mobilen placeret i den ene barkede næve og den gasblå enøjede hævner i den anden. Mon ikke netop relationen til en GP skal transcendere det digitale og være en fysisk oplevelse- det synes jeg ihvertfald :) Desuden kunne det tænkes at majoriteten af GPer allerede er travlt optaget og måske heller ikke er interesseret i et alenlangt digitalt fodspor, der er umuligt at fjerne. Netop det sidstnævnte kunne tænkes at veje tungt for de skønne kvinder, der har valgt et i forvejen stigmatiseret erhverv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ungfyr28 skrev, for 9 timer siden:

Personligt ville jeg gerne give et “mindre” beløb, enten et engangs eller på måneds basis, for at modtage frække billeder/beskeder fra mine favoritter

Jeg tror for manges vedkommende at det drejer sig om tid. Dem der ikke selv har været udøvende kan ikke sætte sig ind i hvor tidskrævende denne branche er. Ud over at skulle ekspedere besøg så er der telefon/mail der skal tjekkes og holdes styr på. Annoncer der skal aktiveres/holdes ved lige og for fleres vedkommende på mere end én platform. Dertil skal lægges personlig pleje/vedligehold og "gøen sig klar" til gæsterne.

Intet under at nogen ikke kan klare det og lader presset gå ud over kvalitetet eller glemmer/overser henvendelser/aftaler........:)

Tilføjelse :(Jeg havde ikke set at @TheVoice så glimrende har skrevet omtrent det samme som mig. Men gentagelse fremmer jo tit forståelsen)

Redigeret af DK fyr 34
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er en af dem- der netop er hoppet med på det der ny modernes pjat som Snaptchat i denne sammenhæng...:D Og jeg elsker det!!  Føler klart det giver mig men også mændene en anden mulighed for lige at komme hinanden lidt nærmere inden et evt møde...  :D Så det kan godt anbefales..:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Så vidt jeg har erfaret kræver en Snapchat vidst nok et telefonnummer ved oprettelse. Derudover har jeg, ved oprettelse af ekstra snap-bruger, oplevet at uanset hvad jeg gør, så dukker folk fra mit private netværk op som mulige kontakter jeg kan tilføje - dette kan blive lidt problematisk, da jeg så også vil dukke op på deres :mellow:

derudover så vil kunderne jo også forvente noget igen, især hvis de betaler - og der vil deres forventninger nok overstige hvad jeg vil kunne tilbyde hvilket hurtigt kan resultere i skuffede kunder, som bliver negative over det.

Det er jo uden for arbejdstid. Hvis nogen kunder betaler x antal kroner for at connecte med en Snapchat, nytter det jo ikke noget hvis de skal vente flere dage, op til en uge på at få tilsendt frække billeder og pirrende beskeder. Det kan hurtigt tage en masse tid, som jeg måske helst så blev brugt på skole, fritidshobbyer og venner/familie.

så det er et no-go fra min side, da jeg nyder mit bi-job, men også nyder mit helt almindelige liv. Jeg kan ikke være “på” som både den ene og den anden hele tiden ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 10 timer siden:

Så vidt jeg har erfaret kræver en Snapchat vidst nok et telefonnummer ved oprettelse. Derudover har jeg, ved oprettelse af ekstra snap-bruger, oplevet at uanset hvad jeg gør, så dukker folk fra mit private netværk op som mulige kontakter jeg kan tilføje - dette kan blive lidt problematisk, da jeg så også vil dukke op på deres :mellow:

Det sker vel kun hvis du bruger dit private telefonnr. Kan du ikke bruge et taletidkort eller dit arbejdsnr. til den slags?

Du kan  bruge en voip udbyder hvis du ikke har ekstra telefon.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...