Hop til indhold
riberhus

Kingi last time!?

Recommended Posts

Har ingen anelse om hun stopper for good (som man siger på nudansk) eller bevæger sig videre til andre markeder.

Mit bidrag her er blot, at da jeg besøgte hende gav hun udtryk for, at hun var glad for danske mænd, fordi de i hovedreglen var både renlige og belevne (som det hedder på ældre dansk). 

Jeg tror derfor, at hun enten stopper i DK fordi hun har haft dårlige oplevelser med branchens mørke sider eller hun simpelthen har tænkt sig at stoppe. Jeg håber da, at det er det sidste frem for det første.

Jeg håber samtidigt at hun ikke stopper for hun var da en god oplevelse selvom hun ikke faldt helt i min smag (se anden tråd). Hun har da afgjort været et positivt indslag i branchen.

Bare mine tanker - ved ikke om de er noget værd for nogen.

Ha’ en god aften derude

K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke bare en reaktivering af en profil hvor hun skrev "sidste tid 5 dage" og ikke at det skal forstås som om hun stopper?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kingi25 skrev, for 3 timer siden:

Hi guys

Yes this is my last time here

I have to start my normal life in Hungary:)

Good luck with that @Kingi25, its been a pleasure to meet you. All the best!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thank you:)

I wanna do it in this year,but really terrible whats going on here:shock: everybody fuck withouth and this is make me verry angry and i really dont understand the girls and the customers too,they dont afraid abouth all sickness crazy world:wacko:

So better i finish now.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kingi25 skrev, for 19 timer siden:

Hi guys

Yes this is my last time here

I have to start my normal life in Hungary:)

I only visit you once, it was a good experience. I wish you good luck with your new life in Hungary <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kingi25 skrev, for 19 timer siden:

Thank you:)

I wanna do it in this year,but really terrible whats going on here:shock: everybody fuck withouth and this is make me verry angry and i really dont understand the girls and the customers too,they dont afraid abouth all sickness crazy world:wacko:

So better i finish now.

 

Agreed, sometimes I see a nice girl and while reading her add and watching her pics, I think "her I gotta meet!" But when I finish the add  and see she offers without I always decides not to go.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nice read this:)

I hope lot of customer like you,because really crazy this... we have to take care of each other's health.

Nice days guys:*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, den 19/10/2019 at 00:17:

Har ingen anelse om hun stopper for good (som man siger på nudansk) eller bevæger sig videre til andre markeder.

Mit bidrag her er blot, at da jeg besøgte hende gav hun udtryk for, at hun var glad for danske mænd, fordi de i hovedreglen var både renlige og belevne (som det hedder på ældre dansk). 

Jeg tror derfor, at hun enten stopper i DK fordi hun har haft dårlige oplevelser med branchens mørke sider eller hun simpelthen har tænkt sig at stoppe. Jeg håber da, at det er det sidste frem for det første.

Jeg håber samtidigt at hun ikke stopper for hun var da en god oplevelse selvom hun ikke faldt helt i min smag (se anden tråd). Hun har da afgjort været et positivt indslag i branchen.

Bare mine tanker - ved ikke om de er noget værd for nogen.

Ha’ en god aften derude

K

Har været sammen med Kingi utalige gange og ved hvorfor hun måske stopper. Flere gange har hun fortalt at hendes hjerne spiller hende et pus og store pauser behøves fra GP livet. Og ja hun nyder virke danske renlige mænd. 

Personlig er hun min favorit pige og hun var ikke bange for at tilbyde extra uden betaling for dem hun fandt tiltalende og er gentleman overfor hende og lange sex timer hver gang ( for mig ikke under 3 timer).

Håber virkelig ikke hun stopper helt.

Er et smuk pige med masser af lidenskab og røde kondomer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 20 minutter siden:

hun var ikke bange for at tilbyde extra uden betaling

Er det ikke lidt dårlig stil at omtale på åbent forum hvis man modtager extra fra en GP'er uden merbetaling? 

Ikke at jeg - eller muligvis andre - aldrig har oplevet det ind imellem - men det må vel forblive mellem klient op GP.  

 

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterN skrev, for 8 timer siden:

Er det ikke lidt dårlig stil at omtale på åbent forum hvis man modtager extra fra en GP'er uden merbetaling? 

Ikke at jeg - eller muligvis andre - aldrig har oplevet det ind imellem - men det må vel forblive mellem klient op GP.  

 

Nej det syntes jeg ikke. Da jeg næsten var fast besøgende hos hende og hun viste stor tillid til mig og min stil.

Jeg vil bare sige at go stil og mannere kan udløse lidt udover det sædvanlige.

Desuden når man lægger 15 k hos hende over den periode hun var der i 2018 til hende tror du ikke selv at lidt extra ville falde af?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 1 time siden:

Nej det syntes jeg ikke. Da jeg næsten var fast besøgende hos hende og hun viste stor tillid til mig og min stil.

Jeg vil bare sige at go stil og mannere kan udløse lidt udover det sædvanlige.

Desuden når man lægger 15 k hos hende over den periode hun var der i 2018 til hende tror du ikke selv at lidt extra ville falde af?

Hahaha komplet uforståeligt ... 

Jeg har da oplevet piger der gav gratis extras til mig anden gang jeg så dem. 

Uanset om det skyldes en gensidig sympati, mange gentagne besøg eller noget helt tredie

eller fjerde så kan det skabe en forventning hos andre klienter om det samme, og det

kan jo ikke være meningen ved? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 4 timer siden:

Nej det syntes jeg ikke. Da jeg næsten var fast besøgende hos hende og hun viste stor tillid til mig og min stil.

Jeg vil bare sige at go stil og mannere kan udløse lidt udover det sædvanlige.

Desuden når man lægger 15 k hos hende over den periode hun var der i 2018 til hende tror du ikke selv at lidt extra ville falde af?

Mega dårlig stil at skrive det, uanset hvad du selv mener. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne heppe på at hun kommer igen - hun har altid givet god service og har et fantastisk godt firm økoblow der passer lige til min pik - og de bryster og de kys. Kingi forfaren - vi kunne gost råbe ekstra nummer, men vi vil mere end det - du skal komme tilbage og netop vise den gode glædespige vej - safe sex og fair priser for god service.

I want to congratulate her on coming again/back - she has always provided good service and has a fantastic good firm ecoblow that fits my dick - and those breasts... and those kiss. Kingi god-dam - we could shout extra number, but we want more than that - you have to come back and just show the good cheerful way for Pleasure Girls - safe sex and fair prices for a good service. Come back! 

Like!!! hvis i er enige :-) !!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kingi25 skrev, den 13/12/2019 at 11:03:

Hi guys:)))

I get in my new job one week winter holiday,so i come back here for the sort time(1week)

I hope see you

When are u back again in 2020?. 

Want to meet u again dear.

Kiss Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, den 29/12/2019 at 01:14:

When are u back again in 2020?. 

Want to meet u again dear.

Kiss Kim

I am here:P so boring at home so i am here again to enjoy Danish guys:biggrin:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...