Hop til indhold

Hvor tit gør "man" det

Featured Replies

Skrevet

Sex med ens egen partner i dobbetsengen to gange pr md.

Det nævnes i en debattråd som kører her på EG.

http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=17&t=3941

Sex. To gange pr måned. For mig lyder det slemt. Er det en vittighed, eller er det barsk hverdag for nogle?

Selv ikke i forhold, som var på vej ud i intetheden, har jeg elsket så sjældent med den kommende x-partner.

Kan man ikke gøre noget?

Forsøge at ændre på tingenes tilstand, eller hvis det er umuligt, så stoppe forholdet, og finde noget andet?

Jeg ved godt at livet kan være meget indviklet, og at der kan være situationer, som er svære at løse. Men alligevel... :?:

Her hos mig selv- ja men det er bare noget vi gør, der kan være enkelte dage hvor det kan være svært at passe ind, som i dag, hvor der har været for meget at tage vare på, men ellers... Det er bare noget vi gør.

Skrevet

Sex. To gange pr måned. For mig lyder det slemt. Er det en vittighed, eller er det barsk hverdag for nogle?

Ja, det er bask hverdag for nogle. Husk på at mennesker er forskellige. Og på specielt det seksuelle område, er vi MEGET individuelle (og heldigvis for det). Nogle er a-seksuelle og andre er hyper-seksuelle, og det er der INTET forkert i.

Men deltagerne her på bordet hører nok mere til i den hyper-seksuelle kategori, inklusiv undertegnede :D

Skrevet

Tjaee.. personligt har jeg et ret stort sexbehov...

.. i mit sidste forhold nåede vi efter to år ned på kun at have sex 1-2 gange om dagen. Mindre kan nok også gøre det, men sex et par gange om måneden ville jeg helt sikkert ikke kunne leve med.

SHugo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.