Hop til indhold
Benja4858

Pikken tømmes for 400 kr :-)

Recommended Posts

Guest Den flittige
Benja4858 skrev, for 37 minutter siden:

Lyder ekstremt spændende og tiltalende, tilmed ser billederne rigtig fine ud:-) 

Er der nogen som kender til dem, eller har aflagt dem et visit ? 

https://annoncelight.dk/showad/275310

Jeg synes der mangler et billede af hendes mund, når det nu er den det drejer sig om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, for 3 timer siden:

Kedligt og lever på ingen måde op til annoncen, hun har også været i Vejle. 

 

Hej:) Jeg er da ked af at du sidder med et indtryk af at du har besøgt os? Jeg har aldrig "været" andre steder end hos min mand, dette er en vildt fræk leg for os som der står i annoncen. Vi har endnu ikke haft nogle gæster der er gået skuffet fra os set i forhold til lovede setup i annoncen.

Er godt nok ærgerligt at få en sms fra en "fast" gæst om at vi figurerer her i en negativ sammenhæng. Vi er et par der elsker hinanden med klare grænser der virkelig nyder disse frække besøg. 

Vi håber en masse dejlige oplevelser fremover. Er dejligt at opleve en masse høflige og frække mænd med pli der henvender sig på vores annonce,  når vi lige spontant leger:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må jeg havde misforstået hvem der tales om, hvis du aldrig har været i Vejle er det jo ihvertfald ikke dig, Jeg tænker på. 

Sletter min post, undskyld. 

Kan åbenbare ikke slette det, måske en mod kan gøre det så det ikke står her forevigt. Har selv anmeldt det og bedt om at få det slettet. 

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille spermtøs skrev, den 16.10.2019 at 20:19:

Hej:) Jeg er da ked af at du sidder med et indtryk af at du har besøgt os? Jeg har aldrig "været" andre steder end hos min mand, dette er en vildt fræk leg for os som der står i annoncen. Vi har endnu ikke haft nogle gæster der er gået skuffet fra os set i forhold til lovede setup i annoncen.

Er godt nok ærgerligt at få en sms fra en "fast" gæst om at vi figurerer her i en negativ sammenhæng. Vi er et par der elsker hinanden med klare grænser der virkelig nyder disse frække besøg. 

Vi håber en masse dejlige oplevelser fremover. Er dejligt at opleve en masse høflige og frække mænd med pli der henvender sig på vores annonce,  når vi lige spontant leger:)

Hmmm - det lyder helt sikkert meget interessant og fristendeB)

Redigeret af Mr_HBX(2)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sniger
Den lille spermtøs skrev, den 16.10.2019 at 20:19:

Hej:) Jeg er da ked af at du sidder med et indtryk af at du har besøgt os? Jeg har aldrig "været" andre steder end hos min mand, dette er en vildt fræk leg for os som der står i annoncen. Vi har endnu ikke haft nogle gæster der er gået skuffet fra os set i forhold til lovede setup i annoncen.

Er godt nok ærgerligt at få en sms fra en "fast" gæst om at vi figurerer her i en negativ sammenhæng. Vi er et par der elsker hinanden med klare grænser der virkelig nyder disse frække besøg. 

Vi håber en masse dejlige oplevelser fremover. Er dejligt at opleve en masse høflige og frække mænd med pli der henvender sig på vores annonce,  når vi lige spontant leger:)

@Den lille spermtøs frækt setop kunne I evt skriv lidt om hvor i holder til på Sjælland  hvis man lige kunne tænke sig og snige sig forbi 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Campisten
sniger skrev, for 12 timer siden:

@Den lille spermtøs frækt setop kunne I evt skriv lidt om hvor i holder til på Sjælland  hvis man lige kunne tænke sig og snige sig forbi 

 

Jeg kunne også godt tænke mig at vide nogenlunde hvor? Køre ikke helt til Jyderup for et BJ :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sniger
AlfaN skrev, for 3 timer siden:

Skriv en sms til dem og spørg ;-)

Hvis de nu skrev et Ca sted var de måske fri for mange SMS  bare min tanke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sniger skrev, for 10 minutter siden:

Hvis de nu skrev et Ca sted var de måske fri for mange SMS  bare min tanke 

Hvis de ville have, men vidste hvor de holdt til, havde de skrevet det. Bare min tanke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Den lille spermtøs skrev, for 15 timer siden:

Annoncen ligger under kbh, vi bor i Rødovre :)

Gid i boede på Fyn, så vi liderlige fynboer også kunne nyde godt af dit totalt frække set up..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kurt666 skrev, for 14 timer siden:

vil tro det er slugeren 2   der har fået nyt navn   ....

Som jeg skrev længere oppe leger kun med min mand og har aldrig gjort andet... Flere har skrevet til os og spurgt, så hvidt jeg kan forstå tilbyder hun forskellige former for sex? 

Vores annonce er vidst indeholdende et helt andet koncept:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benja4858 skrev, den 24.10.2019 at 08:25:

Er der stadigvæk ikke nogen som har været forbi det frække par ? 

Overvejer kraftigt et besøg næste gang de leger :-) 

Jeg har været der, og setuppet er helt som beskrevet.

Mega frækt og lækkert blow - den lille spermtøs ved godt, hvordan man sutter en pik...

Så varm anbefaling herfra :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sniger
Den lille spermtøs skrev, den 26.10.2019 at 16:52:

Annoncen ligger under kbh, vi bor i Rødovre :)

Tak så skarp var jeg. Ikke så jeg så kbh 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...