Hop til indhold
Guest Katfisk

Måtte grave Candy ud mellem puderne igen

Recommended Posts

Guest Katfisk

Jeg har haft den store fornøjelse af at nyde en halv time med Candy

Da jeg tænder ganske meget på petit piger med ægte bryster og cute look virkede det som en ganske fortrinlig idé at smutte forbi Pussy Galores får at se om der kunne komme en god fin de jour ud af et møde med Candy. 

Der var et eller andet der virkede der. Candy så præcis lige så petit, uskyldig og fræk ud som håbet. Det bedste i verden er at nyde en gang fransk til hende - det synes Candy også. Fransk til mig er i min optik kedeligt (gummi eller ej) - jeg kan slet ikke bare ligge/sidde/stå/svæve frit i et reb og nyde. Jeg skal yde (og derigennem nyde). Og jeg skal lige love for at Candy var dygtig til at lade mig knalde løs med fuld fokus på hende! Jeg ku li det! Candy er ikke typen, der placerer sig så man ikke kan komme ordentlig til, så jeg fik det som jeg elsker det. Det var lige før vi fik trukket et langt friktionsspor tværs over sengen, og efterfølgende måtte jeg galant, prustende, smilende og rødmosset hjælpe Candy ud fra puderne. 

Jeg kommer igen en dag! 

 

Redigeret af Katfisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Katfisk

Måske dumt at spørge ovenpå din fortælling om den unge dame .. men er hun som man ser på hendes billeder ? 
Hun ser jo for skøn ud .. jeg har er virkelig i dilemma ifht hvilken man skal besøge :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sleins skrev, for 5 timer siden:

Hej Katfisk

Måske dumt at spørge ovenpå din fortælling om den unge dame .. men er hun som man ser på hendes billeder ? 
Hun ser jo for skøn ud .. jeg har er virkelig i dilemma ifht hvilken man skal besøge :wink:

Hun er en køn pige med en helt vild krop. Jeg synes faktisk, at hun var lækrere IRL, da jeg mødte hende i november 2019.

Hvilke andre piger indgår i dit dilemma?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk
Sleins skrev, for 6 timer siden:

Hej Katfisk

Måske dumt at spørge ovenpå din fortælling om den unge dame .. men er hun som man ser på hendes billeder ? 
Hun ser jo for skøn ud .. jeg har er virkelig i dilemma ifht hvilken man skal besøge :wink:

Enig med Morabito. Meget sexet krop. Men du må jo selv forbi og se om du er enig - heldigvis er vi jo alle forskellige 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:rolleyes: Mange .. syntes simpelthen der er så mange skønne danske piger på klinik at , det nærmest er umuligt ..Men tænker på 

bla .. Sif , Jasmin , Josefine , Caroline på PG . 
 

Nikkia, Davina , Jessi , Ella, Daisy, Michella på Seduction .. Alle piger som virkelig falder i smag .. har besøgt andre som jeg ikke har nævnt som også alle har været skønne .. Tiffany :x  Men det er jo et luksus problem at niveauet er højt .;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sleins skrev, for 11 timer siden:

:rolleyes: Mange .. syntes simpelthen der er så mange skønne danske piger på klinik at , det nærmest er umuligt ..Men tænker på 

bla .. Sif , Jasmin , Josefine , Caroline på PG . 
 

Nikkia, Davina , Jessi , Ella, Daisy, Michella på Seduction .. Alle piger som virkelig falder i smag .. har besøgt andre som jeg ikke har nævnt som også alle har været skønne .. Tiffany :x  Men det er jo et luksus problem at niveauet er højt .;-)

Jeg har besøgt alle de nævnte piger på PG og kan kun anbefale alle sammen. Caroline skiller sig dog ud på flere punkter, og de er alle positive. Kan kun anbefale hendes service.

Sif er skidesød, nem at snakke med, og så har branchens efter min mening bedste bryster. Store, lækre flødepatter. :D

Jasmin er også vildt sød og nem at omgås, og hun er helt slank, køn og virkelig lækker.

Josefine besøgte jeg for snart otte år siden hos Seductiongirls, og det var udmærket. Hun var dog dengang noget større, end jeg havde regnet med, og det gjorde, at jeg ikke vendte tilbage. Jeg kan dog forstå på andre, at hendes krop i dag ligner sig selv på billederne, at hun giver en fabelagtig service, og at hun generelt skulle være skidesød. Det er kun sidstnævnte, jeg kan bekræfte, men jeg overvejer selv at besøge hende igen.

Og ja, Tiffany er fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, den 26.1.2020 at 19:19:

Hun er en køn pige med en helt vild krop. Jeg synes faktisk, at hun var lækrere IRL, da jeg mødte hende i november 2019.

Hvilke andre piger indgår i dit dilemma?

Tak for interessant anmeldelse :) ved du om Candy også er at finde andre steder i Storkøbenhavn?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...