Hop til indhold

Recommended Posts

Dette kunne være en mulighed. Man skal dog lige være opmærksom på at hun ikke er så ung som hun har påstået i hendes annonce at hun er og at massagen er noget selvlært i forhold til mange thaisteder hvor man faktisk kan få en rigtig god gang massage. Man kan selvfølgelig også risikere at rende ind i en der ikke ved hvad der er forskel på knogle og muskel i kroppen.

Jeg er nok mere til rigtig sted så. Har du da dårlige erfaring fra Monalisa thaimassage?

Del dette indlæg

Link til indlæg

De har nogle søde og flotte, sexede piger hos Asia thaiwellness.

Jeg har senest været sammen med hende du ser på billedet på

hjemmesiden -Tanja, derudover har jeg set nogle unge flotte piger på stedet.

Monalisa, der skal du passe på, det er som regel en gammel krage der tager imod,

hvis du så er ved at vende om på hælen, finder du en yngre model frem fra baglokalet!

Saloon Sawadee, er ved at skifte ejer, ved ikke hvordan de nye piger er, de tidligere var super.

Dream, der kan du se nærmere på her: viewtopic.php?f=32&t=3417

Asia er nok det bedste af ovennævnte, dejlige omgivelser, men pas på pengene.

Der er i øvrigt rigtig mange steder i København, over 100!

VH

OD

Hvordan skal det forstås med pas på pengene hos Asia? Stjæler de mens man er igang eller kan det hurtigt koste en del?

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvordan foregår bestillingen på de der thai steder?

bestiller man en normal omgang massage og spørger om pigen udfører happy ending?

eller bliver det først aftalt når man ligger på briksen?

Begge dele er muligt. Det afhænger af stedet, pigen og dig.

Selv foretrækker jeg at aftale undervejs. Har mange gange tænkt jeg ikke ville have happy end med en massør, men er endt med det alligevel, fordi jeg blev tændt undervejs. Foretrækker dog som regel håndtrold i kombi med thaimassage, super fransk ville dog også være fint, men de priser jeg har fået få gange har været for meget i forhold til at jeg selv sætter stor pris på veludført håndens gerning. Ganske få gange er der sket mere, fordi stemningen var til det.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...