Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er ret ny både i dette forum og med at besøge GP’er/thai-massage. Efter at have prøvet thaimassage, så har jeg fået appetit på mere. Så var det at jeg læste i en ældre tråd om muligheden (og mangel på samme ) i forhold til at bytte varer/ydelser med GP’er. 

Da jeg har mulighed for at lave den slags byttehandler, med både forskellige varer eller eks. håndværkerydelser, så vil jeg høre om nogen er bekendt med steder som kunne være interesseret i dette?

Det kunne være win-win og så undgår jeg at blive ruineret inden jul. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen

rigtig god idé - de fleste steder trænger til afkalkning af vandhaner og et par søm til at hænge billeder op på

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 15 minutter siden:

 

Ja, det var tråden som jeg læste. 

Min tanke var blot, at hvis en byttehandel kunne være til fælles glæde, så var det en mulighed jeg gerne ville udforske. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 21 minutter siden:

Personligt ville jeg aldrig lave den form for byttehandel. :)

Og det er selvfølgelig din ret ikke at gøre det. 

I den gamle tråd kunne jeg se der både var nogen som ikke ville lave et bytte, men der var også andre som var positive for at lave byttehandel. 

Jeg var blot nysgerrig på om det var muligt at finde nogen som var positive overfor en byttehandel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja total grineren. Og hvordan skulle bytteforholdet så være? Jeg vil da gerne bore et par huller i væggen for et bj med mega afslutning, måske i mens jeg borede "hullerne". :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg arbejder ikke for ussel fisse. Rigtig mammon skal det være.

Men hvad har egentlig denne tråd med thaimassage at gøre? Tror ikke du får svar fra nogle thai'er her.

Måske bede at få den flyttet til Generel Debat eller noget....

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 4 minutter siden:

Ja total grineren. Og hvordan skulle bytteforholdet så være? Jeg vil da gerne bore et par huller i væggen for et bj med mega afslutning, måske i mens jeg borede "hullerne". :-)

Nej, jeg tænkte ikke på hverken at afkalke vandhaner eller bore huller i væggene. 

Det var et seriøst spørgsmål og det skulle naturligvis være en reel byttehandel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Jeg arbejder ikke for ussel fisse. Rigtig mammon skal det være.

Men hvad har egentlig denne tråd med thaimassage at gøre? Tror ikke du får svar fra nogle thai'er her.

Måske bede at få den flyttet til Generel Debat eller noget....

Du har ret - den burde have været under generelt, min fejl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror min takst er for høj til at der kunne være interesse (Ikke at jeg er rig... Arbejder utroligt lidt).

Har dog fået tilbudet ėn gang, hvor en klient ville betale alternativt... og have en kvittering :D sagde høfligt nej tak.

men ideen har været oppe mange gange før, mener der var en GP der ville have væltet en mur, blandt andet - så det burde være muligt at finde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, den 15/10/2019 at 20:05:

Jeg er ret ny både i dette forum og med at besøge GP’er/thai-massage. Efter at have prøvet thaimassage, så har jeg fået appetit på mere. Så var det at jeg læste i en ældre tråd om muligheden (og mangel på samme ) i forhold til at bytte varer/ydelser med GP’er. 

Da jeg har mulighed for at lave den slags byttehandler, med både forskellige varer eller eks. håndværkerydelser, så vil jeg høre om nogen er bekendt med steder som kunne være interesseret i dette?

Det kunne være win-win og så undgår jeg at blive ruineret inden jul. 

Ja jeg har erfaring på området. Thailandske piger er generelt skruet sådan sammen, at når de skal gøre noget for dig koster det penge og når du skal lave noget for dem skal det helst være gratis. Med mindre at du bliver kærester med en af dem kan du godt regne med at der ikke er ligeberettigelse i hvad jeres respektive tid er værd.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 4 timer siden:

Med mindre at du bliver kærester med en af dem kan du godt regne med at der ikke er ligeberettigelse i hvad jeres respektive tid er værd.

... og selv derefter kan du godt regne med at det ikke er helt velbalanceret. I det store hele er rede penge billigere i det lange løb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, 1 time siden:

... og selv derefter kan du godt regne med at det ikke er helt velbalanceret. I det store hele er rede penge billigere i det lange løb.

Ja, bytteforholdet bliver hurtigt skævt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilbyder ofte en velhængt pølse, mod at få en lille filet :D

Sjovt så få der mener at det er en god handel :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, den 15.10.2019 at 22:49:

Nej, jeg tænkte ikke på hverken at afkalke vandhaner eller bore huller i væggene. 

Det var et seriøst spørgsmål og det skulle naturligvis være en reel byttehandel. 

Tilbyder du da en gratis brandslukning i bytte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Tilbyder du da en gratis brandslukning i bytte?

Det er da lige det jeg gør! Leger gerne brand-legen med dem. De hyler - jeg sprøjter!

Udover mit daglige virke, så har jeg en side-geschæft, som gør det muligt at lave nogle win-win byttehandler  

Jeg har dog måtte konstatere at det ikke er så ligetil. Så det bliver uden julegaver i år.....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et sted gjort opmærksom på at deres bruser trængte til udskiftning over for Mamasan, som så sagde om jeg kunne fixe det ? Til hendes overraskelse sagde jeg: Ja da og efter at have tænkt lidt over det, så blev det byttet med en af hendes piger en god times tid.

Et andet sted har jeg doneret lidt til noget de ville købe og indtil videre har det givet gratis massage mm.

Der er også mange thai steder der mangler lidt pynte lister og div. silikone fuger i bad osv.

Ja har været steder med ren gipsvæg uden spartel og væv.

Sjov verden derude.

God dag.

Solskin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...