Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg flyttet til Kbh for et par år tilbage, og det svarer sig ikke at rejser til min tidligere massør. Jeg har nu behov for at løsne op i mine skuldre, og tænkte nu at det måske også var muligt at kombinere to goder samtidigt - hård og god massage og en fabelagtig afslutning. Min erfaring så langt med Thai, er ikk al verden, kun et sted i NV jeg ikke husker navnet på, med god grund.

Mit behov er hård og dyb massage af skuldre, ikke lidt olie og klask med fingre. Hvis hård og dyb massage kan kombineres med dejlig FP, hvor ulige stillinger køres gennem, er jeg åben for forslag. Nogle gange er ikke HJ tilstrækkeligt.

Mit ønske for pigen, er at hun ikke haver berøringsangst og er glatbarberet, eller i det mindste velfriseret. Hun må gerne være buttet, og udseende ellers er af mindre betydning. Aller helst NV og vestover rundt Kbh.

Jeg har læst her inde, at ikke alle Thai er glade for at FP kommer ud i offentligheden, at det er noget der kan aftales hvis kemien er der. Hvis nogle har et bud, men ikke vil skrive det her, så send gerne pm, og jeg vil ikke nævne det videre.

Håber ellers at nogle kan komme med anbefalinger. Det kan vel nævnes at jeg ser mig selv som en høflig og forsigtig mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Farmer79
Bombadilla skrev, for 3 timer siden:

Jeg flyttet til Kbh for et par år tilbage, og det svarer sig ikke at rejser til min tidligere massør. Jeg har nu behov for at løsne op i mine skuldre, og tænkte nu at det måske også var muligt at kombinere to goder samtidigt - hård og god massage og en fabelagtig afslutning. Min erfaring så langt med Thai, er ikk al verden, kun et sted i NV jeg ikke husker navnet på, med god grund.

Mit behov er hård og dyb massage af skuldre, ikke lidt olie og klask med fingre. Hvis hård og dyb massage kan kombineres med dejlig FP, hvor ulige stillinger køres gennem, er jeg åben for forslag. Nogle gange er ikke HJ tilstrækkeligt.

Mit ønske for pigen, er at hun ikke haver berøringsangst og er glatbarberet, eller i det mindste velfriseret. Hun må gerne være buttet, og udseende ellers er af mindre betydning. Aller helst NV og vestover rundt Kbh.

Jeg har læst her inde, at ikke alle Thai er glade for at FP kommer ud i offentligheden, at det er noget der kan aftales hvis kemien er der. Hvis nogle har et bud, men ikke vil skrive det her, så send gerne pm, og jeg vil ikke nævne det videre.

Håber ellers at nogle kan komme med anbefalinger. Det kan vel nævnes at jeg ser mig selv som en høflig og forsigtig mand.

Hvad er FP?????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du får samme tips som NoBS fik i den anden tråd:

Nogle gode og overskuelige klinikker - dvs steder som ikke skifter piger hele tiden, hvor du ikke bliver snydt men nogenlunde ved hvad du får: dvs god massage, godt humør og extra i forskellige udgaver.

Apex Siam

Siambabes

Toneart

Tina Valby (Ikke nogen FP men andet du ikke kan undvære)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 18 timer siden:

Nogle gode og overskuelige klinikker - dvs steder som ikke skifter piger hele tiden, hvor du ikke bliver snydt men nogenlunde ved hvad du får: dvs god massage, godt humør og extra i forskellige udgaver.

Her ikke besøgt Apes Siam og Nina, men har set de gode anmeldelser

Siambabes er set nok et års tid siden jeg besøgte sidst, og fik en noget vild og fræk oplevelse

Toneart besøges så ofte jeg kan. Hun er sød, flot, køn og giver top klasse GFE, præcis som jeg foretrækker. Hun har min varmeste anbefaling

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for gode anbefalinger, nu er det bare å vente på at skulderen bliver dårlig ^_^

Beklager at jeg ikke gav en entydig beskrivelse af “FP”, men håber nu at den misforståelse er bragt i orden.

Redigeret af Bombadilla
Hvad FP betyder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...