Hop til indhold
Guest Kim Petersen

Kan i andre undgå at blive forelsket i en pragtfuld GP?

Recommended Posts

Guest Kim Petersen

Jeg har ikke tjekket om jeg genoptager et emne som tidligere er blevet behandlet i en anden tråd.

Smørhulsbarnet skrev i tråden HER om Jessica Serrano: "Ja, ja hun er skøn. Helt enig. Men Pas nu på. :huh: Forelskelse og købesex passer ikke ret godt sammen."

Selv om Smørhulsbarnet har helt ret, så har jeg altså personligt svært ved at overholde det. Når en pige som jeg har kneppet er ekstraordinært dejlig bliver jeg nemt forelsket i hende. Mine følelser kan ikke kende forskel på om det er en GP eller en pige som jeg har mødt på en anden måde som jeg bliver forelsket i.

Den bedste måde som jeg kan komme over det på er ved at kneppe en masse andre dejlige GPere. Men så ender det med at jeg bliver forelsket i en af dem, og så er jeg ikke kommet videre.

Hvordan håndterer i andre det, er i mere rationelle med jeres følelser end jeg er? Eller har i nogle gode råd til hvordan man håndterer situationen, hvis i også kommer ud for det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Kim Petersen du er OVERHOVEDET IKKE den eneste. Og nej, det hjælper IKKE bare at kneppe videre. Taler a erfaring. :lol:

Den nemmeste er, for mig ihvertfald, at lægge pigen lidt på is og se om det går over. For det hjælper IKKE at prøve at overbevise hende om at det VIL være det bedste hvis man blev kærester. Er OGSÅ PRØVET!!!! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den barske virkelighed er jo den, at uden pengene ville sexen (ydelsen) formentlig aldrig have fundet sted. Jeg tror, det er denne overbevisning som hjælper mig fra at få følelser indblandet hos en GP.

Dermed ikke sagt at jeg er følelseskold når jeg er sammen med en GP men som den berømte Michael Corleone sagde: "It's nothing personal, it's strictly business". Det er nu en gang realiteten generelt. 

Et andet faktum er at hun formentlig har haft 4-5 andre gæster på en dag og får lige så mange næste gang. Så selvom sharing is caring så vil jeg personligt ikke dele en jeg "elsker".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Been there done that TWICE :huh:

Sgu for dumt

Fik seriøst hjerte flimmer for den ene, da det allerede efter 3 måneder ikke gik, så gjorde jeg som du og besøgte nogle andre

Gik fint i noget tid, hvorefter jeg møder en skøn trunde og kunne mærke at det var ved at ske igen :wacko:

Flygtede laaaangt væk :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 1 minut siden:

Been there done that TWICE :huh:

Sgu for dumt

Fik seriøst hjerte flimmer for den ene, da det allerede efter 3 måneder ikke gik, så gjorde jeg som du og besøgte nogle andre

Gik fint i noget tid, hvorefter jeg møder en skøn trunde og kunne mærke at det var ved at ske igen :wacko:

Flygtede laaaangt væk :D

Hmm.. Kan være vi tre skal ta en øl en dag og dele erfaringer på det område??? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr

Det lyder også en anelse, som om du mere eller mindre bevidst opsøger den type GFE oplevelser, hvor det kognitive, emotionelle og primale bliver blandet godt sammen. Så måske du skulle lægge købesexen lidt på hylden og udforske det tomrum du føler på et andet plan. Måske er det jo netop en kæreste du i virkeligheden søger og vil have. Good luck :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, Lige nu:

Hmm.. Kan være vi tre skal ta en øl en dag og dele erfaringer på det område??? :lol:

Haha måske, men tror det er hurtigt overstået

Just dont fucking do it :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Cristobal skrev, for 3 minutter siden:

Et andet faktum er at hun formentlig har haft 4-5 andre gæster på en dag og får lige så mange næste gang. Så selvom sharing is caring så vil jeg personligt ikke dele en jeg "elsker".

På en måde ville det nu være ret frækt at have en kæreste som fik pik fra morgen til aften af andre mænd...

Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Hmm.. Kan være vi tre skal ta en øl en dag og dele erfaringer på det område??? 

Det kunne godt være en god ide Varmemester! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg har aldrig følt en forelskelse for en, der vil have 800-1100 kr. for en halv times selskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen
tzatiki skrev, for 1 minut siden:

Jeg har aldrig følt en forelskelse for en, der vil have 800-1100 kr. for en halv times selskab.

Jeg tænker overhovedet ikke på pengene når de først er afleveret, så er det kun nydelsen og oplevelsen der tæller.

Og en smuk, pragtfuld, feminin og sexet kvinde der får mig til at føle at jeg er i Nirvana kører på en højhastigheds motorvej direkte ind i mine følelser, uden at jeg kan gøre noget ved det. Desværre. Bare det dog var lige så nemt som at nyde en god middag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var et svært spørgsmål. Jeg har besøgt mange piger genne mange år og første gang jeg fik følelsen af at være forelsket var i Olivia No. 1. Forelsket blev jeg aldrig helt. Det gik over, når det ikke var muligt at besøge Olivia, fordi hun havde andre på besøg.

Jeg gør det, at jeg ikke besøger den samme pige flere gange i træk. Jeg har omkring 10 piger jeg besøger med jævne mellemrum, når økonomien er til det. De er alle vidunderlige og gør mig så LYKKELIG. Det er svært at blive forelsket i 10 piger på samme tid. Og så er jeg altid på udkik efter nye piger. Det er så dejligt at møde søde piger med forskellige udseende og personlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spørgsmålet er måske om mange ikke forveksler stærk seksuelt begær og tiltrækning med forelskelse.  Nå, men pyt med definitionerne. 

Har jeg prøvet det ? Ja da 

Hvad gjorde jeg  ?  Ingenting nød bare "forårsforelskelsen/illusionen"  så længde det varede - kæft sexen var ekstra god i den periode

Hvorfor sagde jeg så ikke noget ?  Fordi det ville blive kaveret for kvinden, og fordi det dels ikke forstyrrede mit almindelige liv, og...… jeg ville stadig gerne besøge kvinden

Har jeg prøvet det flere gange ?  Ja da, det vil da næsten være unormalt hvis man besøger den/de samme kvinder.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har hverken kunne undgå eller villet undvære suset fra forelskelsen og følelsen af at gå rundt i en lyserød sky på de besøg jeg har været på. Det har da gjort lidt ondt at gå derfra, og der ligger da også et lille savn tilbage, men jeg kan bare ikke være en fuldstændig kold skid. Det er da muligt at det er "forelskelse light", og at jeg føler mere for min kontorflirt eller et par andre crushes, men der er bare ikke "kun sex" for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kim, hvis det er sådan du får det, så er det jo ikke en GP du skal opsøge men en kæreste. Gå på dating og find en sød kvinde der, som du kan forelske dig i. Hun vil elske at i er forelsket :D.

Seriøst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy

Det er jo det som er dejligt, når man indimellem finder en hvor kemien siger spar 2, jeg oplevede faktisk 2 piger fra bolle fabrikken i hvidovre, var lidt hug på mig, de ene ville ikke slippe mig igen, selvom jeg kun havde købt 20 min, langt efter jeg havde fået tøj på igen, blev hun ved med at holde om mig og tunge kysse mig, en rigtig dejlig pige, tænker stadig på hende indimellem og den anden, satte sig i sofaen langt tid efter sexen var slut og viste mig på fb billeder af hendes venner og familie og tilføjede mig på messenger ...når det så er sagt, er det også mange som ik tænder på mig, er jo ik noget specielt over mig, andet jeg er sød og rar og behandler pigerne med respekt, men indimellem rammer kemien bare ..Så syntes bare du skal nyde det Kim Petersen :-) go sex, lykkefølelse med en gp giver også indofiner i hjernen ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil nu holde med Kim og flere andre at det godt kan være svært at holde følelser helt væk selvom der er penge imellem, har det ihvertfald selv at har man mødt en kvinde der virkelig gør en ør i bentøjet og hun virker på en til at hun selv nyder det i fulde drag, og man snakker godt sammen også, ja så kan det sgu være svært ikke at falde for hende.

Måske jeg bare er gammel og sentimental men har jeg først fundet en sød GP ja så kan tiden imellem sgu godt føles lang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy

Glemte at tilføje at jeg for en måned siden mødte en ung tøs på 23 sugardating, er selv 50 og jeg startede med at give hende 1500 kr, nu er vi så venner på fb og ka li hinanden og skriver en del på messenger, uden at der er mere i det, men nu er det ok jeg kun gir hende 500 kr pr gang da hun også kan lide mig som person ....det syntes jeg er rart, at de ikke kun vil ha mine penge ...smiler 

Del dette indlæg

Link til indlæg

JA

Har altid haft den holdning, at et GP besøg ikke var et kæreste besøg. Men udelukkede et besøg for, at få noget godt sex.

Og der har naturligvis været piger hvor der har været bedre kemi, end andre. Og er da handymand for et par stykker, når der er noget som skal fixes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ligesom de tre hr. , Kim &co , har også lavet fejl og blive forelsket i en GP, og ærlig talt det er jeg stadigvæk lille smule, hun varme min hjerte stadigvæk , hun var engel på jorden, ja ja ved godt mange vil sige at jeg var naivitet dum osv. og ja, måske det var jeg, men hun har givet mig noget ( og det var ikke kun sex!) som jeg har savnet og mangler, jeg var klar I mit hoved og lille smule i hjernen det vil ikke holder for evigt 

Nu er det over,  for lang tid siden, men hun får stadigvæk en fin gave for sin fødselsdag, 

Det fortrudt jeg aldrig, sådan er livet nogle gange 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skal da heller ikke være en hemmelighed at jeg lige for tiden har et crush på en som også er herinde. Pisse bøvlet for hun vil IKKE overgi sig og prøve at gi det en chance. Nogle af jer ved nok også hvem jeg snakker om, for det er da blevet antydet et par gange.. :lol:

@Kim Petersen nyd følensen og se hvad der sker. :)Besøg hende igen og se hvad der sker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest El payaso

Jeg har besøgt GP'er on and off de sidste 20 år og er aldrig blevet forelsket i en eneste. Ikke før jeg stiftede bekendtskab med Sabrina :wub: på Frederiksberg. Havde vel besøgt hende 6-7 gange, da hun pludselig en dag spurgte mig, om jeg havde lyst til at besøge hende i Spanien. SÅ tabte jeg mit hjerte som en idiot! Desværre blev vi uvenner, inden dette eventyr blev til noget, og jeg har måttet holde op med at besøge hende, sådan noget lort!

Som flere andre har jeg imidlertid udviklet en form for afhængighed af at følge med herinde og kan ikke lade være med også (især) at læse posterne, der vedr. hende.

Det rene selvpineri, men synes alligevel, det er skide synd for mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...