Hop til indhold

Erotisk musik

Featured Replies

Skrevet

Teksten måske ikke det man kalder sexet, men kan man fordybe sig i rytmen er der fræk sex :)

Skrevet

10 cc - I'm not in love

Skrevet

Ja, det er fint med alt det føleri, men på et tidspunkt skal der altså også knaldes:

Skrevet

Er vild med de her tøser ...
Råsej, selvsikker jeg-sætter-min-hat-som-jeg-vil attitude ... 
Erotisk flabet så det driver .

Redigeret af sneræven

Skrevet

Den her har altid vakt en trang til en tur i poolen.... 

Skrevet

Lige en lille en til dem der skal ud og smage den vilde vin i den kommende uge:

• 2 weeks later...
Skrevet

Min Cigarettes after Sex playlist har større virkning på min livspartner end den har på mig… men hvis et virker for hende, virker det for mig.

Redigeret af MC5tooge2

Skrevet

Var på et besøg i dag. Det var på en time, men jeg kunne godt have brugt 1000 timer sammen med hende det var. Fik i det mindste følt mit hjerte et sekund af evigheden.

https://www.youtube.com/watch?v=BBM9Sjp7tpk

(ved ikke lige hvorfor siden ikke vil indlejre den)

Skrevet

Ja, den her røg også ret højt op på min sex-musik liste efter det førnævnte besøg:

Skrevet

Denne her vækker minder fra en teenagedrengs (mig) seksuelle fantasier tilbage i 80'erne.

Skrevet

vil da også lige bidrage til TS fine tråd her,,,,

Har valgt the extended version så burde man kunne nå hele vejen rundt,slik begge veje,69,doggy og missionæren, min. 1 orgasme til hende, og 1 skud affyret
skulle man så mod forventning ikke komme i mål ja så er der 2 muligheder ,,tryk på knappen repeat, eller lave en playliste udfra de andre fine muligheder i denne tråd her der er et par super gode alternativer, rigeligt til 1 time.

Skrevet

Måske det er billederne der gør det, Halsey

• 2 weeks later...
Skrevet

Lige lidt Joan Jett for at fejre mit seneste besøg.

Skrevet
BlindBoy skrev, den 27.10.2019 at 10:36:

Den her har altid vakt en trang til en tur i poolen.... 

Øjjj - hendes bryster er blevet mindre siden dengang ... :( Eller måske alle andres er blevet større ;)

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Hvis man kan holde til det, så er metal musik ret godt ;) Slayer, Metallica, Judas priest, Pantera, mm.

men det kræver jo, at man kan holde til kraftige stød med højt tempo :lol:

Skrevet

Bliver ikke opstemt af musik generelt, men det er altid frækt at kneppe til musik med en god rytme og bas i. Så er der en god rytme at støde pikken i bund på tøsen til :)

• 1 month later...
Skrevet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.