Hop til indhold
oscardk

Minny - Pas på denne thaikvinde i Hobro!

Recommended Posts

Det vedrører thaikvinden i følgende annonce:

https://annoncelight.dk/showad/283454

Kvinden er på ingen måde serviceminded og forstående - hun er ekstremt uforskammet, sur og vrisser, når man tager kontakt til hende.

Beskederne fra hende er desuden meget kortfattede og jeg sendte jeg en besked til hende, hvor jeg beklageligvis var blevet forhindret grundet private årsager, men ville kontakte hende senere.

Hun ringede mig op 5 minutter efter og bebrejdede mig dette. Jeg fik stort set ikke lov at indføre et ord - hun afbrød mig konstant på sit meget dårlige engelsk og til sidst lagde hun bare røret på.

Mit råd : Hold jer væk - medmindre I gerne vil overfuses.

Jeg ønsker en god dag til alle derude. 

Mvh Oscar.

 

 

Redigeret af oscardk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flegmatikeren
oscardk skrev, for 3 timer siden:

Det vedrører thaikvinden i følgende annonce:

https://annoncelight.dk/showad/283454

Kvinden er på ingen måde serviceminded og forstående - hun er ekstremt uforskammet, sur og vrisser, når man tager kontakt til hende.

Beskederne fra hende er desuden meget kortfattede og jeg sendte jeg en besked til hende, hvor jeg beklageligvis var blevet forhindret grundet private årsager, men ville kontakte hende senere.

Hun ringede mig op 5 minutter efter og bebrejdede mig dette. Jeg fik stort set ikke lov at indføre et ord - hun afbrød mig konstant på sit meget dårlige engelsk og til sidst lagde hun bare røret på.

Mit råd : Hold jer væk - medmindre I gerne vil overfuses.

Jeg ønsker en god dag til alle derude. 

Mvh Oscar.

 

 

Uanset hvor god en undskyldning, man har for og aflyse et besøg så er det lig med tabt indtjening. Og når man har oplevet det tilstrækkeligt mange gange, så kan man godt blive lidt fustreret og have behov for, at komme af med lidt af sine frustrationer. Det kan godt være at hun er gået over strejken, men  skal der ikke være plads til det engang imellem.

Flegmatikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været hos hende og kan overhovedet ikke forstå hvad der snakkes om når der bliver snakket om hun ikke er service minded hun yder den bedste service man kan forstille sig.

Der ud over har hun nu sine egne billeder på annoncen 

Jeg vil til enhver tid besøge hende igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...