Hop til indhold

Recommended Posts

Tak for at minde mig om Heather Brooke. Viste en gang det klip til en elskerinde som også var vild med den lille trunte (hendes ord).

Tror sørme også at den unge dame trådstarter linker til skal på min bucket list :-)

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Nogen der ved om piger fra det gamle a gruppen er aktive ?    Især Maria ( lille brunette ).  Savner jeg.  Hun gav en fantastisk bj 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil tillade mig med et indspark i denne tråd da CIT også er på min liste, har kun oplevet det en gang tidligere i karrieren ved en pige jeg så. 

nu er jeg mig selv, og har haft fornøjelsen af primært fantastiske oplevelser med SD og GP. tror faktisk jeg er blevet lidt afhængig af det, bruger alt for meget tid på at surfe rundt, tjekke anmeldelser ud og lave frække aftaler. ( andre der kender til det ^_^ )

fik et tip herinde for nylig. og fik fredag skabt kontakt til denne 21 årige pige som er så pisse fræk. hun annoncerer ikke her, og bruger sjældent sin SD Profil da hun hellere vil nyde god sex med dem der er i folden, hvordan jeg blev lukket ind i det univers aner jeg ikke, men måske et godt tip og en anbefaling fra en euroguide broder :)

Nå men, fredag skrev vi, hun var syg men kunne måske lørdag. der kunne jeg så ikke. så aftalen blev istedet søndag aften, vi afstemte lidt frem og tilbage, og da hun muligvis var med menstruation var der risiko for aflysning. Søndag formiddag kommer beskeden så, må aflyse pga menstruation. godt liderlig og med 36 timers tanker om denne pige fiskede jeg desperat efter et blowjob, og uden tvivlen var hun på. aftalen blev at jeg samlede hende op på et aftalt sted, og at vi gjorde det i bilen. fint for mig, neutral grund er super ved første møde. 

kørte til aftalte sted, og inden jeg parkerede så jeg en pige med paraply, lange stænger gå på fortorvet. tænkte det var hende og da jeg skrev at jeg holdte parkeret så jeg hendes mobil lyse op under paraplyen og det gav nærmest et jag i mig ! det var sgu hende, hun kom ind, satte sig smilede og vi drog afsted. må indrømme at jeg kiggede lidt efter om der var biler der fulgte efter eller om hun benyttede mobilen, intet var der, så faldt til ro i løbet af ingen tid. fortalte jeg var spændt, nervøs og ret liderlig. hun smilede og sagde det er jeg glad for at høre....

under vores skype samtale tidligere havde jeg spurgt ind til blowjobbet, om det var dybt, vådt hvor måtte jeg komme. hendes svar der var at jeg måtte komme hvor jeg havde lyst, og at det var dybt og vådt, gagging ville hun også, bare det ikke var hele tiden.

vi finder et sted og parkere, og vi smider begge nervøsitets smøgen ud af vinduet, jeg afregner og siger værsgo og spis. hun tager derefter sin trøje af og blotter de skønneste ungpige bryster og begynder at ælte mine kugler med den ene hånd mens hun kysser mig og siger jeg rigtig gerne må røre ved hendes bryster undervejs.

mine bukser er trukket helt ned til anklerne, og jeg kan derfor sprede mine ben godt selvom vi sidder i bilen, og det vådeste sutter og æltning på mine nosser går i gang. af og til flytter hun hovede op og spytter på+ min pik og gnider den endnu mere stiv, bare lyden af hendes lille hånd der onanerer min pik smurt ind i hendes spyt tænder min krybdyrshjerne af :) 

blow begynder, og hun leger med pikhovedet, og uden videre kører hun helt i bund, næsen mod låret og fremstemmer de mest liderlige toner jeg længe har hørt, fornemmer straks hun nyder det, tager lidt fat i hendes hestehale og hjælper hende i bund når der har varet for længe uden at hun selv har ædt den råt.

flere gange må jeg stoppe hende, er ved at eksplodere. men da vi nærmer os siger jeg det til hende at jeg kommer. hun kører pikken fuldstændig i bund, holder den mens jeg pumper mit sperm ned i halsen på hende, hun bliver der og trækker vejret igennem næsen som lyder helt forfærdeligt fræk da hendes eget spyt er lidt i vejen.

hun slipper taget, slikker mig ren, tænder lyset i bilen og mascaraen om hendes øjne er fuldstændig smadret rundt i ansigtet.

vi griner lidt da vi holder på et område hvor der i princippet godt kunne være kommet nogle forbi. men ærlig talt, jeg havde været fucking ligeglad :)

 

dette var det sygeste blow jeg nogensinde har fået. og historien og indlægget blev nok også lidt længere end jeg selv havde forudset.

 

Men Ja. Hvis jeres bucket liste er lavet eller to doo. så få for jeres egen skyld CIT med på listen, bare for liderlighedens skyld. :)

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...